Gelukkig had de docent de instelling dat het ging om begripquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik haal ze meestal ff door Google translate, werkt in de meeste gevallen perfect. Maar ja, tijdens een toets is dat lastig
Slaap lekkerquote:
Omdat het midden in de nacht isquote:
Wat is er zo laag aan dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow, deze steek is wel heel erg laag. Dit had ik niet verwacht van je.
[..]
Misschien moet ik dan maar niet te dronken raken, straks doen Aziaten nog aangifte tegen mij
nu verschilt monitor dus weer 25 met arceequote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ohw
nouja merken ze toch niet in mn postcount
Ja euhhh ik moet morgen shoppen bij de Ikea jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon nachtje door met z'n allen.
Mortaxxquote:
Je kwetst mij gewoon met je woorden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er zo laag aan dan?
Of was het een misverstand, je bedoelde natuurlijk te zeggen dat je mijn tip binnenkort honoreert.
Srslyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mortaxx
[..]
Je kwetst mij gewoon met je woorden.
En dat bedoelde ik inderdaad, ik zei niet voor niets tijdelijk
Dan bied ik hierbij mijn oprechte excuses aan voor mijn onbedoelde doch lage opmerking.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mortaxx
[..]
Je kwetst mij gewoon met je woorden.
En dat bedoelde ik inderdaad, ik zei niet voor niets tijdelijk
Ik heb de kwartfinales ingevuldquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan bied ik hierbij mijn oprechte excuses aan voor mijn onbedoelde doch lage opmerking.
Excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan bied ik hierbij mijn oprechte excuses aan voor mijn onbedoelde doch lage opmerking.
Ik twijfel. Stomme wispelturige WKquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |