SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascinationWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Gelijk bannen.quote:
Bedelaar.quote:
Fourth Floors Rotterdamquote:
Ik bepaal zelf wel wat niet magquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is een haatmisdaad dat mag niet
iig niks banbaars/gemeend negatiefsquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb vier notes en ze zijn allemaal positief?
Ditquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fourth Floors Rotterdam![]()
![]()
![]()
Beste shop ooit.
Lekker boven zitten, potje schaken en naar buiten naar de tram kijken. Goede wiet, zou aanraden.
Wat ben jij een junk, valt me tegen ditquote:
reden heb ik al via de dm gegevenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:33 schreef Etsu het volgende:
paxcon wil mij geen positieve note geven
maar ezell wel
reden kon hij niet geven![]()
vanaf nu is het oorlog, pax.
leugens weerquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
reden heb ik al via de dm gegeven
je krijgt nu een note wegens leugens verspreiden
Ik blow zelf niet hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben jij een junk, valt me tegen dit
Red je er maar snel uit jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik blow zelf niet hoor![]()
Ik ken de shop wel, ik ken mijn omgeving
is dat een varken?quote:
Is hij van een brug gesprongen?quote:
Ja en vrienden van me gaan er ook vaak heen. Ik bel mijn huisgenote even opquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ken jij shops in Grunn?
Die best deal wiet is eigk prima te doen
Ik ben daar een keer knettersstoned weg gelopen en naar die Surinamer op de hoek gegaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik blow zelf niet hoor![]()
Ik ken de shop wel, ik ken mijn omgeving
varken dusquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee het is het kind van snow en mij
Lijkt dus vooral op z'n vader.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee maar ik krijg altijd het idee dat ik iets mis als andere mensen er serieus op in blijven gaanquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wel ooit geblowt?quote:
Maar die mensen hou je altijd. Die het dan heel erg sneu vinden en zich schuldig voelen als ze iemand virtueel uitlachen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee maar ik krijg altijd het idee dat ik iets mis als andere mensen er serieus op in blijven gaan
Bloed bij je ontlasting.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben daar een keer knettersstoned weg gelopen en naar die Surinamer op de hoek gegaan.
Broodje kip besteld maar die vrouw die daar werkte was iets te genereus met de sambal_!
Ik mag best pittig eten maar dit was een overkill.
Had zo'n honger dat ik die shit maar heb opgegeten met darmproblemen tot gevolg en bloed bij mijn ontlasting de volgende dag
Je kan geen xtc bestellen in een coffeeshop?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
als je zo'n coffeeshop in gaat he, wat zeg je dan?
bv ik wil XTC
of moet je zeggen van 'ik wil je-weet-wel' zodat de barman snapt waar je t over hebt en ga je dan naar de geheime kamer ofzo?
nog nooit geweest
In een shop haal je alleen wiet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
bv ik wil XTC
of moet je zeggen van 'ik wil je-weet-wel' zodat de barman snapt waar je t over hebt en ga je dan naar de geheime kamer ofzo?
nog nooit geweest
Met een dikke vette overdreven knipoog.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
bv ik wil XTC
nog nooit geweest
Je kunt er alleen wiet en hasj kopen. En je kunt in een map of onder de toonbank (voorbeelden) zien wat ze hebben qua wiet of hasj en dan zeg je welke soort je wilt en hoeveelquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
bv ik wil XTC
nog nooit geweest
Aight, ff onthouden. Maar is wss kut te bereiken voor me dus beter eerst de stad wat beter leren kennen danquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en vrienden van me gaan er ook vaak heen. Ik bel mijn huisgenote even op(die is nu niet thuis). Die weet precies welke de beste wiet heeft!
Ok zij zegt de Clown (maar sluit om 21:00 al) en de Dees
Denken dat coffeeshophouders zich schuldig maken aan illegale activiteitenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
bv ik wil XTC
nog nooit geweest
Gewoonquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In een shop haal je alleen wiet.
XTC, LSD en paddo's kan je gewoon online kopen.
Ja dat wel. Wel leuk ofzo, maar niets om vaker te doen zeg maarquote:
loop altijd binnen en zeg tegen de kastelein doe mij een grammetje poedersuiker mijn beste en dan krijg ik een grammetje cokequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
bv ik wil XTC
nog nooit geweest
Ja inderdaad. Gelukkig was de hel daarna voorbij dus het had geen verstrekkende gevolgen behalve een branderige anus voor een dag. Worth it.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Bloed bij je ontlasting.![]()
Dan is ze inderdaad wat te ver gegaan
Paar keer, wel lekker opzichquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja dat wel. Wel leuk ofzo, maar niets om vaker te doen zeg maarEen sporadisch gevalletje. Jij?
Ja dus wel voorverpakte zakjesquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:37 schreef Amarantha het volgende:
Mag je ook zelf je zakje uitzoeken trouwens (bij de Dees)
Weet ik niet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan geen xtc bestellen in een coffeeshop?![]()
Oh.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In een shop haal je alleen wiet.
XTC, LSD en paddo's kan je gewoon online kopen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Met een dikke vette overdreven knipoog.
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kunt er alleen wiet en hasj kopen. En je kunt in een map of onder de toonbank (voorbeelden) zien wat ze hebben qua wiet of hasj en dan zeg je welke soort je wilt en hoeveel(max. 5 gram)
Uhm niet dat ik weet eigenlijk.. Maar bij die 2 krijg je in ieder geval meer waar voor je geld. Bij de Dees is het ook voorverpakt maar daar hebben ze een hele map vol en kun je zelf kiezenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight, ff onthouden. Maar is wss kut te bereiken voor me dus beter eerst de stad wat beter leren kennen dan
Zijn er ook ergens normale zakjes te halen waar je gewoon om een bepaald aantal gram of euro's vraagt en ze het voor je neus afwegen en in een zakje stoppen?
Ik heb oprecht een schijthekel aan die voorverpakte zakjes. Koop m'n wiet dan nog liever in Ede
Jamaar je weet toch dat xtc illegaal is?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet?
[..]
Oh.Betrapt
[..]
[..]
Ah, vandaar.
Ik heb je rug.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
Uitspraak Zwarte Piet gaat wereld over
haten op zwarte piet
word boos jongens houd me tegen
De allereerste keer vroeg ik om bier toen hij vroeg wat ik wilde drinkenquote:
Als het een serieus topic geweest was van een serieuze TS (die langer dan een dag geregistreerd was en in meerdere topics had gepost) had ik er misschien nog wel serieus op gereageerd, of gewoon niks gereageerdquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar die mensen hou je altijd. Die het dan heel erg sneu vinden en zich schuldig voelen als ze iemand virtueel uitlachen.
Ik voel met je mee. Keertje op Paaspop nam deed ik veel spul op en in mijn burrito waarvan ik dacht dat het ketchup was. Dat was het niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gelukkig was de hel daarna voorbij dus het had geen verstrekkende gevolgen behalve een branderige anus voor een dag. Worth it.
Nee Emmen, busverbinding tussen Emmen & Groningen dus is makkelijk te bereikenquote:
Lijn 300 jwzquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee Emmen, busverbinding tussen Emmen & Groningen dus is makkelijk te bereiken
Naais, ooit eens daten in Noorderplantsoen dan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee Emmen, busverbinding tussen Emmen & Groningen dus is makkelijk te bereiken
Verschilt allemaal per shopquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kunt er alleen wiet en hasj kopen. En je kunt in een map of onder de toonbank (voorbeelden) zien wat ze hebben qua wiet of hasj en dan zeg je welke soort je wilt en hoeveel(max. 5 gram)
Ik zou nog wel graag wat andere dingen willen proberenquote:
ze komt wel via andere kanalen aan haar drugs hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is jammer dat je jong bent. Anders hadik durven gokken dat je dit wel eens hebt gedaan.
Ik denk dat iedere debiel wel weet dat dat niet kan :$quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is jammer dat je jong bent. Anders hadik durven gokken dat je dit wel eens hebt gedaan.
Ik niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere debiel wel weet dat dat niet kan :$
Denken dat ik ooit nog in jouw buurt ga komenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naais, ooit eens daten in Noorderplantsoen dan.
Als je wilt, sleur ik Pax wel mee.
Waarom geen mini Grunn meet? Mono, Moira, jij, ik, en wie wiltquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naais, ooit eens daten in Noorderplantsoen dan.
Als je wilt, sleur ik Pax wel mee.
aight aight, zal eens kiek'nquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm niet dat ik weet eigenlijk.. Maar bij die 2 krijg je in ieder geval meer waar voor je geld. Bij de Dees is het ook voorverpakt maar daar hebben ze een hele map vol en kun je zelf kiezen
Vorige week piepte je nog anders.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denken dat ik ooit nog in jouw buurt ga komen
Dat wist ik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze komt wel via andere kanalen aan haar drugs hoor
:$ blijkbaar niet :$quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere debiel wel weet dat dat niet kan :$
Johannes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom geen mini Grunn meet? Mono, Moira, jij, ik, en wie wilt
Wat nog allemaal?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou nog wel graag wat andere dingen willen proberen
:$ etsuquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wist ik.
[..]
:$ blijkbaar niet :$
Nou dit is toch al een leuk clubje? Ik hoef niet perse met 20 mensen tegelijk te meeten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes.
Volgens mij wonen niet zoveel in Grunn.
grunnquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes.
Volgens mij wonen niet zoveel in Grunn.
Ik ben echt gestopt met me er druk om makenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
Uitspraak Zwarte Piet gaat wereld over
haten op zwarte piet
word boos jongens houd me tegen
Nee, daarom. Maar er zijn dus mensen die dat bij iedereen denken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het een serieus topic geweest was van een serieuze TS (die langer dan een dag geregistreerd was en in meerdere topics had gepost) had ik er misschien nog wel serieus op gereageerd, of gewoon niks gereageerd![]()
Dus echt iemand virtueel uitlachen doe ik ook weer niet, gezien TS waarschijnlijk met me mee lacht
Nee LSD is wel heel heftig hoor, krijg je echt zieke trips van.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat nog allemaal?
Ik wel een keertje truffels.LSD zou ik niet aandurven denk ik
Ja maar zoals bekend hou ik van aandacht dus dan is 20 mensen wel handig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dit is toch al een leuk clubje? Ik hoef niet perse met 20 mensen tegelijk te meeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar zoals bekend hou ik van aandacht dus dan is 20 mensen wel handig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik heb morgen al een mini Grunn meet met Paxcon, Johannes_vermeer en Monoquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom geen mini Grunn meet? Mono, Moira, jij, ik, en wie wilt
Ik had ook niet verwacht dat ik hierheen zou verhuizen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef Monopoly het volgende:
Groningen is wel tof ja. Had ik niet verwacht
XTC inderdaad wel. Wordt mijn eerste keer deze zomer, op Lowlandsquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee LSD is wel heel heftig hoor, krijg je echt zieke trips van.
Truffels lijkt me ook mehh, ben bang dat je dan bad gaat en in paniek raakt enzo
XTC zou ik wel willen
Ik lach ook om negerdownies, dus ik join jequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, daarom. Maar er zijn dus mensen die dat bij iedereen denken.
En ik lach soms ook iemand uit die serieus is.Ik ga naar de hel.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef wietparkiet het volgende:
Utrecht![]()
mensen die niet centraal in het land![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]Jawel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen als Pax en/of Johannes gaan, anders vind ik het eng want dan ken ik niemand![]()
Je had niet verwacht dat de stad tof zou zijn voor je er ging werken en wonen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef Monopoly het volgende:
Groningen is wel tof ja. Had ik niet verwacht
Utrecht![]()
Tof tofquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef richolio het volgende:
[..]
XTC inderdaad wel. Wordt mijn eerste keer deze zomer, op LowlandsGoede plek wel, Lowlands in de nacht
Verder nog iets van speed ofzo, zou ik wel willen proberen.
Ik ben nog maar één keer uit geweest hier, maar vermaak me ondanks dat gewoon best. Rustig wonen, mensen zijn wat normaler, alle gemakken. tankstation op de hoek hier is 24/7 open, met 10 minuten fietsen zit ik midden in de stad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat ik hierheen zou verhuizen.
Had maar 2 feestjes voor nodig en toen binnen 2 maanden verhuisd.
Nieuwe mensen leren kennenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel.
Alleen als Pax en/of Johannes gaan, anders vind ik het eng want dan ken ik niemand
mensen die niet redelijk centraal in het land![]()
Binnenkort hoop ik er te wonenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef wietparkiet het volgende:
Utrecht![]()
Sja, ik kon me er eerst wel druk om maken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan er eerlijk gezegd geen fuck om geven, wel of geen zwarte piet
Ja kloptquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof tofBen benieuwd.
Iedereen slikt of drinkt of spuit of rookt wel wat op Lowlands![]()
Ik zag er juist enorm tegenopquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je had niet verwacht dat de stad tof zou zijn voor je er ging werken en wonen?![]()
randstad > gek dorpje in het noordenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAH
Even gelachen, goeie grap, dankje.
Snap ik. We zijn ook zulke mooie mensen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil Mono & Moira ook zo graag weer zien
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:
Dat zeggen mensen ook over mij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Snap ik. We zijn ook zulke mooie mensen.
Mensen die in een dorp wonen.quote:
We moeten nog steeds een datum prikkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Snap ik. We zijn ook zulke mooie mensen.
Het woord alleen al.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik lach ook om negerdownies, dus ik join je
Ja, jij wilt zelf alleen niemand zienquote:
wat lul jijquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij wilt zelf alleen niemand zien
Paxcon wil altijd mee als ik ergens heen ga, dus daar maak ik me geen zorgen over.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nieuwe mensen leren kennenAltijd leuk toch? En ze willen vast wel
Wat is er zo leuk aan Randstad?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
randstad > gek dorpje in het noorden
Nou dan komt dat wel goed tochquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon wil altijd mee als ik ergens heen ga, dus daar maak ik me geen zorgen over.
Waarom de neuk ga je er dan werken en wonen en sleep je vervolgens met tegenzin je vriendin mee?quote:
Want Mono.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom de neuk ga je er dan werken en wonen en sleep je vervolgens met tegenzin je vriendin mee?
jullie wonen samen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom de neuk ga je er dan werken en wonen en sleep je vervolgens met tegenzin je vriendin mee?
1quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe vaak heb je molly gedaan? 2 keer ofzo?
Wat is er leuk aan een dorp waar je 4 uur over doet om te komen?quote:
Omdat je tegenwoordig nergens zomaar een kans hebt op een vaste baan met een fatsoenlijk inkomenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze zijn best zeldzaam.quote:
Zeker. Mannen draaien hun hoofd als jij voorbij loopt en vrouwen proberen je een minderwaardige blik te geven.quote:
Niet zo oudquote:
jij snapt hetquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeker. Mannen draaien hun hoofd als jij voorbij loopt en vrouwen proberen je een minderwaardige blik te geven.
Jij bent de zonnnestraal op elke regenachtige dag.
Centraal, goeie verbinding tussen de steden (ook 's nachts)quote:
Echt?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Niet zo oudMaar dan word ik met een korreltje zout genomen, ben ik bang voor soms
Maar goed. Hier komt 'ie. 17
Terwijl mijn spelling toch vaak echt wel beter is dan die van anderen
Groningen een dorpquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan een dorp waar je 4 uur over doet om te komen?
maakt het niet minder een dorp?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Groningen een dorp!!!!!
Heb je dit gezien?
[ afbeelding ]
Afgelopen zondag
Goeie verbinding met de steden terwijl NS altijd problemen heeft in/rond Utrecht? Goeie grap.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Centraal, goeie verbinding tussen de steden (ook 's nachts)
mooie steden, veel te doen, altijd lekker druk
wat is er zo leuk aan groningen?
Ja, als heel Katwijk op het dorpsplein staat krijg je dit ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Groningen een dorp!!!!!
Heb je dit gezien?
[ afbeelding ]
Afgelopen zondag
alsof mensen jou willen zien :squote:
Prachtig, dat momentquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Groningen een dorp!!!!!
Heb je dit gezien?
[ afbeelding ]
Afgelopen zondag
Ja, dat zegt elk jochie van 17quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja![]()
Mentaal ben ik wel in de twintig. En jij dan?
Achter 't station wel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Omdat je tegenwoordig nergens zomaar een kans hebt op een vaste baan met een fatsoenlijk inkomen
Daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als heel Katwijk op het dorpsplein staat krijg je dit ook
Doe normaal.quote:
ik heb echt bijna nooit problemen met de treinquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goeie verbinding met de steden terwijl NS altijd problemen heeft in/rond Utrecht? Goeie grap.
Groningen is ouderwets, kleinschalig, veel studentenactiviteiten, alles is om de hoek, sfeer is gewoon aanwezig.
Nadeel is idd de verbinding met de rest van Nederland maar dat maakt mij niet uit.
Zie je, nu word ik alweer jochie genoemdquote:
rtquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb echt bijna nooit problemen met de trein
hahaquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tegenover/achter elkaar. Hij op bureau, ik op de bank
Grapje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Zie je, nu word ik alweer jochie genoemdIk had het nooit moeten zeggen
Nu ben ik het lachertje van FOK
Ik sta eerste.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Genoeg mensen in de meet-wachtlijst![]()
80% van de gevallen als ik met de trein ga, heb ik altijd problemen in Utrecht - Amersfoort óf Zwolle óf Gouda.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb echt bijna nooit problemen met de trein
wie gaat dan ook die kant opquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
80% van de gevallen als ik met de trein ga, heb ik altijd problemen in Utrecht - Amersfoort óf Zwolle óf Gouda.
Groningen-Zwolle doe je al 2,5 uur over?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
80% van de gevallen als ik met de trein ga, heb ik altijd problemen in Utrecht - Amersfoort óf Zwolle óf Gouda.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grapje.
Maar verklaart wel je kleine piemel![]()
Willen insinueren dat ik niemand benquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
wie gaat dan ook die kant op![]()
#randstad
En dan elkaar vertellen van "oh heb je dit topic al gelezen?" en "oh hier is echt iets grappigs gaande" en dan allebei in hetzelfde topic posten en dat mensen dan gaan haten dat je als stelletje in hetzelfde topic postquote:
55 min ofzoiets.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groningen-Zwolle doe je al 2,5 uur over?
doe nor*quote:
Wat is het gemiddelde volgens jou dan? 11?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:53 schreef richolio het volgende:
Mijn piemel mag dan wel 13 cm zijn, maar dat is toch lekker boven gemiddeld
Knorquote:
Ga weg kut nerd ;squote:
Iets wat onder mijn lengte zit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is het gemiddelde volgens jou dan? 11?
Er werd toch ook vet gehaat in je topic over Mono zijn verrassing voor jou?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan elkaar vertellen van "oh heb je dit topic al gelezen?" en "oh hier is echt iets grappigs gaande" en dan allebei in hetzelfde topic posten en dat mensen dan gaan haten dat je als stelletje in hetzelfde topic post
quote:
Dat we nog steeds geen datum hebben geprikt om te meetenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat zei je dan? deze shit gaat te snel en ik wil jonko draaien
jaquote:
serieus?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan elkaar vertellen van "oh heb je dit topic al gelezen?" en "oh hier is echt iets grappigs gaande" en dan allebei in hetzelfde topic posten en dat mensen dan gaan haten dat je als stelletje in hetzelfde topic post
kan kanquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ik heb alle tyd bbbyyybybybybybyybyyyy
volgende week kunnen we wel ergens chillen avec ro?
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er werd toch ook vet gehaat in je topic over Mono zijn verrassing voor jou?
doeiquote:
Zo sneuquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaOf niet eens per se ín dat topic maar vooral in de KLB SC óver dat topic en Moirapoly
![]()
Laat mensen lekker haten, ik vind het altijd wel vermakelijk. Van die zure reacties omdat ze een nietszeggend bestaan lijden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er werd toch ook vet gehaat in je topic over Mono zijn verrassing voor jou?
Ik had dit al met Snow besproken.quote:
oh ja, moeten we nog doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat we nog steeds geen datum hebben geprikt om te meeten
That's the powerquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laat mensen lekker haten, ik vind het altijd wel vermakelijk. Van die zure reacties omdat ze een nietszeggend bestaan lijden.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh ja, moeten we nog doenmaar ben tering weinig vrij
telkens maar 1 dagje die ik het liefst in bed besteed om bij te komen
Ik help je wel een handje. Heb genoeg FOK!kers virtueel ontmaagd, dus Mono moet ook wel lukken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zodra mono zijn anus voor mij openzet. Over een jaar of 4, gok ik.
Ja, mensen die liefde niet snappenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja
[..]
serieus?
op ons wordt 'gehaat' omdat 'klef'![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
koetsjieeekoetsjieeee *knijpt in wangetjes*
quote:
Fucking irritant gewoon als je het `te'' overdreven doetquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, mensen die liefde niet snappenZure kutten dit dat
!?!?!quote:
Idd, hoewel ik me soms wel kostelijk vermaak hoe zielig sommige mensen zich toch op internet voordoenquote:
Okquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Monopoly het volgende:
Doen jullie dan ook mee aan die hype dat bruidmeisjes zonder slip op de foto gaan met de billen bloot? Dan ben je bij deze aangenomen. Hotel inbegrepen.
niet om vervelend te doen maar liefde is niet per definitie geklefquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon een aanloop zou nemen en hem droog in mijn kakkert zou drukkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik help je wel een handje. Heb genoeg FOK!kers virtueel ontmaagd, dus Mono moet ook wel lukken.
Ik kan sowieso. Weet je toch.quote:
wrm geen paydayquote:
maar zomaar al dingen beslissenquote:
Ik ben kawaii as fuck dus jammer etsuquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
HA, dat dacht jij. jij woont niet in groningen dus ik heb sowieso een streepje voor
hoe veel nu weerquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mijn dagrecord alweer verbrokenJezus ik heb echt geen leven de laatste 2 dagen
Ga L4D2 doen met dat meisje.quote:
so much lobi allesquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
ga je weer op me schieten :squote:Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja kan mss ook. Eerst even l4d2 ok? :$
Goed bezig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mijn dagrecord alweer verbrokenJezus ik heb echt geen leven de laatste 2 dagen
Jij hebt toch altijd 30 cm?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar zomaar al dingen beslissen![]()
:$$$
bij subway?
iemand van ons moet toch 30 cm hebben?
ehehheehe
Vannacht ik blijkbaar de kans. Kom je vannacht weer?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon een aanloop zou nemen en hem droog in mijn kakkert zou drukken
Ja er zijn altijd mensen/stelletjes waar je je gewoon mateloos aan irriteert.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fucking irritant gewoon als je het `te'' overdreven doet
wel ander broodje nemen dit keerquote:
wtf is kawaii?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben kawaii as fuck dus jammer etsu
Toen ik hem opmat, was hij niet groter dan 28 anders.quote:
Weekend, nachtdiensten zijn voorbij gelukkig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vannacht ik blijkbaar de kans. Kom je vannacht weer?
Nu 402 haha, is 2 meer dan gisteren maar het is nog geen 00:00quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |