SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
DAT MEEN JE NIETquote:
...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
DAT MEEN JE NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AJAJAJJHDuysdbvjhdbvhcHJAJAHAHAHHAHAHsbxdsjhbvsdhajc L:'(![]()
![]()
AUDHISAFbHASbvshdbvHAHAHHHHHHHHHAHAH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D:D:D:D:D: HAHAHAHA
SORRY![]()
doe normaalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
DAT MEEN JE NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AJAJAJJHDuysdbvjhdbvhcHJAJAHAHAHHAHAHsbxdsjhbvsdhajc L:'(![]()
![]()
AUDHISAFbHASbvshdbvHAHAHHHHHHHHHAHAH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D:D:D:D:D: HAHAHAHA
SORRY![]()
Even goed.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik had als TT
Fylax: Etsu's nieuwe vlam
Ja, sorry. Dat had ik inderdaad erbij moeten zeggen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
doe normaal
en geef toe dat jeo p hem zit te fappen
Die vind ik wat grappiger.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik had als TT
Fylax: Etsu's nieuwe vlam
Soms 's ochtends om 7 uur, als ik op de trein aan het wachten benquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt![]()
En idd, ik kom dan ook niet veel buiten
Ja maar dat heb jij zelfs al dusquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:53 schreef Etsu het volgende:
Op dit moment zit mijn top 5 zo:
1. Fylax
2. Paxcon
3. Johannes_Vermeer
4. Toto69
5. Justin Bieber
Vanavond is Justin opeens gezakt naar de 5de plaats.
Halloquote:
Staat in het fototopicquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:53 schreef Fylax het volgende:
Nu blij, iedereen?
Ik wil ook wel foto's van jullie zien.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:53 schreef Fylax het volgende:
Nu blij, iedereen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HE RONALDquote:
Ik ga mij proberen omhoog te neuken naar de eerste plaatsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:53 schreef Etsu het volgende:
Op dit moment zit mijn top 5 zo:
1. Fylax
2. Paxcon
3. Johannes_Vermeer
4. Toto69
5. Justin Bieber
Vanavond is Justin opeens gezakt naar de 5de plaats.
Sletquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga mij proberen omhoog te neuken naar de eerste plaats
Ik weet het ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
Niemand mag weten hoe ik eruitzie,
Behalve Paxcon en Johannes natuurlijk.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet ik dan al die posts gaan doorzoeken?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, staat op laatste pagina volgens mijquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet ik dan al die posts gaan doorzoeken?
Ik plaats geen foto's van mezelf, die moeten verdiend worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:53 schreef Fylax het volgende:
Nu blij, iedereen?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]Ik moet plassen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Dinsdag.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga mij proberen omhoog te neuken naar de eerste plaats
Ik heb je gezienquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik plaats geen foto's van mezelf, die moeten verdiend worden.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde mij sparen voor Alba, maar Etsu heeft mij overtuigd.
Heb ik het niet verdiend dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb altijd lange broek aan, wel t-shirt vanwege hitte, moet natuurlijk zo nu en dan wel ff naar buiten om peukie te rokenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms 's ochtends om 7 uur, als ik op de trein aan het wachten ben
Dan heerlijk in het ochtendzonnetje![]()
Maar voor de rest heb ik een hoed, en ik heb een doek ('s winters mijn sjaal) voor noodgevallen om om me heen te slaan.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik het niet verdiend dan?
Ik schatte 14 dus zat in de buurt. Vind het eigenlijk wel meevallen, zo jong zie je er nou ook weer niet uit.quote:
Je moet altijd direct zijn als je ze in bed wil lokken, dat werkt pas.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet altijd direct zijn als je ze in bed wil lokken, dat werkt pas.
Vandaar dat Fylax as. dinsdag komt.
Hoe oud schat je mij?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik schatte 14 dus zat in de buurt. Vind het eigenlijk wel meevallen, zo jong zie je er nou ook weer niet uit.
Dankjewel, hoor ik niet zo vaak haha.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik schatte 14 dus zat in de buurt. Vind het eigenlijk wel meevallen, zo jong zie je er nou ook weer niet uit.
Stoere boi dat inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:58 schreef Fylax het volgende:
Heb foto van fok-it bekeken, wel cool met die olifant.
Ik ben leuker dan die olifant hihiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:58 schreef Fylax het volgende:
Of je gewoon meeten natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja manquote:
Ik ben die rechter trouwens he, dat je het weetquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:58 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben die rechter trouwens he, dat je het weet
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben die rechter trouwens he, dat je het weet
zat op terras met vriendin en twee jongens vroegen of ze erbij mochten zittenquote:
Goed verhaalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:59 schreef supersof het volgende:
[..]
zat op terras met vriendin en twee jongens vroegen of ze erbij mochten zitten
toen moesten we weg en vroegen ze onze nummers
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb de grootste lul van allemaal.
Vandaar dat Paxcon mank loopt op dit moment.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb de grootste lul van allemaal.
Vandaar dat Paxcon mank loopt op dit moment.
Whehe. De zon ontwijken gaat mij gelukkig goed afquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb altijd lange broek aan, wel t-shirt vanwege hitte, moet natuurlijk zo nu en dan wel ff naar buiten om peukie te rokenMijn gezicht doe ik verder niet zoveel mee. Heb wel eens mijn oren en neus verbrand gehad, pijnlijk en irritant toen het begon te vervellen
bedanktquote:
En ik?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jemig, bij deze ben je gezakt naar de 5de plaats en staat Paxcon nu op de 1ste.
Paxcon
ja hoor heel netjesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch wel op een hoffelijke wijze he?
Sta ik dan tweede?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jemig, bij deze ben je gezakt naar de 5de plaats en staat Paxcon nu op de 1ste.
Paxcon
Goed geregeld danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehe. De zon ontwijken gaat mij gelukkig goed af![]()
Ik zit meestal alleen 's ochtends of eind van de middag op de fiets, wanneer de zon niet zo fel meer is. En op werk wordt er ook rekening mee gehoudenZo hoef ik niet midden op de dag het zonnige gedeelte van het terras op te ruimen
Ik 1x per week. Nu jij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar ja ik hoef dan ook maar drie dagen per week te werken.
Wat, Yvonne praat over mij?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Of je gewoon meeten natuurlijkWij moeten ook nog een keer meeten, heb van Yvonne begrepen dat je een schatje bent
Ja. Het was heel lastig, maar je zult toch iets beter je best moeten doen om Paxcon te verslaan.quote:
Jupquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Goed geregeld danTof dat er rekening mee wordt gehouden.
jaquote:
Jup, kan die specifieke reactie helaas niet terugvindenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:01 schreef essnhills het volgende:
Wat, Yvonne praat over mij?![]()
Ik heb laatst Miniem gemeet
Had ik niet verwachtquote:
Ohquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, kan die specifieke reactie helaas niet terugvinden
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, kan die specifieke reactie helaas niet terugvinden
[..]
Had ik niet verwacht
nee ik vind jou niet knapquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:03 schreef Etsu het volgende:
ik ben de knapste man die sof ooit in dr leven is tegengekomen
dus ze doelt op mij
Ik denk dat Grindr iets meer voor jou is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:05 schreef Fylax het volgende:
En dan word Slamharder afgekapt door Tinder.
Jammer dit.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel
ik hoorde van ezell dat je dr had verteld dat je nachtelijke orgasmes van me kreeg
Is maar een uurtje helaas.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:05 schreef Fylax het volgende:
Jammer dit.
Voor jou is er Grinder.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:05 schreef Fylax het volgende:
Jammer dit.
Dat had je je eerder moeten bedenken lekkere krullenbol van me.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
Niemand mag weten hoe ik eruitzie,
Behalve Paxcon en Johannes natuurlijk.
Of 3ndr.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat Grindr iets meer voor jou is.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had je je eerder moeten bedenken lekkere krullenbol van me.
Of breezerseksquote:
komt door de wijn togggquote:
ligt dat zwaar op de maag zo'n glas?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
komt door de wijn toggg
nee grapje, maar een glas op
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee. In die app kan je triotjes zoeken. Als stel of als 1 persoon zoek je elkaar.
ik had wel hamburger en mcflurry opquote:
Waarom doet een Aziaat mij altijd denken aanquote:
Whaha,nog echt ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee. In die app kan je triotjes zoeken. Als stel of als 1 persoon zoek je elkaar.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom doet een Aziaat mij altijd denken aan
Dit vind ik een klassiek Aziatisch nummertjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zonnesteek?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:09 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vanavond de hele tijd dat ik tijdens het formuleren van zinnen bij willekeurige woorden alleen op de Engelse variant kan komen. En dan moet ik dan echt nadenken wat in godsnaam het Nederlandse woord is.
Dit is best irritant.
Truequote:
Ik zal dit nummertje na mijn Nelly Furtado moment aanzetten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind ik een klassiek Aziatisch nummertje
met paxcon en johannes zekerwetenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
alsof jij geen sextet wilt met fok-it, johannes, paxcon, fylax en mij
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
met paxcon en johannes zekerweten
maar met de rest moet ik nog even over nadenken
fylax maakt een goede kans
dezeernaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
TrueOndanks de kwaliteit.
[..]
Ik zal dit nummertje na mijn Nelly Furtado moment aanzetten.
Ik weet zeker dat je zult genieten van dit heerlijke typisch oosterse nummertje, ik hoor graag je reactie.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
TrueOndanks de kwaliteit.
[..]
Ik zal dit nummertje na mijn Nelly Furtado moment aanzetten.
kwenie of die laatste komen xxquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:10 schreef Toto69 het volgende:
ik heb zin in dinsdag
meeten met pax en alba en ama en etsu en moirapoly
Vooruitquote:
Die zal ik je laten weten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je zult genieten van dit heerlijke typisch oosterse nummertje, ik hoor graag je reactie.
Slaap lekker sof!quote:
Een mes in m`n rug.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooruit
[..]
Die zal ik je laten weten.
[..]
Slaap lekker sof!
echtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:10 schreef Toto69 het volgende:
ik heb zin in dinsdag
meeten met pax en alba en ama en etsu en moirapoly
Keiharde maatregelen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een mes in m`n rug.
Zo voelde het toen ik Elan`s naam in je sig zag staan.
De hele avond ben ik bezig geweest met leuke opmerkingen en complimentjes, maar als dat niet meer helpt zal ik maatregelen moeten nemen
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een mes in m`n rug.
Zo voelde het toen ik Elan`s naam in je sig zag staan.
De hele avond ben ik bezig geweest met leuke opmerkingen en complimentjes, maar als dat niet meer helpt zal ik maatregelen moeten nemen
Slaap lekkerquote:
Herkenbaar, ik heb het soms ook. Weet je wel wat het in het Engels is maar niet in het Nederlandsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:09 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vanavond de hele tijd dat ik tijdens het formuleren van zinnen bij willekeurige woorden alleen op de Engelse variant kan komen. En dan moet ik dan echt nadenken wat in godsnaam het Nederlandse woord is.
Dit is best irritant.
ik wil ook pax en ama meetenquote:
jaaaaa super leukquote:
staat niet in het lijstjequote:
Hahaha wat een nummerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind ik een klassiek Aziatisch nummertje
quote:
Eddy Wally, zelfbenoemd Voice of Europe, is een van mijn grote voorbeelden. Naast zijn hilarische uitspraken staat hij bekend om zijn topografische tophits.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha wat een nummerHoe kom je daar nou op?
[..]
Jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb het soms ook. Weet je wel wat het in het Engels is maar niet in het Nederlands
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaaa super leukveel plezier alvast
Ik ben bang dat ik dit nummer tijdelijk voorbij laat schieten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eddy Wally, zelfbenoemd Voice of Europe, is een van mijn grote voorbeelden. Naast zijn hilarische uitspraken staat hij bekend om zijn topografische tophits.
Ook deze ode aan Amerika is ook bijzonder smaakvol.
Ik haal ze meestal ff door Google translate, werkt in de meeste gevallen perfect. Maar ja, tijdens een toets is dat lastigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dat heb ik al jaren eigenlijk. Brugklas/tweede klas op de middelbare school had ik dat al. Meerdere keren tijdens een toets gehad dat ik bij vertalingen níet op het Nederlandse woord kon komen, waardoor ik dat maar oploste met uitleggen van welk woord ik zocht
Gelukkig had ik een chille docent en werd dit goedgerekend.
quote:
Jammer dat je mijn oprechte pogingen je leven net iets leuker te maken negeert.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dit nummer tijdelijk voorbij laat schieten.
Geen idee, al denk ik wel dat je ietwat teleurgesteld zal zijn als je eenmaal in Azië bent met je wereldreis en niet iedereen The Backstreet Boys met je blijkt te willen playbackenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
die posts zijn weggehaald en tellen niet meeer meequote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:18 schreef Etsu het volgende:
Ga weg.Ga weg.Ga weg.Ga weg.Ga weg.Ga weg.Ga weg.Ga weg.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe mij maar de iets bekendere nummers voor het optimaal meezingen.
echt niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die posts zijn weggehaald en tellen niet meeer meezeker 25-30
Wow, deze steek is wel heel erg laag. Dit had ik niet verwacht van je.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn oprechte pogingen je leven net iets leuker te maken negeert.
Misschien moet ik dan maar niet te dronken raken, straks doen Aziaten nog aangifte tegen mijquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee, al denk ik wel dat je ietwat teleurgesteld zal zijn als je eenmaal in Azië bent met je wereldreis en niet iedereen The Backstreet Boys met je blijkt te willen playbacken
Gelukkig had de docent de instelling dat het ging om begripquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik haal ze meestal ff door Google translate, werkt in de meeste gevallen perfect. Maar ja, tijdens een toets is dat lastig
Slaap lekkerquote:
Omdat het midden in de nacht isquote:
Wat is er zo laag aan dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow, deze steek is wel heel erg laag. Dit had ik niet verwacht van je.
[..]
Misschien moet ik dan maar niet te dronken raken, straks doen Aziaten nog aangifte tegen mij
nu verschilt monitor dus weer 25 met arceequote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ohw
nouja merken ze toch niet in mn postcount
Ja euhhh ik moet morgen shoppen bij de Ikea jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon nachtje door met z'n allen.
Mortaxxquote:
Je kwetst mij gewoon met je woorden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er zo laag aan dan?
Of was het een misverstand, je bedoelde natuurlijk te zeggen dat je mijn tip binnenkort honoreert.
Srslyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mortaxx
[..]
Je kwetst mij gewoon met je woorden.
En dat bedoelde ik inderdaad, ik zei niet voor niets tijdelijk
Dan bied ik hierbij mijn oprechte excuses aan voor mijn onbedoelde doch lage opmerking.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mortaxx
[..]
Je kwetst mij gewoon met je woorden.
En dat bedoelde ik inderdaad, ik zei niet voor niets tijdelijk
Ik heb de kwartfinales ingevuldquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan bied ik hierbij mijn oprechte excuses aan voor mijn onbedoelde doch lage opmerking.
Excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan bied ik hierbij mijn oprechte excuses aan voor mijn onbedoelde doch lage opmerking.
Ik twijfel. Stomme wispelturige WKquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |