Hmm dat gaat lastig wordenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je me de bladmuziek geeft ga ik mijn best doen.
De zang van Jeroen zal wegblijven, mijn stem kan eventueel worden toegevoegd. Of niet, daar ben ik nog niet over uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat weinig tot geen progressie in. Te lui en te ongeïnspireerd om mij er echt voor in te zetten daar waar het bij mij verre van automatisch ging.
Nog altijd spijt van
[..]
Zolang de zang van Jeroen wegblijft (Tenzij door jou gezongen) lijkt het mij geweldig.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
van de achterkant?
euhm, pax is gisteren nog geweest maar hij staat nu idd weer droog
Post anders eens een foto van jezelf op fokquote:
Oh, wellicht toch een deel aanleg dan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn pianoleraar was juist altijd kritisch op mijn handen, vooral mijn linkerhand die niet uit zichzelf een bruggetje vormde.
jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Post anders eens een foto van jezelf op fok
Geen slim idee, denk ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijne schreeuwde altijd tegen mij "HANDEN BOLLEN DE HANDEN BOLLEN" uiteindelijk had ze zelfs een tennisbal meegenomen om duidelijk te maken dat er een tennisbal onder zou moeten kunnen passen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn pianoleraar was juist altijd kritisch op mijn handen, vooral mijn linkerhand die niet uit zichzelf een bruggetje vormde.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik ook hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:46 schreef Fylax het volgende:
Ik zie er jonger uit dan dat ik ben dus dan word ik sowieso daarover belachelijk gemaakt.
Maakt niet uit, we willen zien wat voor vlees we in de kuip halenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:46 schreef Fylax het volgende:
Ik zie er jonger uit dan dat ik ben dus dan word ik sowieso daarover belachelijk gemaakt.
Sterker nog, bruin worden is ook al een teken dat je je huid hebt beschadigd. Het is een beschermingsreactie van je huid op de schadelijke straling, maar die treedt pas na een tijdje in werking dus je hebt je huid dan al beschadigd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb mijn arm een keer naast die van iemand van Marokkaanse afkomst gehouden, mijn god, dat verschil![]()
Maar ja, niets aan te doen. Ik ga geen pijn lijden en het schijnt ook niet goed te zijn je te laten verbranden als je er niet goed tegen kunt.
Ja dat bollen had mijn rechterhand wel automatisch, maar mijn linkerhand dus niet, wat tot enige spanningen heeft geleid.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijne schreeuwde altijd tegen mij "HANDEN BOLLEN DE HANDEN BOLLEN" uiteindelijk had ze zelfs een tennisbal meegenomen om duidelijk te maken dat er een tennisbal onder zou moeten kunnen passen.
Ik was geen goede leerling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |