Ik heb altijd lange broek aan, wel t-shirt vanwege hitte, moet natuurlijk zo nu en dan wel ff naar buiten om peukie te rokenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms 's ochtends om 7 uur, als ik op de trein aan het wachten ben
Dan heerlijk in het ochtendzonnetje![]()
Maar voor de rest heb ik een hoed, en ik heb een doek ('s winters mijn sjaal) voor noodgevallen om om me heen te slaan.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik het niet verdiend dan?
Ik schatte 14 dus zat in de buurt. Vind het eigenlijk wel meevallen, zo jong zie je er nou ook weer niet uit.quote:
Je moet altijd direct zijn als je ze in bed wil lokken, dat werkt pas.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet altijd direct zijn als je ze in bed wil lokken, dat werkt pas.
Vandaar dat Fylax as. dinsdag komt.
Hoe oud schat je mij?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik schatte 14 dus zat in de buurt. Vind het eigenlijk wel meevallen, zo jong zie je er nou ook weer niet uit.
Dankjewel, hoor ik niet zo vaak haha.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik schatte 14 dus zat in de buurt. Vind het eigenlijk wel meevallen, zo jong zie je er nou ook weer niet uit.
Stoere boi dat inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:58 schreef Fylax het volgende:
Heb foto van fok-it bekeken, wel cool met die olifant.
Ik ben leuker dan die olifant hihiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:58 schreef Fylax het volgende:
Of je gewoon meeten natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik plaats geen foto's van mezelf, die moeten verdiend worden.
ja manquote:
Ik ben die rechter trouwens he, dat je het weetquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:58 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben die rechter trouwens he, dat je het weet
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben die rechter trouwens he, dat je het weet
zat op terras met vriendin en twee jongens vroegen of ze erbij mochten zittenquote:
Goed verhaalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:59 schreef supersof het volgende:
[..]
zat op terras met vriendin en twee jongens vroegen of ze erbij mochten zitten
toen moesten we weg en vroegen ze onze nummers
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb de grootste lul van allemaal.
Vandaar dat Paxcon mank loopt op dit moment.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb de grootste lul van allemaal.
Vandaar dat Paxcon mank loopt op dit moment.
Whehe. De zon ontwijken gaat mij gelukkig goed afquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb altijd lange broek aan, wel t-shirt vanwege hitte, moet natuurlijk zo nu en dan wel ff naar buiten om peukie te rokenMijn gezicht doe ik verder niet zoveel mee. Heb wel eens mijn oren en neus verbrand gehad, pijnlijk en irritant toen het begon te vervellen
bedanktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |