Ga weg kut nerd ;squote:
Iets wat onder mijn lengte zit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is het gemiddelde volgens jou dan? 11?
Er werd toch ook vet gehaat in je topic over Mono zijn verrassing voor jou?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan elkaar vertellen van "oh heb je dit topic al gelezen?" en "oh hier is echt iets grappigs gaande" en dan allebei in hetzelfde topic posten en dat mensen dan gaan haten dat je als stelletje in hetzelfde topic post
quote:
Dat we nog steeds geen datum hebben geprikt om te meetenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat zei je dan? deze shit gaat te snel en ik wil jonko draaien
jaquote:
serieus?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan elkaar vertellen van "oh heb je dit topic al gelezen?" en "oh hier is echt iets grappigs gaande" en dan allebei in hetzelfde topic posten en dat mensen dan gaan haten dat je als stelletje in hetzelfde topic post
kan kanquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ik heb alle tyd bbbyyybybybybybyybyyyy
volgende week kunnen we wel ergens chillen avec ro?
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er werd toch ook vet gehaat in je topic over Mono zijn verrassing voor jou?
doeiquote:
Zo sneuquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaOf niet eens per se ín dat topic maar vooral in de KLB SC óver dat topic en Moirapoly
![]()
Laat mensen lekker haten, ik vind het altijd wel vermakelijk. Van die zure reacties omdat ze een nietszeggend bestaan lijden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er werd toch ook vet gehaat in je topic over Mono zijn verrassing voor jou?
Ik had dit al met Snow besproken.quote:
oh ja, moeten we nog doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat we nog steeds geen datum hebben geprikt om te meeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |