Niet zo rot doen Sofje, ik speel ook niet op de persoon!quote:
quote:
Enkel mensen die in de knoop zitten met zichzelf of onzeker zijn over hun lichaam kunnen de schoonheid van het mannelijke lichaam niet op waarde schatten.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je bent dus geen homo? Vanwaar die blote mannenlichamen dan?
Doe serieus ff ergens andersquote:Op zondag 2 februari 2014 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er pas 727 en zij al 425 dus het kan nog steeds
Laat maar ik zeg het hier wel:quote:
Nee hoor, ik kom hier al een jaar of watquote:Op zondag 2 februari 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe serieus ff ergens anders
[..]
Laat maar ik zeg het hier wel:
Een film-recensie is niet helemaal subjectief, die mensen hebben er ook voor gestudeerd, je hebt zelfs een universitaire opleiding Filmwetenschappen.
Kijk, neem een film als Gladiator, en een film als American Pie. Gladiator is de betere film. Al kan je zelf American Pie wel leuker vinden, tuurlijk. maar kwalitatief gezien komt het niet overeen.
Ja, dat is ook zo. Maar dan kan ik wel hoge cijfers geven aan een film die ik leuk vindquote:Op zondag 2 februari 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe serieus ff ergens anders
[..]
Laat maar ik zeg het hier wel:
Een film-recensie is niet helemaal subjectief, die mensen hebben er ook voor gestudeerd, je hebt zelfs een universitaire opleiding Filmwetenschappen.
Kijk, neem een film als Gladiator, en een film als American Pie. Gladiator is de betere film. Al kan je zelf American Pie wel leuker vinden, tuurlijk. maar kwalitatief gezien komt het niet overeen.
Ja tuurlijk kan datquote:Op zondag 2 februari 2014 23:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Maar dan kan ik wel hoge cijfers geven aan een film die ik leuk vind
godverquote:Op zondag 2 februari 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Enkel mensen die in de knoop zitten met zichzelf of onzeker zijn over hun lichaam kunnen de schoonheid van het mannelijke lichaam niet op waarde schatten.
Zijn toch een beetje rolmodellen. Dat soort foto's laten mij inzien dat ik knap ben, maar dat het altijd beter kan. Stilstand in je ontwikkeling is dodelijk.
En tja... ik vind mijn fobo volgooien met halfnaakte vrouwen weer zo vulgair. Ik ben stiekem toch wel een ietwat verlegen jongen op dat gebied
Bedankt.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
echt helemaal prachtig
goed gedaan, etsoe
echt hequote:
Dan donder je op als je er last van hebt. Alsof jij zo'n gezellige user bentquote:
Dat valt me tegen na alle steun welke ik jou heb gegevenquote:
Zoals het je uitkomt. Prima hoorquote:
Ik moet om 6.15am weer opstaan thoughquote:Op zondag 2 februari 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
Doe eens lief godverdomme.
We gaan allemaal dronken worden en op Inso proosten vannacht
Ik vind jou een buitengewoon aangename userquote:Op zondag 2 februari 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb users als Stuart nodig. Meestal zijn mensen mijn onzin juist zat
Inso`s laatste avond dronken. En wij vieren dat meequote:Op zondag 2 februari 2014 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet om 6.15am weer opstaan though
Waarom proosten op Inso? Is hij jarig?
Ik heb dat duidelijk niet helemaal meegekregenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso`s laatste avond dronken. En wij vieren dat mee
welcome to the clubquote:Op zondag 2 februari 2014 23:39 schreef Typisch het volgende:
ik merk nu dat ik verslaafd ben aan mijn telefoon
rip
Mijn computer is ook overleden vandaag tijdens het converten van een buitengewoon nutteloos filmpje nog welquote:Op zondag 2 februari 2014 23:39 schreef Typisch het volgende:
rip
sterktequote:Op zondag 2 februari 2014 23:39 schreef Typisch het volgende:
rip
Jij gelukkig niet. Jouw bijna 11.000 (in de afgelopen 4 weken) posts in deze reeks zijn van hoge kwaliteit. Zoals een zin posten die je verdeeld over 5 posts nu je een abonnement hebt. Die niet zo hypocriet en hou eens op met je gejank. Het feit dat ik gisteren niet precies deed wat jij wilde is wel duidelijk, maar stel je eens niet zo aan als een klein kind wiens speelgoed zojuist is afgepakt. Jij komt over als een verwend nest zoquote:Op zondag 2 februari 2014 23:38 schreef supersof het volgende:
Stuart praat alleen maar met mensen en doet mee in hun onzin zodat hij veel kan posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |