kwenie of die laatste komen xxquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:10 schreef Toto69 het volgende:
ik heb zin in dinsdag
meeten met pax en alba en ama en etsu en moirapoly
Vooruitquote:
Die zal ik je laten weten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je zult genieten van dit heerlijke typisch oosterse nummertje, ik hoor graag je reactie.
Slaap lekker sof!quote:
Een mes in m`n rug.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooruit
[..]
Die zal ik je laten weten.
[..]
Slaap lekker sof!
echtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:10 schreef Toto69 het volgende:
ik heb zin in dinsdag
meeten met pax en alba en ama en etsu en moirapoly
Keiharde maatregelen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een mes in m`n rug.
Zo voelde het toen ik Elan`s naam in je sig zag staan.
De hele avond ben ik bezig geweest met leuke opmerkingen en complimentjes, maar als dat niet meer helpt zal ik maatregelen moeten nemen
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een mes in m`n rug.
Zo voelde het toen ik Elan`s naam in je sig zag staan.
De hele avond ben ik bezig geweest met leuke opmerkingen en complimentjes, maar als dat niet meer helpt zal ik maatregelen moeten nemen
Slaap lekkerquote:
Herkenbaar, ik heb het soms ook. Weet je wel wat het in het Engels is maar niet in het Nederlandsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:09 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vanavond de hele tijd dat ik tijdens het formuleren van zinnen bij willekeurige woorden alleen op de Engelse variant kan komen. En dan moet ik dan echt nadenken wat in godsnaam het Nederlandse woord is.
Dit is best irritant.
ik wil ook pax en ama meetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |