Ik krijg anders sinds dit jaar meer stufi hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:28 schreef Ezell het volgende:
niks mis met golddigger zijn
zo ben ik ook
alles is prima zolang die maar rijk is
Het is een prima TTquote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
Ik was bang dat het topic gekaapt zou worden, dus vandaar dat ik geen enkel moment wilde verliezen door op caps te drukken. Het spijt me, LR.
Oke kijk hem morgenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
wil wel, maar denk dat ik dat niet ga doen... ben best moe
Dan moet je hem klaarzettenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
Ik was bang dat het topic gekaapt zou worden, dus vandaar dat ik geen enkel moment wilde verliezen door op caps te drukken. Het spijt me, LR.
Ohja sorry, was vergeten dat jij alles zo serieus nam.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, we gaan trouwen als ik de lotto win blabladie blablabla
Morgen wel, ik heb grtd nodig morgen voor mn postcountquote:
Maakt niet uit. Hopelijk staat het mijn verdere discussie over mijn keuzes in het leven met Laura niet in de weg.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
wat ga je morgen doen?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Morgen wel, ik heb grtd nodig morgen voor mn postcount
vandaag stop ik op 450, echt fantastisch
Ben je onder de indruk van mijn geheugen?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja sorry, was vergeten dat jij alles zo serieus nam.
Dat je dat nog had onthouden na die jaar. Je geheugen is dus niet achteruit gegaan
zou je bijna daten rawrrrrquote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik krijg anders sinds dit jaar meer stufi hoor.
misschien beter, want dan ben ik vrijquote:
Morgen moet ik werken. Ik gun je de overwinning thoughquote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Morgen wel, ik heb grtd nodig morgen voor mn postcount
vandaag stop ik op 450, echt fantastisch
Voor uw leeftijd wel ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je onder de indruk van mijn geheugen?
Zie OP.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hopelijk staat het mijn verdere discussie over mijn keuzes in het leven met Laura niet in de weg.
kutquote:
Je bent dus geen homo? Vanwaar die blote mannenlichamen dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hopelijk staat het mijn verdere discussie over mijn keuzes in het leven met Laura niet in de weg.
Wanneer is je open dag ook al weerquote:
LR is alleen homo voor mij.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je bent dus geen homo? Vanwaar die blote mannenlichamen dan?
Ja rot ff opzeg, niet 2 dagen achter elkaarquote:
laat hem maar, hij is een mongoolquote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja rot ff opzeg, niet 2 dagen achter elkaar
Ik heb er pas 727 en zij al 425 dus het kan nog steedsquote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja rot ff opzeg, niet 2 dagen achter elkaar
welk bericht?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
Sof wil jij je bericht nog ff hier quoten?
Niet zo rot doen Sofje, ik speel ook niet op de persoon!quote:
quote:
Enkel mensen die in de knoop zitten met zichzelf of onzeker zijn over hun lichaam kunnen de schoonheid van het mannelijke lichaam niet op waarde schatten.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je bent dus geen homo? Vanwaar die blote mannenlichamen dan?
Doe serieus ff ergens andersquote:Op zondag 2 februari 2014 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er pas 727 en zij al 425 dus het kan nog steeds
Laat maar ik zeg het hier wel:quote:
Nee hoor, ik kom hier al een jaar of watquote:Op zondag 2 februari 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe serieus ff ergens anders
[..]
Laat maar ik zeg het hier wel:
Een film-recensie is niet helemaal subjectief, die mensen hebben er ook voor gestudeerd, je hebt zelfs een universitaire opleiding Filmwetenschappen.
Kijk, neem een film als Gladiator, en een film als American Pie. Gladiator is de betere film. Al kan je zelf American Pie wel leuker vinden, tuurlijk. maar kwalitatief gezien komt het niet overeen.
Ja, dat is ook zo. Maar dan kan ik wel hoge cijfers geven aan een film die ik leuk vindquote:Op zondag 2 februari 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe serieus ff ergens anders
[..]
Laat maar ik zeg het hier wel:
Een film-recensie is niet helemaal subjectief, die mensen hebben er ook voor gestudeerd, je hebt zelfs een universitaire opleiding Filmwetenschappen.
Kijk, neem een film als Gladiator, en een film als American Pie. Gladiator is de betere film. Al kan je zelf American Pie wel leuker vinden, tuurlijk. maar kwalitatief gezien komt het niet overeen.
Ja tuurlijk kan datquote:Op zondag 2 februari 2014 23:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Maar dan kan ik wel hoge cijfers geven aan een film die ik leuk vind
godverquote:Op zondag 2 februari 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Enkel mensen die in de knoop zitten met zichzelf of onzeker zijn over hun lichaam kunnen de schoonheid van het mannelijke lichaam niet op waarde schatten.
Zijn toch een beetje rolmodellen. Dat soort foto's laten mij inzien dat ik knap ben, maar dat het altijd beter kan. Stilstand in je ontwikkeling is dodelijk.
En tja... ik vind mijn fobo volgooien met halfnaakte vrouwen weer zo vulgair. Ik ben stiekem toch wel een ietwat verlegen jongen op dat gebied
Bedankt.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
echt helemaal prachtig
goed gedaan, etsoe
echt hequote:
Dan donder je op als je er last van hebt. Alsof jij zo'n gezellige user bentquote:
Dat valt me tegen na alle steun welke ik jou heb gegevenquote:
Zoals het je uitkomt. Prima hoorquote:
Ik moet om 6.15am weer opstaan thoughquote:Op zondag 2 februari 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
Doe eens lief godverdomme.
We gaan allemaal dronken worden en op Inso proosten vannacht
Ik vind jou een buitengewoon aangename userquote:Op zondag 2 februari 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb users als Stuart nodig. Meestal zijn mensen mijn onzin juist zat
Inso`s laatste avond dronken. En wij vieren dat meequote:Op zondag 2 februari 2014 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet om 6.15am weer opstaan though
Waarom proosten op Inso? Is hij jarig?
Ik heb dat duidelijk niet helemaal meegekregenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso`s laatste avond dronken. En wij vieren dat mee
welcome to the clubquote:Op zondag 2 februari 2014 23:39 schreef Typisch het volgende:
ik merk nu dat ik verslaafd ben aan mijn telefoon
rip
Mijn computer is ook overleden vandaag tijdens het converten van een buitengewoon nutteloos filmpje nog welquote:Op zondag 2 februari 2014 23:39 schreef Typisch het volgende:
rip
sterktequote:Op zondag 2 februari 2014 23:39 schreef Typisch het volgende:
rip
Jij gelukkig niet. Jouw bijna 11.000 (in de afgelopen 4 weken) posts in deze reeks zijn van hoge kwaliteit. Zoals een zin posten die je verdeeld over 5 posts nu je een abonnement hebt. Die niet zo hypocriet en hou eens op met je gejank. Het feit dat ik gisteren niet precies deed wat jij wilde is wel duidelijk, maar stel je eens niet zo aan als een klein kind wiens speelgoed zojuist is afgepakt. Jij komt over als een verwend nest zoquote:Op zondag 2 februari 2014 23:38 schreef supersof het volgende:
Stuart praat alleen maar met mensen en doet mee in hun onzin zodat hij veel kan posten.
huh hebben wij wat afgesproken?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:40 schreef Ezell het volgende:
Sof en ik gaan Inso's laatste avond volgende week vieren onder het genot van 100 Jillz
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij gelukkig niet. Jouw bijna 11.000 posts in deze reeks zijn van hoge kwaliteit. Zoals een zin posten die je verdeeld over 5 posts nu je een abonnement hebt. Die niet zo hypocriet en hou eens op met je gejank. Het feit dat ik gisteren niet precies deed wat jij wilde is wel duidelijk, maar stel je eens niet zo aan als een klein kind wiens speelgoed zojuist is afgepakt. Jij komt over als een verwend nest zo
quote:
Ja, doe godverdomme eens normaal met je goedkope gejank. De lol is er wel een keer vanafquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:40 schreef supersof het volgende:
Ik ben niet verslaafd aan mijn telefoon
Of Sof ziet gewoon niet dat het niet-serieus is bedoeld.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof weigert in te spelen op dit soort grappen. Dat heb ik ook al ondervonden.
Nah, geen zin om er verder op door te gaanquote:Op zondag 2 februari 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat het popcorn wordt in plaats van drank als ik het zo lees.
VA heeft net popcorn gemaakt. Met z'n allen richting Zutphen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat het popcorn wordt in plaats van drank als ik het zo lees.
quote:
Ja, daar heb je wel een puntquote:Op zondag 2 februari 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, of het zinnig was is een tweede.
Waar is Laura?
Of jij neemt mij te serieus.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of Sof ziet gewoon niet dat het niet-serieus is bedoeld.
Ik heb zelf veel liever zoet. Gek, hoe sommige mensen liever zout kiezenquote:
Sof een verwend nest? In de verste verte niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij gelukkig niet. Jouw bijna 11.000 (in de afgelopen 4 weken) posts in deze reeks zijn van hoge kwaliteit. Zoals een zin posten die je verdeeld over 5 posts nu je een abonnement hebt. Die niet zo hypocriet en hou eens op met je gejank. Het feit dat ik gisteren niet precies deed wat jij wilde is wel duidelijk, maar stel je eens niet zo aan als een klein kind wiens speelgoed zojuist is afgepakt. Jij komt over als een verwend nest zo
Ooh dat. Jezus man, dat is al een paar uur geleden.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij met toto in ksc
jullie zijn echt debiel
Ik heb ook drank hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
VA heeft net popcorn gemaakt. Met z'n allen richting Zutphen.
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:44 schreef supersof het volgende:
Geen zin om er op door te gaan zegt ieik ben degene die hem negeert en hij praat tegen mij. Alsof ik terug ga praten
Wat is dat toch met jou? Altijd de kant kiezen van de meisjes die jou blijven afwijzenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sof een verwend nest? In de verste verte niet.
omg jimboquote:
linkje?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Oh ik lees het nu ook
Dat is wel beetje jammer hoor jonge jonge
debielquote:Op zondag 2 februari 2014 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh dat. Jezus man, dat is al een paar uur geleden.
Big fucking deal. Alsof we allemaal vriendjes moeten zijn
Ja, ik geloof van wel.quote:
Nooit.quote:
Ja, maar dat is drank. Ik kan niet goed tegen drank.quote:
Gewoon KSCquote:
Bijna al mijn kloons hebben een banquote:Op zondag 2 februari 2014 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, lr vroeg aan stuart waar laura is. Dus ik dacht laura is een kloon van stuart.
En nu? Denk je dat het me iets kan schelen dat jij dat roept?quote:
Ik heb je toch al gezegd dat ik een kloon van Ziba ben. Z-i-b-a.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, lr vroeg aan stuart waar laura is. Dus ik dacht laura is een kloon van stuart.
debielquote:Op zondag 2 februari 2014 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
En nu? Denk je dat het me iets kan schelen dat jij dat roept?
Dus omdat iemand me afwijst moet ik ze in instant gaan haten? Onvolwassen. Soms worden mensen gewoon vrienden die te vertrouwen zijn en jou vertrouwen. Maarjaquote:Op zondag 2 februari 2014 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou? Altijd de kant kiezen van de meisjes die jou blijven afwijzen![]()
Wel loyaal hoor, dat wel![]()
Dus jij mag helemaal niet posten? Dit account is dus een kloon omdat je andere accounts zijn verbannen. Ha!quote:
Niet dat ik weet. Maar Laura wilde mij modetips geven en mij verbeteren. Stel ik mij volledig open besluit ze te vertrekken.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Je komt alleen soms wat wanhopig over maar ik hou mijn mond wel want mensen vatten dingen hier graag op zoals ze willen. En dan noemen ze mij al snel 'te serieus'. Echtquote:Op zondag 2 februari 2014 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus omdat iemand me afwijst moet ik ze in instant gaan haten? Onvolwassen. Soms worden mensen gewoon vrienden die te vertrouwen zijn en jou vertrouwen. Maarja
Gezellig hier he?quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar Laura wilde mij modetips geven en mij verbeteren. Stel ik mij volledig open besluit ze te vertrekken.
Wanhopig? Ik heb geen romantische interesses in sof en zij niet in mij. Dat kan gewoon.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Je komt alleen soms wat wanhopig over maar ik hou mijn mond wel want mensen vatten dingen hier graag op zoals ze willen. En dan noemen ze mij al snel 'te serieus'. Echt
Je snapt niet hoe het werkt met kloons? Soms krijgt een kloon een ban en blijft die ban omdat het een relkloon blijkt. Je hoofdaccount blijft vrij na een normale ban duur dan zeg maarquote:Op zondag 2 februari 2014 23:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus jij mag helemaal niet posten? Dit account is dus een kloon omdat je andere accounts zijn verbannen. Ha!
Je moet je dan ook niet volledig openstellen. Laat dat maar aan laura over.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar Laura wilde mij modetips geven en mij verbeteren. Stel ik mij volledig open besluit ze te vertrekken.
Miniempjequote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je moet je dan ook niet volledig openstellen. Laat dat maar aan laura over.
Hahahahaquote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sociale vaardigheden?
Snap je, autist:D xD
Namen willen we, namen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
Serieus, wat een kuttopic is dit geworden. Sommige users zijn tof, maar sommigen verzieken echt alles.
Gelukkig ben jij altijd lief geweestquote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
Serieus, wat een kuttopic is dit geworden. Sommige users zijn tof, maar sommigen verzieken echt alles.
Maar dan wordt het racistisch enzo.quote:
oh wtfquote:
Hoiquote:
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op zondag 2 februari 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan wordt het racistisch enzo.
zullen we in ksc gaan postenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
Ja vreemd hoorquote:
ik wil namen, misschien kan ik jouw lijstje aanvullen. Of denk je dat we hetzelfde lijstje hebben?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
geen idee heb nog niet gekeken.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Jimbo. Gefeliciteerd met het uitlopen op Psv.
I don't give a shit mate! Was jij het niet die maandenlang niet welkom was vanwege je geweldige gedrag? Beetje hypocriet om hier nu zo te zeiken als zaken even anders lopen dan jij graag zou zienquote:Op zondag 2 februari 2014 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laura.b en Stuart zijn de personen op dit moment.
Toto69 is aardig buiten fok. Maar op fok is hij een debielquote:
hoiquote:
Ben je weer beter?quote:
Ik denk dat het circus al is afgebroken, maar voel je vrij om het weer op te bouwenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt er voor mij nog wat te halen? Ik heb heel erg veel zin in een toneelstukje opvoeren.
Ik heb altijd gelijkquote:
Denken dat jijzelf wel normaal bent hierquote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Toto69 is aardig buiten fok. Maar op fok is hij een debiel
kusje vor toto![]()
Prr Prrquote:
toto was een FOK!ster aan het hosselen laatstquote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
kusje vor toto![]()
Dat idee heb ik ook altijd. Mensen begrijpen dat vaak niet though. Best jammerquote:
Jimbo! Jou heb ik ook nog niet gezien vandaagquote:
FOK! en Facebook dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
kusje vor toto![]()
wow, wist ik niet eensquote:Op zondag 2 februari 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv heeft met 2-0 van RKC verloren![]()
Maar gewoon geen zin, of echt zo ziek?
welk kanaal zond het uit dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
toto was een FOK!ster aan het hosselen laatst
ik kreeg liveverslag
einde bericht
Ik heb daar nooit zoveel last van hoor? Mensen accepteren mijn meningen vaak.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook altijd. Mensen begrijpen dat vaak niet though. Best jammer
nope ver vanquote:
playboy-tvquote:
Hoe is het met miniempje?quote:
Het helpt dat je vrouw bent. Dat bedoel ik niet rot hoor, maar dat geloof ik oprechtquote:Op zondag 2 februari 2014 23:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit zoveel last van hoor? Mensen accepteren mijn meningen vaak.
Zwakkelingquote:
Hier word alles weer veel te serieus genomenquote:
Nee, anders had jij het wel gezien toch?quote:
Ik ben er ook niet trots op. Echt nietquote:
beide, sowieso nergens echt zin in dus kom momenteel mn dag door met wow, hie sneu dat ook klinktquote:Op zondag 2 februari 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv heeft met 2-0 van RKC verloren![]()
Maar gewoon geen zin, of echt zo ziek?
Gewelddadig?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Stuart het volgende:
Was jij het niet die maandenlang niet welkom was vanwege je geweldige gedrag?
Heb ik ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, anders had jij het wel gezien toch?
Naja aan de andere kant worden de meningen van vrouwen ook weer sneller afgedaan als 'pff, vrouwenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het helpt dat je vrouw bent. Dat bedoel ik niet rot hoor, maar dat geloof ik oprecht
Awh jimboquote:
Nee hoor. Niet sneuer dan 400 posts op FOK! plaatsen per dag.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
beide, sowieso nergens echt zin in dus kom momenteel mn dag door met wow, hie sneu dat ook klinkt
damn guurrllquote:
Ik vond het wel een leuke grap eigenlijk.quote:
en gistrer en eergister :pquote:Op zondag 2 februari 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jimbo! Jou heb ik ook nog niet gezien vandaag
Beter dan niet zo okequote:
Oh die ontvang ik niet volgens mij.quote:
Bijzonder wel, een moderator die een doodswens doetquote:
Toen ook niet neequote:
werd er serieus maar eens iemand hier genomen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier word alles weer veel te serieus genomen
vaak ook terechtquote:Op zondag 2 februari 2014 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja aan de andere kant worden de meningen van vrouwen ook weer sneller afgedaan als 'pff, vrouwen'
Werd iedereen maar serieus genomen, dan was het 1 vrolijke gangbang.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier word alles weer veel te serieus genomen
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bijzonder wel, een moderator die een doodswens doet
Maar goed, je zal het wel ergens voor nodig hebben om stoer over te komen
quote:
Stuart kan af en toe wel een flinke voorbinddildo in zijn reet gebruiken jaquote:Op zondag 2 februari 2014 23:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
werd er serieus maar eens iemand hier genomen.
Dat is natuurlijk geheel afhankelijk van de mening in kwestie..quote:
inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2014 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bijzonder wel, een moderator die een doodswens doet
Maar goed, je zal het wel ergens voor nodig hebben om stoer over te komen
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 2 februari 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuart kan af en toe wel een flinke voorbinddildo in zijn reet gebruiken ja
als je t mij vraagt longkanker met een laagje aids eroverheenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat heb je
Allure is trouwens prima te eten man, goede tent. Veel vis.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Klopt.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geheel afhankelijk van de mening in kwestie..
Voor zover ik weet niet maar niets is uit te sluiten I guessquote:
Hahahahahaquote:Op zondag 2 februari 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LR, ik ben bang jou uit het oog te verliezen. Wil je met mij naar KSC?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Begint nu wel heel treurig te worden zeg
Jimbo ik ga ook maar WoW spelen
Ah, lekker.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je t mij vraagt longkanker met een laagje aids eroverheen
Maar relaxte zaak man, hoe was de avond verder?
Hij heeft sowieso issues op heel fok.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet maar niets is uit te sluiten I guess
ik heb nu 2lvl 80, 2x 85 en een 90quote:Op zondag 2 februari 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet sneuer dan 400 posts op FOK! plaatsen per dag.
Eigenlijk kun je de meeste meningen wel af doen met 'quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Begint nu wel heel treurig te worden zeg
Jimbo ik ga ook maar WoW spelen
ik heb daar eens een ban gehad voor een topic openenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
LR, ik ben bang jou uit het oog te verliezen. Wil je met mij naar KSC?
Ik heb niet echt last van hem de laatste tijdquote:Op zondag 2 februari 2014 23:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso issues op heel fok.
waarom speel je wowquote:Op zondag 2 februari 2014 23:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb nu 2lvl 80, 2x 85 en een 90
Dat topt toch wel de royal sadness van fok lijkt me zo
serieus?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb daar eens een ban gehad voor een topic openen
einde bericht
Wat is dit nou voor slappe post? Bang dat iemand je aanspreekt dat je te ver gaatquote:Op zondag 2 februari 2014 23:58 schreef Tjacka het volgende:
stuart ik hoop dat je stik maar wel blijft leven
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mijn rechterhand
Nee, geintje
Wat er speelt? of wat ik zoal doe?
Nee hoor, dan moet je bij die lieve blauwe moderator zijn hierquote:Op zondag 2 februari 2014 23:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
stu heb je iedereen naar de ksc gejaagd??jij??? kan k me niet voorstellen....
Goed bezig.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb nu 2lvl 80, 2x 85 en een 90
Dat topt toch wel de royal sadness van fok lijkt me zo
Liever de rechten slowchat. Paxcon en Tchock komen daar ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
LR, ik ben bang jou uit het oog te verliezen. Wil je met mij naar KSC?
Wordt al een stelletjes-SC, dus komt goedquote:Op zondag 2 februari 2014 23:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Werd iedereen maar serieus genomen, dan was het 1 vrolijke gangbang.
ja, was nummertje 5000/6000 ofzoquote:
Die SC ontwijk ik nu ook. Bepaalde users vind ik niet echt aardig.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed bezig.Nog een einddoel in gedachten?
[..]
Liever de rechten slowchat. Paxcon en Tchock komen daar ook.
Wordt onze Koffietent overstroomt?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
stu heb je iedereen naar de ksc gejaagd??jij??? kan k me niet voorstellen....
Nee, ik ook geen last, maar duidelijk dat hij niet goed in z'n vel zit oid. Beetje triest is ' eerder bedoel ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb niet echt last van hem de laatste tijd
ja supersof sprak mij aanquote:Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor slappe post? Bang dat iemand je aanspreekt dat je te ver gaat
nicequote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, lekker.
Ja tof wel, vervolg staat in de planning ditdat. Ze woont op 5 minuten van De Kuip.![]()
zelfs die huist er....quote:Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, dan moet je bij die lieve blauwe moderator zijn hier
Oh. Okequote:
VBL dan maar. En telkens als ze je weg willen zeggen "Ja maar LR wil mij hier"quote:Op maandag 3 februari 2014 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die SC ontwijk ik nu ook. Bepaalde users vind ik niet echt aardig.
Waar moeten we heen? Ik wil je echt niet kwijt.
gastquote:Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor slappe post? Bang dat iemand je aanspreekt dat je te ver gaat
Het is mij werkelijk om het even wat jij tegen me zegt. Ik vraag me echter wel af waarom iemand ooit naar jou zou luisteren als je jezelf niet eens normaal kunt gedragenquote:
bijna es...quote:Op maandag 3 februari 2014 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wordt onze Koffietent overstroomt?
#100procentantiNoordKoreaquote:Op maandag 3 februari 2014 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, was nummertje 5000/6000 ofzo
maar toen poste ik nog veel in den vbl sc en kreeg je een ban als je ergens anders kwam posten met wat mensen
klassenjustitie ditdat
Is goed. Zie je daar.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL dan maar. En telkens als ze je weg willen zeggen "Ja maar LR wil mij hier"
Heb ik ook mijn drama van de dag weer te pakken
protocolfetisjistquote:Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
als ik t leuk blijf vinden mezelf opknopen aan een wilg, lijkt me geen slecht idee.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed bezig.Nog een einddoel in gedachten?
[..]
Liever de rechten slowchat. Paxcon en Tchock komen daar ook.
Het is hier geen ONZ voor zover ik weetquote:
sterktequote:Op maandag 3 februari 2014 00:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nice
Was je dr vrijdag ook? Wat een jankbende he?
Ik ga nu maar weer slapen, moet morgen ochtend om 05:00 bij mn ouders zijn om 'even' om 0900 bij de duitse grens in de buurt te zijnterwijl ik mn longen uit mn lijf hoest en tegen de 40 graden koorts zit
Fml
Ik kom je steunen.quote:
Je kunt niet eens in een wilg blijven hangen johquote:Op maandag 3 februari 2014 00:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ik t leuk blijf vinden mezelf opknopen aan een wilg, lijkt me geen slecht idee.
uh.quote:
Leuk dat je hier eens komt kijken Nikkiequote:
stel je gewoon niet zo aanquote:Op maandag 3 februari 2014 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is hier geen ONZ voor zover ik weet
Er zijn genoeg mensen hier voor minder een paar dagen naar de rustbank gestuurd
Wilgen zijn erg flexibel. Ik zou voor een robuuste beuk gaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ik t leuk blijf vinden mezelf opknopen aan een wilg, lijkt me geen slecht idee.
Ik stel me niet aan. Verder, wie ben jij mongoolquote:Op maandag 3 februari 2014 00:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
stel je gewoon niet zo aan
dankje
snitches get stitches ditdat
quote:
jawelquote:Op maandag 3 februari 2014 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan. Verder, wie ben jij mongool
Sure, lek maar raak fatsoensrakkerquote:
Slaap lekker, en beterschap ouwe pikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|