Jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb het soms ook. Weet je wel wat het in het Engels is maar niet in het Nederlands
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaaa super leukveel plezier alvast
Ik ben bang dat ik dit nummer tijdelijk voorbij laat schieten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eddy Wally, zelfbenoemd Voice of Europe, is een van mijn grote voorbeelden. Naast zijn hilarische uitspraken staat hij bekend om zijn topografische tophits.
Ook deze ode aan Amerika is ook bijzonder smaakvol.
Ik haal ze meestal ff door Google translate, werkt in de meeste gevallen perfect. Maar ja, tijdens een toets is dat lastigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dat heb ik al jaren eigenlijk. Brugklas/tweede klas op de middelbare school had ik dat al. Meerdere keren tijdens een toets gehad dat ik bij vertalingen níet op het Nederlandse woord kon komen, waardoor ik dat maar oploste met uitleggen van welk woord ik zocht
Gelukkig had ik een chille docent en werd dit goedgerekend.
quote:
Jammer dat je mijn oprechte pogingen je leven net iets leuker te maken negeert.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dit nummer tijdelijk voorbij laat schieten.
Geen idee, al denk ik wel dat je ietwat teleurgesteld zal zijn als je eenmaal in Azië bent met je wereldreis en niet iedereen The Backstreet Boys met je blijkt te willen playbackenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom doet een Aziaat mij altijd denken aan
die posts zijn weggehaald en tellen niet meeer meequote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:18 schreef Etsu het volgende:
Ga weg.Ga weg.Ga weg.Ga weg.Ga weg.Ga weg.Ga weg.Ga weg.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe mij maar de iets bekendere nummers voor het optimaal meezingen.
echt niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die posts zijn weggehaald en tellen niet meeer meezeker 25-30
Wow, deze steek is wel heel erg laag. Dit had ik niet verwacht van je.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn oprechte pogingen je leven net iets leuker te maken negeert.
Misschien moet ik dan maar niet te dronken raken, straks doen Aziaten nog aangifte tegen mijquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee, al denk ik wel dat je ietwat teleurgesteld zal zijn als je eenmaal in Azië bent met je wereldreis en niet iedereen The Backstreet Boys met je blijkt te willen playbacken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |