Ik ben nog maar één keer uit geweest hier, maar vermaak me ondanks dat gewoon best. Rustig wonen, mensen zijn wat normaler, alle gemakken. tankstation op de hoek hier is 24/7 open, met 10 minuten fietsen zit ik midden in de stad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat ik hierheen zou verhuizen.
Had maar 2 feestjes voor nodig en toen binnen 2 maanden verhuisd.
Nieuwe mensen leren kennenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel.
Alleen als Pax en/of Johannes gaan, anders vind ik het eng want dan ken ik niemand
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef wietparkiet het volgende:
mensen die niet redelijk centraal in het land![]()
Binnenkort hoop ik er te wonenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef wietparkiet het volgende:
Utrecht![]()
mensen die niet centraal in het land![]()
Sja, ik kon me er eerst wel druk om maken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan er eerlijk gezegd geen fuck om geven, wel of geen zwarte piet
Ja kloptquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof tofBen benieuwd.
Iedereen slikt of drinkt of spuit of rookt wel wat op Lowlands![]()
Ik zag er juist enorm tegenopquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je had niet verwacht dat de stad tof zou zijn voor je er ging werken en wonen?![]()
randstad > gek dorpje in het noordenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAH
Even gelachen, goeie grap, dankje.
Snap ik. We zijn ook zulke mooie mensen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil Mono & Moira ook zo graag weer zien
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:
Dat zeggen mensen ook over mij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Snap ik. We zijn ook zulke mooie mensen.
Mensen die in een dorp wonen.quote:
We moeten nog steeds een datum prikkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Snap ik. We zijn ook zulke mooie mensen.
Het woord alleen al.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik lach ook om negerdownies, dus ik join je
Ja, jij wilt zelf alleen niemand zienquote:
wat lul jijquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij wilt zelf alleen niemand zien
Paxcon wil altijd mee als ik ergens heen ga, dus daar maak ik me geen zorgen over.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nieuwe mensen leren kennenAltijd leuk toch? En ze willen vast wel
Wat is er zo leuk aan Randstad?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
randstad > gek dorpje in het noorden
Nou dan komt dat wel goed tochquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon wil altijd mee als ik ergens heen ga, dus daar maak ik me geen zorgen over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |