Kloptquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sterker nog, bruin worden is ook al een teken dat je je huid hebt beschadigd. Het is een beschermingsreactie van je huid op de schadelijke straling, maar die treedt pas na een tijdje in werking dus je hebt je huid dan al beschadigd.
Maar goed, wij vuurtorens hebben aan 5 minuten zonlicht oid genoeg voor onze dagelijkse dosis vitamine D, dus no worries
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat weinig tot geen progressie in. Te lui en te ongeïnspireerd om mij er echt voor in te zetten daar waar het bij mij verre van automatisch ging.
Nog altijd spijt van
[..]
Zolang de zang van Jeroen wegblijft (Tenzij door jou gezongen) lijkt het mij geweldig.
En mijn ouders maar betalen ondanks mijn laksheidquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat bollen had mijn rechterhand wel automatisch, maar mijn linkerhand dus niet, wat tot enige spanningen heeft geleid.
Ik kreeg een dm van Etsu dat hij in zijn broek had geplast toen hij mijn foto zag, het kan altijd ergerquote:
Volgens mij moest ik de eerste les een liedje spelen dat alleen maar uit zwarte toetsen bestond, volgens mij was dat een beetje een raar liedje.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, wellicht toch een deel aanleg dan.
Hij vroeg aan ons de eerste les of we thuis al een liedje hadden geoefend. Dat hadden we (alledrie Vader Jacob jeweetz![]()
)
Dus die moesten we alledrie even voorspelen. Ik had in mijn versie ook de zwarte toetsen betrokken, daarvan was hij onder de indruk, omdat bijna niemand dat zomaar doet. Ik dacht toen alleen maar 'ja maar je hóórt toch dat het niet klopt anders'
Ik heb een idee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat bollen had mijn rechterhand wel automatisch, maar mijn linkerhand dus niet, wat tot enige spanningen heeft geleid.
Ik ook. Ik moet nog altijd iedere keer mijn ID laten zien.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:46 schreef Fylax het volgende:
Ik zie er jonger uit dan dat ik ben dus dan word ik sowieso daarover belachelijk gemaakt.
DM maar.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:46 schreef Fylax het volgende:
Ik zie er jonger uit dan dat ik ben dus dan word ik sowieso daarover belachelijk gemaakt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg een dm van Etsu dat hij in zijn broek had geplast toen hij mijn foto zag, het kan altijd erger
Dat deed ik thuis eigenlijk al voor de eerste lesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg een dm van Etsu dat hij in zijn broek had geplast toen hij mijn foto zag, het kan altijd erger
Zodra ze mijn baard zien weten ze genoegquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moet nog altijd iedere keer mijn ID laten zien.
Gaat bij mij ook nog lang niet altijd goed. Wellicht wel de enige reden dat ik af en toe een baard laat staanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moet nog altijd iedere keer mijn ID laten zien.
Ik lijk ook 13quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Zodra ze mijn baard zien weten ze genoeg
Wat deed je thuis al voor de eerste les? Je hand bollen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat deed ik thuis eigenlijk al voor de eerste lesDat vond ik het prettigst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |