That's the powerquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laat mensen lekker haten, ik vind het altijd wel vermakelijk. Van die zure reacties omdat ze een nietszeggend bestaan lijden.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh ja, moeten we nog doenmaar ben tering weinig vrij
telkens maar 1 dagje die ik het liefst in bed besteed om bij te komen
Ik help je wel een handje. Heb genoeg FOK!kers virtueel ontmaagd, dus Mono moet ook wel lukken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zodra mono zijn anus voor mij openzet. Over een jaar of 4, gok ik.
Ja, mensen die liefde niet snappenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja
[..]
serieus?
op ons wordt 'gehaat' omdat 'klef'![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
koetsjieeekoetsjieeee *knijpt in wangetjes*
quote:
Fucking irritant gewoon als je het `te'' overdreven doetquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, mensen die liefde niet snappenZure kutten dit dat
!?!?!quote:
Idd, hoewel ik me soms wel kostelijk vermaak hoe zielig sommige mensen zich toch op internet voordoenquote:
Okquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Monopoly het volgende:
Doen jullie dan ook mee aan die hype dat bruidmeisjes zonder slip op de foto gaan met de billen bloot? Dan ben je bij deze aangenomen. Hotel inbegrepen.
niet om vervelend te doen maar liefde is niet per definitie geklefquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, mensen die liefde niet snappenZure kutten dit dat
Ik dacht dat je gewoon een aanloop zou nemen en hem droog in mijn kakkert zou drukkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik help je wel een handje. Heb genoeg FOK!kers virtueel ontmaagd, dus Mono moet ook wel lukken.
Ik kan sowieso. Weet je toch.quote:
wrm geen paydayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |