Goeie verbinding met de steden terwijl NS altijd problemen heeft in/rond Utrecht? Goeie grap.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Centraal, goeie verbinding tussen de steden (ook 's nachts)
mooie steden, veel te doen, altijd lekker druk
wat is er zo leuk aan groningen?
Ja, als heel Katwijk op het dorpsplein staat krijg je dit ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Groningen een dorp!!!!!
Heb je dit gezien?
[ afbeelding ]
Afgelopen zondag
alsof mensen jou willen zien :squote:
Prachtig, dat momentquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Groningen een dorp!!!!!
Heb je dit gezien?
[ afbeelding ]
Afgelopen zondag
Ja, dat zegt elk jochie van 17quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja![]()
Mentaal ben ik wel in de twintig. En jij dan?
Achter 't station wel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Omdat je tegenwoordig nergens zomaar een kans hebt op een vaste baan met een fatsoenlijk inkomen
Daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als heel Katwijk op het dorpsplein staat krijg je dit ook
Doe normaal.quote:
ik heb echt bijna nooit problemen met de treinquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goeie verbinding met de steden terwijl NS altijd problemen heeft in/rond Utrecht? Goeie grap.
Groningen is ouderwets, kleinschalig, veel studentenactiviteiten, alles is om de hoek, sfeer is gewoon aanwezig.
Nadeel is idd de verbinding met de rest van Nederland maar dat maakt mij niet uit.
Zie je, nu word ik alweer jochie genoemdquote:
rtquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb echt bijna nooit problemen met de trein
hahaquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tegenover/achter elkaar. Hij op bureau, ik op de bank
Grapje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Zie je, nu word ik alweer jochie genoemdIk had het nooit moeten zeggen
Nu ben ik het lachertje van FOK
Ik sta eerste.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Genoeg mensen in de meet-wachtlijst![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |