That's the powerquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laat mensen lekker haten, ik vind het altijd wel vermakelijk. Van die zure reacties omdat ze een nietszeggend bestaan lijden.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh ja, moeten we nog doenmaar ben tering weinig vrij
telkens maar 1 dagje die ik het liefst in bed besteed om bij te komen
Ik help je wel een handje. Heb genoeg FOK!kers virtueel ontmaagd, dus Mono moet ook wel lukken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zodra mono zijn anus voor mij openzet. Over een jaar of 4, gok ik.
Ja, mensen die liefde niet snappenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja
[..]
serieus?
op ons wordt 'gehaat' omdat 'klef'![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
koetsjieeekoetsjieeee *knijpt in wangetjes*
quote:
Fucking irritant gewoon als je het `te'' overdreven doetquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, mensen die liefde niet snappenZure kutten dit dat
!?!?!quote:
Idd, hoewel ik me soms wel kostelijk vermaak hoe zielig sommige mensen zich toch op internet voordoenquote:
Okquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Monopoly het volgende:
Doen jullie dan ook mee aan die hype dat bruidmeisjes zonder slip op de foto gaan met de billen bloot? Dan ben je bij deze aangenomen. Hotel inbegrepen.
niet om vervelend te doen maar liefde is niet per definitie geklefquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon een aanloop zou nemen en hem droog in mijn kakkert zou drukkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik help je wel een handje. Heb genoeg FOK!kers virtueel ontmaagd, dus Mono moet ook wel lukken.
Ik kan sowieso. Weet je toch.quote:
wrm geen paydayquote:
maar zomaar al dingen beslissenquote:
Ik ben kawaii as fuck dus jammer etsuquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
HA, dat dacht jij. jij woont niet in groningen dus ik heb sowieso een streepje voor
hoe veel nu weerquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mijn dagrecord alweer verbrokenJezus ik heb echt geen leven de laatste 2 dagen
Ga L4D2 doen met dat meisje.quote:
so much lobi allesquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
ga je weer op me schieten :squote:Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja kan mss ook. Eerst even l4d2 ok? :$
Goed bezig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mijn dagrecord alweer verbrokenJezus ik heb echt geen leven de laatste 2 dagen
Jij hebt toch altijd 30 cm?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar zomaar al dingen beslissen![]()
:$$$
bij subway?
iemand van ons moet toch 30 cm hebben?
ehehheehe
Vannacht ik blijkbaar de kans. Kom je vannacht weer?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon een aanloop zou nemen en hem droog in mijn kakkert zou drukken
Ja er zijn altijd mensen/stelletjes waar je je gewoon mateloos aan irriteert.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fucking irritant gewoon als je het `te'' overdreven doet
wel ander broodje nemen dit keerquote:
wtf is kawaii?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben kawaii as fuck dus jammer etsu
Toen ik hem opmat, was hij niet groter dan 28 anders.quote:
Weekend, nachtdiensten zijn voorbij gelukkig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vannacht ik blijkbaar de kans. Kom je vannacht weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |