Wordt al een stelletjes-SC, dus komt goedquote:Op zondag 2 februari 2014 23:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Werd iedereen maar serieus genomen, dan was het 1 vrolijke gangbang.
ja, was nummertje 5000/6000 ofzoquote:
Die SC ontwijk ik nu ook. Bepaalde users vind ik niet echt aardig.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed bezig.Nog een einddoel in gedachten?
[..]
Liever de rechten slowchat. Paxcon en Tchock komen daar ook.
Wordt onze Koffietent overstroomt?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
stu heb je iedereen naar de ksc gejaagd??jij??? kan k me niet voorstellen....
Nee, ik ook geen last, maar duidelijk dat hij niet goed in z'n vel zit oid. Beetje triest is ' eerder bedoel ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb niet echt last van hem de laatste tijd
ja supersof sprak mij aanquote:Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor slappe post? Bang dat iemand je aanspreekt dat je te ver gaat
nicequote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, lekker.
Ja tof wel, vervolg staat in de planning ditdat. Ze woont op 5 minuten van De Kuip.![]()
zelfs die huist er....quote:Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, dan moet je bij die lieve blauwe moderator zijn hier
Oh. Okequote:
VBL dan maar. En telkens als ze je weg willen zeggen "Ja maar LR wil mij hier"quote:Op maandag 3 februari 2014 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die SC ontwijk ik nu ook. Bepaalde users vind ik niet echt aardig.
Waar moeten we heen? Ik wil je echt niet kwijt.
gastquote:Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor slappe post? Bang dat iemand je aanspreekt dat je te ver gaat
Het is mij werkelijk om het even wat jij tegen me zegt. Ik vraag me echter wel af waarom iemand ooit naar jou zou luisteren als je jezelf niet eens normaal kunt gedragenquote:
bijna es...quote:Op maandag 3 februari 2014 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wordt onze Koffietent overstroomt?
#100procentantiNoordKoreaquote:Op maandag 3 februari 2014 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, was nummertje 5000/6000 ofzo
maar toen poste ik nog veel in den vbl sc en kreeg je een ban als je ergens anders kwam posten met wat mensen
klassenjustitie ditdat
Is goed. Zie je daar.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL dan maar. En telkens als ze je weg willen zeggen "Ja maar LR wil mij hier"
Heb ik ook mijn drama van de dag weer te pakken
protocolfetisjistquote:Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
als ik t leuk blijf vinden mezelf opknopen aan een wilg, lijkt me geen slecht idee.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed bezig.Nog een einddoel in gedachten?
[..]
Liever de rechten slowchat. Paxcon en Tchock komen daar ook.
Het is hier geen ONZ voor zover ik weetquote:
sterktequote:Op maandag 3 februari 2014 00:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nice
Was je dr vrijdag ook? Wat een jankbende he?
Ik ga nu maar weer slapen, moet morgen ochtend om 05:00 bij mn ouders zijn om 'even' om 0900 bij de duitse grens in de buurt te zijnterwijl ik mn longen uit mn lijf hoest en tegen de 40 graden koorts zit
Fml
Ik kom je steunen.quote:
Je kunt niet eens in een wilg blijven hangen johquote:Op maandag 3 februari 2014 00:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ik t leuk blijf vinden mezelf opknopen aan een wilg, lijkt me geen slecht idee.
uh.quote:
Leuk dat je hier eens komt kijken Nikkiequote:
stel je gewoon niet zo aanquote:Op maandag 3 februari 2014 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is hier geen ONZ voor zover ik weet
Er zijn genoeg mensen hier voor minder een paar dagen naar de rustbank gestuurd
Wilgen zijn erg flexibel. Ik zou voor een robuuste beuk gaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ik t leuk blijf vinden mezelf opknopen aan een wilg, lijkt me geen slecht idee.
Ik stel me niet aan. Verder, wie ben jij mongoolquote:Op maandag 3 februari 2014 00:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
stel je gewoon niet zo aan
dankje
snitches get stitches ditdat
quote:
jawelquote:Op maandag 3 februari 2014 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan. Verder, wie ben jij mongool
Sure, lek maar raak fatsoensrakkerquote:
Slaap lekker, en beterschap ouwe pikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|