Ik krijg anders sinds dit jaar meer stufi hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:28 schreef Ezell het volgende:
niks mis met golddigger zijn
zo ben ik ook
alles is prima zolang die maar rijk is
Het is een prima TTquote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
Ik was bang dat het topic gekaapt zou worden, dus vandaar dat ik geen enkel moment wilde verliezen door op caps te drukken. Het spijt me, LR.
Oke kijk hem morgenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
wil wel, maar denk dat ik dat niet ga doen... ben best moe
Dan moet je hem klaarzettenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
Ik was bang dat het topic gekaapt zou worden, dus vandaar dat ik geen enkel moment wilde verliezen door op caps te drukken. Het spijt me, LR.
Ohja sorry, was vergeten dat jij alles zo serieus nam.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, we gaan trouwen als ik de lotto win blabladie blablabla
Morgen wel, ik heb grtd nodig morgen voor mn postcountquote:
Maakt niet uit. Hopelijk staat het mijn verdere discussie over mijn keuzes in het leven met Laura niet in de weg.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
wat ga je morgen doen?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Morgen wel, ik heb grtd nodig morgen voor mn postcount
vandaag stop ik op 450, echt fantastisch
Ben je onder de indruk van mijn geheugen?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja sorry, was vergeten dat jij alles zo serieus nam.
Dat je dat nog had onthouden na die jaar. Je geheugen is dus niet achteruit gegaan
zou je bijna daten rawrrrrquote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik krijg anders sinds dit jaar meer stufi hoor.
misschien beter, want dan ben ik vrijquote:
Morgen moet ik werken. Ik gun je de overwinning thoughquote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Morgen wel, ik heb grtd nodig morgen voor mn postcount
vandaag stop ik op 450, echt fantastisch
Voor uw leeftijd wel ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je onder de indruk van mijn geheugen?
Zie OP.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hopelijk staat het mijn verdere discussie over mijn keuzes in het leven met Laura niet in de weg.
kutquote:
Je bent dus geen homo? Vanwaar die blote mannenlichamen dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hopelijk staat het mijn verdere discussie over mijn keuzes in het leven met Laura niet in de weg.
Wanneer is je open dag ook al weerquote:
LR is alleen homo voor mij.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je bent dus geen homo? Vanwaar die blote mannenlichamen dan?
Ja rot ff opzeg, niet 2 dagen achter elkaarquote:
laat hem maar, hij is een mongoolquote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja rot ff opzeg, niet 2 dagen achter elkaar
Ik heb er pas 727 en zij al 425 dus het kan nog steedsquote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja rot ff opzeg, niet 2 dagen achter elkaar
welk bericht?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
Sof wil jij je bericht nog ff hier quoten?
Niet zo rot doen Sofje, ik speel ook niet op de persoon!quote:
quote:
Enkel mensen die in de knoop zitten met zichzelf of onzeker zijn over hun lichaam kunnen de schoonheid van het mannelijke lichaam niet op waarde schatten.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je bent dus geen homo? Vanwaar die blote mannenlichamen dan?
Doe serieus ff ergens andersquote:Op zondag 2 februari 2014 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er pas 727 en zij al 425 dus het kan nog steeds
Laat maar ik zeg het hier wel:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |