SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
Gewoon rauw. Zonder broodje.quote:
quote:
Beetje lullig zo'n verwijderde post. En bij de stats die Monitor post weet je niet of die post is meegenomen of niet. Als hij na het indexeren is verwijderd dan telt hij hem wel, anders niet.quote:
Mono kan niet draaienquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef richolio het volgende:
Over een jaar meet in Four Flours en jonko draai workshop van Moira en Mono
Zou doen idd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:
alhoewel is de tt wel terecht
BondageIk wil met hem naar bed.
Zo af en toe maak ik een fatsoenlijke. Maar over het algemeen zijn mijn skills ondermaats. Vakonbekwaam kan je het wel noemen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono kan niet draaienOf nja niet beter dan een beginner iig
vorige week nogquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb je al maanden niet gezien dus dat gaat prima
Wij houden samen wel een workshopquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono kan niet draaienOf nja niet beter dan een beginner iig
Het is gewoon een waardeloos spel. Die besturing is echt op puur geluk wat rammen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef Moira. het volgende:
Ik ben te slecht in haxball om het leuk te vinden
Gelukkig heb je nog een penis.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo af en toe maak ik een fatsoenlijke. Maar over het algemeen zijn mijn skills ondermaats. Vakonbekwaam kan je het wel noemen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:
alhoewel is de tt wel terecht
BondageIk wil met hem naar bed.
Met alleen vastbinden ben ik ook tevreden.quote:
Doorgaans kan ik erg genieten van jouw posts, maar hiermee doe je het spel toch schromelijk tekort.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is gewoon een waardeloos spel. Die besturing is echt op puur geluk wat rammen.
Nee, je blijft met je tengels van Bondage af.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Met alleen vastbinden ben ik ook tevreden.
neequote:Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef richolio het volgende:
Zal ik weer een piemel posten?
Deze keer een grote dan
Maar je woont in Roffa dus?quote:
Geef mij ook eens watquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
JAAA EINDELIJK EEN FITTIE. HIER KWAM IK VOOR.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
JAAA EINDELIJK EEN FITTIE. HIER KWAM IK VOOR.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, je blijft met je tengels van Bondage af.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Oeh, zoveel adoratie kan ik niet handlen hoor
Mijn weloverwogen kritieken zijn dan ook gebaseerd op 2 games, maar ik denk nou eenmaal zwart of wit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doorgaans kan ik erg genieten van jouw posts, maar hiermee doe je het spel toch schromelijk tekort.
Denk dat je dan een aantal dagen/weken een andere hobby zult moeten zoeken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef richolio het volgende:
Zal ik weer een piemel posten?
Deze keer een grote dan
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, je blijft met je tengels van Bondage af.
Nou ja, eigenlijk in Capelle ernaast, maar ik leef er wel zowatquote:
Sharing is caring.quote:
Ik ben er geboren maar ik vind het eigenlijk niet zo`n leuke stad meer tegenwooridgquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk in Capelle ernaast, maar ik leef er wel zowatMooie stad.
Groningen lijkt me leuker dan Rotjeknorquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een mooie tijd gehad toen ik in Rotterdam woonde. Prime locatie toen, wat een feest. Uitgaan en eindigen in de Oase na 4 uur. Wat een viespeukerij daar. Geweldig
Rotterdamquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een mooie tijd gehad toen ik in Rotterdam woonde. Prime locatie toen, wat een feest. Uitgaan en eindigen in de Oase na 4 uur. Wat een viespeukerij daar. Geweldig
WOON JIJ IN CAPELLE?!quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk in Capelle ernaast, maar ik leef er wel zowatMooie stad.
prima stadquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rotterdam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verschrikkelijke kutstad. Ik kom daar vandaan
Ben jij geboren in Capelle?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er geboren maar ik vind het eigenlijk niet zo`n leuke stad meer tegenwooridg
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk dat Bondage de nacht van zijn leven heeft als Amarantha in zijn schommel hangt met zo'n rode gagball in haar mond en Fera die geknield en gekneveld op de grond onderdanig ligt te wachten op haar volgende opdracht.
Altijd ruzie in Rotterdam. Ze kunnen daar mijn grappen nooit zo goed waarderenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:04 schreef Monopoly het volgende:
Neequote:
Ik denk dat Bondage de nacht van zijn leven heeft als Amarantha in zijn schommel hangt met zo'n rode gagball in haar mond en Fera die geknield en gekneveld op de grond onderdanig ligt te wachten op haar volgende opdracht.
Ze begroeten met kanker ervoor wordt alleen in Den Haag gewaardeerd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd ruzie in Rotterdam. Ze kunnen daar mijn grappen nooit zo goed waarderen(Met uitgaan/wat drinken dan)
Sfeer is vaak wat minder, ik ontwijk de grote clubs daar ook gewoon. Gewoon de kleinere kroegjes. Witte de Withstraat. De Witte Aap enzo. Leuke tentjes om heen te gaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd ruzie in Rotterdam. Ze kunnen daar mijn grappen nooit zo goed waarderen(Met uitgaan/wat drinken dan)
Hoezo niet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er geboren maar ik vind het eigenlijk niet zo`n leuke stad meer tegenwooridg
JIJ OOK?quote:
En amper coffeeshops toch? Of heb ik dat verkeerd onthouden (dacht ik in stoners een keer te hebben gelezen)quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sfeer is vaak wat minder, ik ontwijk de grote clubs daar ook gewoon. Gewoon de kleinere kroegjes. Witte de Withstraat. De Witte Aap enzo. Leuke tentjes om heen te gaan.
Grote clubsquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sfeer is vaak wat minder, ik ontwijk de grote clubs daar ook gewoon. Gewoon de kleinere kroegjes. Witte de Withstraat. De Witte Aap enzo. Leuke tentjes om heen te gaan.
Ja geen idee, ben nu meer Utrecht en Amsterdam gewend en dat trekt me meerquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:06 schreef Monopoly het volgende:
Joran van der Sloot trouwt vrijdagmiddag met zijn zwangere Peruaanse vriendin Leidy Figueroa. Dat gebeurt tijdens een kleine plechtigheid in de gevangenis in Lima waar Van der Sloot zijn straf van 28 jaar uitzit, deelde zijn advocaat Máxim Altez donderdag mee. Altez zal als getuige optreden.
Van der Sloot (26) is begin 2012 veroordeeld voor de roofmoord op de Peruaanse Stephany Flores in mei 2010. Hij heeft zijn 24-jarige vriendin in de gevangenis leren kennen, waar zij kaarsen en sigaretten verkocht. Hun kind wordt in september verwacht.
Peruaanse media meldden vorige week dat het huwelijk nog in juni zou worden gesloten, maar dat is niet gehaald.
ik ga eindelijk m'n jointje draaien dus volg het topic sowieso ff nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:06 schreef Amarantha het volgende:
Serie maar weggekliktOf de serie of het topic is niet te volgen in combinatie haha
Kan wel. Ik ken het daardoor ook niet zo goed. Nee doe mij maar Den Haag.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwa. In Rotterdam kunnen ze er ook wat van hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze begroeten met kanker ervoor wordt alleen in Den Haag gewaardeerd.
Hartstikke veelquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En amper coffeeshops toch? Of heb ik dat verkeerd onthouden (dacht ik in stoners een keer te hebben gelezen)
Okquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ga eindelijk m'n jointje draaien dus volg het topic sowieso ff niet
Quote me maar als er nog iets interessants te melden is
toffe kerel die joranquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:06 schreef Monopoly het volgende:
Joran van der Sloot trouwt vrijdagmiddag met zijn zwangere Peruaanse vriendin Leidy Figueroa. Dat gebeurt tijdens een kleine plechtigheid in de gevangenis in Lima waar Van der Sloot zijn straf van 28 jaar uitzit, deelde zijn advocaat Máxim Altez donderdag mee. Altez zal als getuige optreden.
Van der Sloot (26) is begin 2012 veroordeeld voor de roofmoord op de Peruaanse Stephany Flores in mei 2010. Hij heeft zijn 24-jarige vriendin in de gevangenis leren kennen, waar zij kaarsen en sigaretten verkocht. Hun kind wordt in september verwacht.
Peruaanse media meldden vorige week dat het huwelijk nog in juni zou worden gesloten, maar dat is niet gehaald.
Hihiquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n ouders ja.Ik ben bijna elk weekend wel bij Capelsebrug te vinden
met etsu shoppenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef Ezell het volgende:
aaaah zin om meer te shoppen
wie heeft leuke webshoptipssss?![]()
Het meest verborgen pareltje in Den Haag is de Pijpelaarquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan wel. Ik ken het daardoor ook niet zo goed. Nee doe mij maar Den Haag.
[..]
Mwa. In Rotterdam kunnen ze er ook wat van hoor.
http://www.pipashop.nl/quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef Ezell het volgende:
www.large.nlquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef Ezell het volgende:
Ja joh, jammer is dat winkeltje nu wel weg.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Hihi
Dat station is ook echt lelijkNet zoals bijna heel capelle wel.
river island, zara en urban outfitters zijn wel mijn soort winkelsquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef Ezell het volgende:
Dat klinkt wel fijn jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het meest verborgen pareltje in Den Haag is de PijpelaarDie gaat vanaf een uur of één open. Een echte nachtkroeg. Daar kan je een LP uit de kast pakken en aan de 'dj' geven. Wat oudere meuk qua muziek, maar hij draait het gewoon. Je mag er gewoon roken en de sfeer is altijd fantastisch.
maar ik ben homo dus vrouw dus we gaan winkelenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
vrouwen en mannen horen niet samen te winkelen
De largequote:
Vroeger zoveel gekocht daar.quote:
Vergeten en vergevenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn weloverwogen kritieken zijn dan ook gebaseerd op 2 games, maar ik denk nou eenmaal zwart of wit.
Ken het. Is ook erg lang open, mede daarom kom je er vanzelf wel een keer terecht. Inderdaad een leuke tentquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het meest verborgen pareltje in Den Haag is de PijpelaarDie gaat vanaf een uur of één open. Een echte nachtkroeg. Daar kan je een LP uit de kast pakken en aan de 'dj' geven. Wat oudere meuk qua muziek, maar hij draait het gewoon. Je mag er gewoon roken en de sfeer is altijd fantastisch.
bestel er nog wel eens wat hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De large_! Bestaat dat nog? Voor die neppe emokids met scheermesjes in de tas omdat ze tegen de maatschappij zijn
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De large_! Bestaat dat nog? Voor die neppe emokids met scheermesjes in de tas omdat ze tegen de maatschappij zijn
Zou der alleen sneakers kopenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bestel er nog wel eens wat hoor![]()
eikel nu denkt iedereen dat ik emo ben
Ja, kloptquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja joh, jammer is dat winkeltje nu wel weg.Kocht daar mn sigaretten altijd en die vrouw was ook wel aardig.
Enig idee wat daar nu gaat gebeuren?
Het leuke is dat hij lekker verborgen zit, dus het ruziezoekend kutvolk komt er niet. De supermarkt is ook altijd wel leuk voor live bandjes, en soms hebben ze er techno avonden, dat is best chill.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken het. Is ook erg lang open, mede daarom kom je er vanzelf wel een keer terecht. Inderdaad een leuke tent
ken ik alquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef richolio het volgende:
[..]
river island, zara en urban outfitters zijn wel mijn soort winkels![]()
Maar qua webshops weet ik het niet echt allemaal
nog steeds andere afdelingquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar ik ben homo dus vrouw dus we gaan winkelen
je koopt nooit kleding ergens anders?quote:
Ik vind het gewoon leuk om te generaliseren terwijl het eigenlijk nergens meer op is gebaseerd dan onderbuikgevoelens.quote:
Mn ouders wonen in Graveland. Vlakbij het winkelcentrumpje daar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, kloptLiep naar beneden en de ruimte was ineens veel groter. Ze zijn het wel aan het opknappen daar, maar of er een nieuw winkeltje gebouwd gaat worden weet ik niet
Waar moet je dan meestal heen vanaf capelse brug? Of wonen je ouders ook echt daar?
Vansquote:
Koop seksspeeltjes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:11 schreef Amarantha het volgende:
Mweh ik weet echt niet wat ik volgende maand voor mijn vriend moet kopen. Zat aan nieuwe Nike schoenen te denken maar is ook zo saai ofzo
Waarom heb jij een vriend? Nu kan ik je niet meer hosselen verdomme.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:11 schreef Amarantha het volgende:
Mweh ik weet echt niet wat ik volgende maand voor mijn vriend moet kopen voor zijn verjaardag. Zat aan nieuwe Nike schoenen te denken maar is ook zo saai ofzo
De laatste keer dat ik in de Supermarkt was flikkerde ik van het podiumquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het leuke is dat hij lekker verborgen zit, dus het ruziezoekend kutvolk komt er niet. De supermarkt is ook altijd wel leuk voor live bandjes, en soms hebben ze er techno avonden, dat is best chill.
Voor jou en de eer en glorie van Groningen doe ik alles, dat weet je toch.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel.
Alleen als Pax en/of Johannes gaan, anders vind ik het eng want dan ken ik niemand
Stiekem kan allesquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
Waarom heb jij een vriend? Nu kan ik je niet meer hosselen verdomme.
Bedankt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor jou en de eer en glorie van Groningen doe ik alles, dat weet je toch.
Buttplug.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij dat ging zeggen![]()
Zo onpersoonlijkquote:
Dit. Deze man weetquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo'n rode ballgag en wat touw bijvoorbeeld?
Ik over het algemeen ook niet. Maar soms beland je ergens en dan heeft het bier al rijkelijk gevloeid en dan is het maar gewoon met de stoet mee gaan. Vind het dan altijd wel leuk. Stap liever in een bruin café met asbakken op tafel waar je met je vrienden nog een fatsoenlijk gesprek kan voeren en de tap leeg trekt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in de Supermarkt was flikkerde ik van het podiumMaar sowieso al heel lang niet meer naar clubs/dans achtige tenten geweest
. Totaal geen zin meer om mijzelf daartoe aan te zetten.
Helemaal geen relatie hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet getrouwd zijn en een knipperlichtrelatie hebben.
quote:
*stroboscooprelatiequote:Op donderdag 3 juli 2014 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet een crush hebben op een Hollywood actricequote:Op donderdag 3 juli 2014 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb nu dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of andere Vans, toch wel echt mijn merk ja
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Heb nu deze
[ afbeelding ]
Maar ik heb ze helemaal kapot gelopen. Zat er wel over na te denken om ze opnieuw te kopen.. Of zwarte Nike Janoski'sDie zijn wel tof ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of andere Vans, toch wel echt mijn merk ja“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
OEPS!quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
Dit is al het 10de topic van GRTD vandaag.![]()
Dus bijna zo'n 3000 posts erbij dankzij ons
Gaan we samen de bosjes in ?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Neem je er morgen een paar mee?
quote:
Oh wow, detail allesquote:
Omg we hebben iets gemeenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet een crush hebben op een Hollywood actrice
Hehe grappigquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mn ouders wonen in Graveland. Vlakbij het winkelcentrumpje daar.
En ik ga meestal vanaf R'dam Alexander met de metro naar Capelsebrug en paar dagen later weer terugJij dan?
dat matcht bij je usernamequote:Op donderdag 3 juli 2014 22:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik zweer bij monogamie. Vreemd gaan is onmogelijk voor mij. Ik vind het wel best zo.
Ik denk graag dat we meerdere dingen gemeen hebben, alhoewel ik geen vlaggetjes op mijn wang heb.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Oh wow, detail alles
[..]
Omg we hebben iets gemeen
Ja, dus niet vergeten he! We kunnen desnoods wat satéstokjes halen, maar dat heeft niet mijn voorkeur.quote:
Beursquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Hehe grappigIn Schollevaar, wel aan de kant van Alexander inderdaad. Mijn reis elke dag is dan ook vanaf Oosterflank naar Beurs
Tip van de dagquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
Ik kan het wel. Maar ik raad het niemand aan.
Ik zou vlaggetjes op je wang getekend hebben als we samen voetbal hadden gekeken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk graag dat we meerdere dingen gemeen hebben, alhoewel ik geen vlaggetjes op mijn wang heb.
[..]
Ja, dus niet vergeten he! We kunnen desnoods wat satéstokjes halen, maar dat heeft niet mijn voorkeur.
Neequote:Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beurs![]()
Ziet er ook niet uit.
Eigenlijk ziet geen enkele station uit
lr plsquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik jullie toch maar mooi tegen het licht laten lopen.
snap je ? xD
Dat schuldgevoel laat je nooit helemaal meer los.quote:
Nog niet geweest sinds de opening. De laatste keer dat ik er was, hadden ze nog die cementen tunnel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef richolio het volgende:
[..]
NeeBehalve Centraal, die is wel echt mooi
Wat niet is kan nog komen natuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou vlaggetjes op je wang getekend hebben als we samen voetbal hadden gekeken.
Wat?quote:
Johannes spreekt ook over vlaggetjes. Hopelijk heeft hij er goed aan kunnen verdienen dan maarquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou vlaggetjes op je wang getekend hebben als we samen voetbal hadden gekeken.
Dat lijkt met het ergste ja samen met het niet vertellen/geheimhouden aan je partnerquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat schuldgevoel laat je nooit helemaal meer los.
beurs heeft nu ewl een hele coole tramhaltequote:Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beurs![]()
Ziet er ook niet uit.
Eigenlijk ziet geen enkele station uit
Waar wat aan kunnen verdienen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Johannes spreekt ook over vlaggetjes. Hopelijk heeft hij er goed aan kunnen verdienen dan maar
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
Flippieeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had helemaal niet door dat je ook postte.
Hehehe. Als je nou met de finale naar Amsterdam komtquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen natuurlijk![]()
Tot binnenkort.
Ja joh, mannen en detailsquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Johannes spreekt ook over vlaggetjes. Hopelijk heeft hij er goed aan kunnen verdienen dan maar
Vertellen heb ik eigenlijk meteen gedaan. Ik kon zoiets echt niet geheim houden. Ik snap mensen niet die dat wel kunnen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat lijkt met het ergste ja samen met het niet vertellen/geheimhouden aan je partner
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
beurs heeft nu ewl een hele coole tramhalte
Fantasyquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:20 schreef richolio het volgende:
Is this the real life? Is this just fantasy?
Wat voor drugs heb jij op?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:20 schreef richolio het volgende:
Is this the real life? Is this just fantasy?
oh god. Je hebt met snowbells wiet gehaald?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:21 schreef richolio het volgende:
Ik heb nog wel wat wiet voor je wietparkiet. Kan niet garanderen dat het ook echt wiet is.
Hoe was de reactie/hoe is dat afgelopen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Vertellen heb ik eigenlijk meteen gedaan. Ik kon zoiets echt niet geheim houden. Ik snap mensen niet die dat wel kunnen.Dat gaat zo erg aan je vreten.
Schimmel?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh god. Je hebt met snowbells wiet gehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
hahah wat een troep was dat zegquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh god. Je hebt met snowbells wiet gehaald?
Ik sluit niks uitquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan gebeuren.Jij valt daarentegen wel altijd op
[..]
Hehehe. Als je nou met de finale naar Amsterdam komt
[..]
Ja joh, mannen en details
Soort paddo's dus?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef richolio het volgende:
[..]
omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat geloof ik best dankzij jullie reactiesquote:![]()
Wat fijnquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit![]()
Ik moet zeggen dat je aanbod erg aanlokkelijk is, alleen weet ik niet precies welke details ik heb gemist.
Ik ken ook nog wel een paar oldskool linkjes maar daar krijg je een ban voor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef Monopoly het volgende:
http://www.badgerbadgerbadger.com/
Oldschool
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken ook nog wel een paar oldskool linkjes maar daar krijg je een ban voor.
het is wel de beste optie als je verder wilt met je huidige vriendquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Vertellen heb ik eigenlijk meteen gedaan. Ik kon zoiets echt niet geheim houden. Ik snap mensen niet die dat wel kunnen.Dat gaat zo erg aan je vreten.
Op Meatspin heerst nog altijd een taboe terwijl tieten wel mogen. Ik walg van de huidige maatschappij wanneer slaat de emancipatie eens beide richtingen opquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft hij me vergeven, maar hij bracht het nog vaak naar boven in ruzies. Uiteindelijk ging het toch uit tussen ons, mede daardoor denk ik (hoewel het niet de directe aanleiding was). Maar nu zijn we beste vrienden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe was de reactie/hoe is dat afgelopen?
Mijn oog raakt een beetje moe van die dubbele knipoog maar voor jou wil ik het wel even volhoudenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
Detail was dat het een plakplaatje met een hartje was, en geen vlaggetjes
Natuurlijk wel. Bohemian Rhapsody.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Soort paddo's dus?
Nee maar, echt niemand kent dat nummer dus?Die lyrics?
Het bekendste nummer ooit?
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het is wel de beste optie als je verder wilt met je huidige vriend
Uiteindelijk een goede afloop, dat is altijd fijn om te horenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft hij me vergeven, maar hij bracht het nog vaak naar boven in ruzies. Uiteindelijk ging het toch uit tussen ons, mede daardoor denk ik (hoewel het niet de directe aanleiding was). Maar nu zijn we beste vrienden.
Het is inmiddels ook al 4 jaar geleden. Tevens heeft hij het verleden ook wel dingen gedaan die ik hem heb vergeven, maar wat een ander wellicht niet had gedaan. Dus misschien heeft dat onze vriendschap eigenlijk alleen maar versterkt, hoe raar dat ook klinkt. We kennen elkaar door en door, zowel positief als negatief.
Wat ze trouwens zeggen over vreemdgangers en dat ze dat altijd zullen blijven is bull shit. Ik heb daarna echt nooit meer de behoefte gehad om zoiets te doen.
Dat had ik inderdaad willen noemen, maar ook ik dacht aan deze gedragsregels die ons worden opgedrongen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op Meatspin heerst nog altijd een taboe terwijl tieten wel mogen. Ik walg van de huidige maatschappij wanneer slaat de emancipatie eens beide richtingen op
Ik zie dit maar niet als verkapte twijfels over mijn mannelijkheidquote:
Dan knipogen we wel niet meer. Zo meteen val je nog door mijn toedoen in slaap.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn oog raakt een beetje moe van die dubbele knipoog maar voor jou wil ik het wel even volhouden![]()
Oh oké, mijn oprechte excuses dat ik dat hartje voor een vlaggetje aanzagIk ga de foto nog eens opzoeken, uitprinten en zorgvuldig onder de loep nemen.
Zonet toonde ik nog genegenheid aan jou, wat is daar raar aan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:24 schreef Etsu het volgende:
Johannes is opvallend raar aan het doen vandaag. Wat vind je daarvan, Littlerabbit?
Heet jij Littlerabbit?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonet toonde ik nog genegenheid aan jou, wat is daar raar aan?
Nou ja, dat denk ik gewoon.quote:
Straks zal je zien dat mijn ogen voor de rest van mijn leven blijven trillen, dat moeten we niet hebben, gelukkig hebben we dit onheil kunnen voorkomenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan knipogen we wel niet meer. Zo meteen val je nog door mijn toedoen in slaap.
Excuses geaccepteerd, en dat zijn behoorlijk wat handelingen
Electric Retard?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerlijkheid vind ik het belangrijkste in een relatie. Het is vaak de leugen die meer pijn doet dan het vreemdgaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, dat denk ik gewoon.
Wat schiet je ermee op.
ja tuurlijk is het laf, maar ja vreemdgaan is dat sowieso al.
Als je 100 procent zeker bent dat diegene er niet achter komt, kan je diegene beter niet kwetsen met het vertellen.
O nee.quote:
Oh nee, dat weer nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie dit maar niet als verkapte twijfels over mijn mannelijkheidOvercompensatiegedrag houd ik namelijk nooit lang vol.
Dat kun je wel zeggen. Snel en efficiënt ditquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks zal je zien dat mijn ogen voor de rest van mijn leven blijven trillen, dat moeten we niet hebben, gelukkig hebben we dit onheil kunnen voorkomen
Is ook zo. Maar als je al weet dat je relatie er aan kapot zal gaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerlijkheid vind ik het belangrijkste in een relatie. Het is vaak de leugen die meer pijn doet dan het vreemdgaan.
Johannes is zijn smooth acties op Flippiee aan het botvieren. Ik begrijp dat dit wat jaloezie bij jou teweeg brengt maar ook ik heb het er erg lastig mee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:24 schreef Etsu het volgende:
Johannes is opvallend raar aan het doen vandaag. Wat vind je daarvan, Littlerabbit?
In dat Lidltopicquote:
Ja, toen er een neiuwe mod kwam.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:29 schreef Amarantha het volgende:
Dat dat mogelijk is. Is er wel eens rel in OUD? Dat lijkt me mooi
nooit vreemdgaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerlijkheid vind ik het belangrijkste in een relatie. Het is vaak de leugen die meer pijn doet dan het vreemdgaan.
Ezell alsjeblieftquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
nooit vreemdgaan
altijd samen
en ze leven lang en gelukkig
Ezell + Aldo 4everquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
nooit vreemdgaan
altijd samen
en ze leven lang en gelukkig
Terecht. Ik zou jou ook belachelijk maken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
In dat Lidltopic
De dames maken mij belachelijk omdat ik een broodje gyros uit de vriezer eet
Oh dat staat me nog bij denk ik, niet zolang geleden of wel?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, toen er een neiuwe mod kwam.
Met die baby-topicsBriljant was dat
Dat is een half iban-nummerquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:30 schreef richolio het volgende:
Geld overgemaakt naar verkeerd rekeningnummerP000014378 is toch niet werkelijk echt een rekeningnummer?
Jawel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:30 schreef richolio het volgende:
Geld overgemaakt naar verkeerd rekeningnummerP000014378 is toch niet werkelijk echt een rekeningnummer?
Zijn er alweer nieuwe?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://rdk.deadbsd.org/electricretard/
Ik heb een poging gewaagd met wat topics daar een tijd terug, ik mag er niet meer komen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:29 schreef Amarantha het volgende:
Dat dat mogelijk is. Is er wel eens een rel in OUD? Dat lijkt me mooi
Nu heb ik honger, en bedanktquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
In dat Lidltopic
De dames maken mij belachelijk omdat ik een broodje gyros uit de vriezer eet
Ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat staat me nog bij denk ik, niet zolang geleden of wel?
Ik ben gewoon mezelf, maar als je van jezelf smooth bent kan je dat helaas niet uitschakelen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes is zijn smooth acties op Flippiee aan het botvieren. Ik begrijp dat dit wat jaloezie bij jou teweeg brengt maar ook ik heb het er erg lastig mee.
Haha serieus?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een poging gewaagd met wat topics daar een tijd terug, ik mag er niet meer komen.
Echt? Ik vond het een raar nummer.quote:
Hoe dan? Ik vond het een raar nummerquote:
Kom ik goed mee weg dan. Was ik even bang dat ik geen halfnaakte mannen meer mocht posten ten behoeve van jouw kijk op mij.quote:
Ah. Dan is die vraag ook beantwoordquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja prima, kan me totaal nergens op concentreren atm
Als je eerlijk bent tegen je partner, kan die daarna nog de keuze maken wat hij er mee gaat doen. Als je het geheim houdt ontneem je hem dat gewoon. Klinkt misschien raar ... Bovendien, als het op een andere manier uitkomt en hij hoort het via via of zo ... Nee, dat zou nog veel erger zijn. Dan maar mezelf ''aangeven'' (om het even zo te noemen). Wat het gevolg daar eventueel van is, dat heb ik dan dubbel en dwars verdiend.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar als je al weet dat je relatie er aan kapot zal gaan
De bescheiden Mr.Bigstar is op momenten niet zo bescheiden, maar wat wil je met een lichaam zoals dat van jou. Perfectie in zijn puurste vorm en nog hersenen ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf, maar als je van jezelf smooth bent kan je dat helaas niet uitschakelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |