Waarom de neuk ga je er dan werken en wonen en sleep je vervolgens met tegenzin je vriendin mee?quote:
Want Mono.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom de neuk ga je er dan werken en wonen en sleep je vervolgens met tegenzin je vriendin mee?
jullie wonen samen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom de neuk ga je er dan werken en wonen en sleep je vervolgens met tegenzin je vriendin mee?
1quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe vaak heb je molly gedaan? 2 keer ofzo?
Wat is er leuk aan een dorp waar je 4 uur over doet om te komen?quote:
Omdat je tegenwoordig nergens zomaar een kans hebt op een vaste baan met een fatsoenlijk inkomenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze zijn best zeldzaam.quote:
Zeker. Mannen draaien hun hoofd als jij voorbij loopt en vrouwen proberen je een minderwaardige blik te geven.quote:
Niet zo oudquote:
jij snapt hetquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeker. Mannen draaien hun hoofd als jij voorbij loopt en vrouwen proberen je een minderwaardige blik te geven.
Jij bent de zonnnestraal op elke regenachtige dag.
Centraal, goeie verbinding tussen de steden (ook 's nachts)quote:
Echt?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Niet zo oudMaar dan word ik met een korreltje zout genomen, ben ik bang voor soms
Maar goed. Hier komt 'ie. 17
Terwijl mijn spelling toch vaak echt wel beter is dan die van anderen
Groningen een dorpquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan een dorp waar je 4 uur over doet om te komen?
maakt het niet minder een dorp?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Groningen een dorp!!!!!
Heb je dit gezien?
[ afbeelding ]
Afgelopen zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |