Ik ben echt gestopt met me er druk om makenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
Uitspraak Zwarte Piet gaat wereld over
haten op zwarte piet
word boos jongens houd me tegen
Nee, daarom. Maar er zijn dus mensen die dat bij iedereen denken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het een serieus topic geweest was van een serieuze TS (die langer dan een dag geregistreerd was en in meerdere topics had gepost) had ik er misschien nog wel serieus op gereageerd, of gewoon niks gereageerd![]()
Dus echt iemand virtueel uitlachen doe ik ook weer niet, gezien TS waarschijnlijk met me mee lacht
Nee LSD is wel heel heftig hoor, krijg je echt zieke trips van.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat nog allemaal?
Ik wel een keertje truffels.LSD zou ik niet aandurven denk ik
Ja maar zoals bekend hou ik van aandacht dus dan is 20 mensen wel handig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dit is toch al een leuk clubje? Ik hoef niet perse met 20 mensen tegelijk te meeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar zoals bekend hou ik van aandacht dus dan is 20 mensen wel handig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik heb morgen al een mini Grunn meet met Paxcon, Johannes_vermeer en Monoquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom geen mini Grunn meet? Mono, Moira, jij, ik, en wie wilt
Ik had ook niet verwacht dat ik hierheen zou verhuizen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef Monopoly het volgende:
Groningen is wel tof ja. Had ik niet verwacht
XTC inderdaad wel. Wordt mijn eerste keer deze zomer, op Lowlandsquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee LSD is wel heel heftig hoor, krijg je echt zieke trips van.
Truffels lijkt me ook mehh, ben bang dat je dan bad gaat en in paniek raakt enzo
XTC zou ik wel willen
Ik lach ook om negerdownies, dus ik join jequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, daarom. Maar er zijn dus mensen die dat bij iedereen denken.
En ik lach soms ook iemand uit die serieus is.Ik ga naar de hel.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef wietparkiet het volgende:
Utrecht![]()
mensen die niet centraal in het land![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]Jawel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen als Pax en/of Johannes gaan, anders vind ik het eng want dan ken ik niemand![]()
Je had niet verwacht dat de stad tof zou zijn voor je er ging werken en wonen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef Monopoly het volgende:
Groningen is wel tof ja. Had ik niet verwacht
Utrecht![]()
Tof tofquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef richolio het volgende:
[..]
XTC inderdaad wel. Wordt mijn eerste keer deze zomer, op LowlandsGoede plek wel, Lowlands in de nacht
Verder nog iets van speed ofzo, zou ik wel willen proberen.
Ik ben nog maar één keer uit geweest hier, maar vermaak me ondanks dat gewoon best. Rustig wonen, mensen zijn wat normaler, alle gemakken. tankstation op de hoek hier is 24/7 open, met 10 minuten fietsen zit ik midden in de stad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat ik hierheen zou verhuizen.
Had maar 2 feestjes voor nodig en toen binnen 2 maanden verhuisd.
Nieuwe mensen leren kennenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel.
Alleen als Pax en/of Johannes gaan, anders vind ik het eng want dan ken ik niemand
mensen die niet redelijk centraal in het land![]()
Binnenkort hoop ik er te wonenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef wietparkiet het volgende:
Utrecht![]()
Sja, ik kon me er eerst wel druk om maken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan er eerlijk gezegd geen fuck om geven, wel of geen zwarte piet
Ja kloptquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof tofBen benieuwd.
Iedereen slikt of drinkt of spuit of rookt wel wat op Lowlands![]()
Ik zag er juist enorm tegenopquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je had niet verwacht dat de stad tof zou zijn voor je er ging werken en wonen?![]()
randstad > gek dorpje in het noordenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAH
Even gelachen, goeie grap, dankje.
Snap ik. We zijn ook zulke mooie mensen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil Mono & Moira ook zo graag weer zien
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:
Dat zeggen mensen ook over mij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Snap ik. We zijn ook zulke mooie mensen.
Mensen die in een dorp wonen.quote:
We moeten nog steeds een datum prikkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Snap ik. We zijn ook zulke mooie mensen.
Het woord alleen al.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik lach ook om negerdownies, dus ik join je
Ja, jij wilt zelf alleen niemand zienquote:
wat lul jijquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij wilt zelf alleen niemand zien
Paxcon wil altijd mee als ik ergens heen ga, dus daar maak ik me geen zorgen over.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nieuwe mensen leren kennenAltijd leuk toch? En ze willen vast wel
Wat is er zo leuk aan Randstad?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
randstad > gek dorpje in het noorden
Nou dan komt dat wel goed tochquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon wil altijd mee als ik ergens heen ga, dus daar maak ik me geen zorgen over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |