Gelukkig ben jij altijd lief geweestquote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
Serieus, wat een kuttopic is dit geworden. Sommige users zijn tof, maar sommigen verzieken echt alles.
Maar dan wordt het racistisch enzo.quote:
oh wtfquote:
Hoiquote:
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op zondag 2 februari 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan wordt het racistisch enzo.
zullen we in ksc gaan postenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
Serieus, wat een kuttopic is dit geworden. Sommige users zijn tof, maar sommigen verzieken echt alles.
Ja vreemd hoorquote:
ik wil namen, misschien kan ik jouw lijstje aanvullen. Of denk je dat we hetzelfde lijstje hebben?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
geen idee heb nog niet gekeken.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Jimbo. Gefeliciteerd met het uitlopen op Psv.
I don't give a shit mate! Was jij het niet die maandenlang niet welkom was vanwege je geweldige gedrag? Beetje hypocriet om hier nu zo te zeiken als zaken even anders lopen dan jij graag zou zienquote:Op zondag 2 februari 2014 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laura.b en Stuart zijn de personen op dit moment.
Toto69 is aardig buiten fok. Maar op fok is hij een debielquote:
hoiquote:
Ben je weer beter?quote:
Ik denk dat het circus al is afgebroken, maar voel je vrij om het weer op te bouwenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt er voor mij nog wat te halen? Ik heb heel erg veel zin in een toneelstukje opvoeren.
Ik heb altijd gelijkquote:
Denken dat jijzelf wel normaal bent hierquote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Toto69 is aardig buiten fok. Maar op fok is hij een debiel
kusje vor toto![]()
Prr Prrquote:
toto was een FOK!ster aan het hosselen laatstquote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
kusje vor toto![]()
Dat idee heb ik ook altijd. Mensen begrijpen dat vaak niet though. Best jammerquote:
Jimbo! Jou heb ik ook nog niet gezien vandaagquote:
FOK! en Facebook dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
kusje vor toto![]()
wow, wist ik niet eensquote:Op zondag 2 februari 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv heeft met 2-0 van RKC verloren![]()
Maar gewoon geen zin, of echt zo ziek?
welk kanaal zond het uit dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
toto was een FOK!ster aan het hosselen laatst
ik kreeg liveverslag
einde bericht
Ik heb daar nooit zoveel last van hoor? Mensen accepteren mijn meningen vaak.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook altijd. Mensen begrijpen dat vaak niet though. Best jammer
nope ver vanquote:
playboy-tvquote:
Hoe is het met miniempje?quote:
Het helpt dat je vrouw bent. Dat bedoel ik niet rot hoor, maar dat geloof ik oprechtquote:Op zondag 2 februari 2014 23:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit zoveel last van hoor? Mensen accepteren mijn meningen vaak.
Zwakkelingquote:
Hier word alles weer veel te serieus genomenquote:
Nee, anders had jij het wel gezien toch?quote:
Ik ben er ook niet trots op. Echt nietquote:
beide, sowieso nergens echt zin in dus kom momenteel mn dag door met wow, hie sneu dat ook klinktquote:Op zondag 2 februari 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv heeft met 2-0 van RKC verloren![]()
Maar gewoon geen zin, of echt zo ziek?
Gewelddadig?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Stuart het volgende:
Was jij het niet die maandenlang niet welkom was vanwege je geweldige gedrag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |