Denken dat coffeeshophouders zich schuldig maken aan illegale activiteitenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
als je zo'n coffeeshop in gaat he, wat zeg je dan?
bv ik wil XTC
of moet je zeggen van 'ik wil je-weet-wel' zodat de barman snapt waar je t over hebt en ga je dan naar de geheime kamer ofzo?
nog nooit geweest
Gewoonquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In een shop haal je alleen wiet.
XTC, LSD en paddo's kan je gewoon online kopen.
Ja dat wel. Wel leuk ofzo, maar niets om vaker te doen zeg maarquote:
loop altijd binnen en zeg tegen de kastelein doe mij een grammetje poedersuiker mijn beste en dan krijg ik een grammetje cokequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
als je zo'n coffeeshop in gaat he, wat zeg je dan?
bv ik wil XTC
of moet je zeggen van 'ik wil je-weet-wel' zodat de barman snapt waar je t over hebt en ga je dan naar de geheime kamer ofzo?
nog nooit geweest
Ja inderdaad. Gelukkig was de hel daarna voorbij dus het had geen verstrekkende gevolgen behalve een branderige anus voor een dag. Worth it.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Bloed bij je ontlasting.![]()
Dan is ze inderdaad wat te ver gegaan
Paar keer, wel lekker opzichquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja dat wel. Wel leuk ofzo, maar niets om vaker te doen zeg maarEen sporadisch gevalletje. Jij?
Ja dus wel voorverpakte zakjesquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:37 schreef Amarantha het volgende:
Mag je ook zelf je zakje uitzoeken trouwens (bij de Dees)
Weet ik niet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan geen xtc bestellen in een coffeeshop?![]()
Oh.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In een shop haal je alleen wiet.
XTC, LSD en paddo's kan je gewoon online kopen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Met een dikke vette overdreven knipoog.
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kunt er alleen wiet en hasj kopen. En je kunt in een map of onder de toonbank (voorbeelden) zien wat ze hebben qua wiet of hasj en dan zeg je welke soort je wilt en hoeveel(max. 5 gram)
Uhm niet dat ik weet eigenlijk.. Maar bij die 2 krijg je in ieder geval meer waar voor je geld. Bij de Dees is het ook voorverpakt maar daar hebben ze een hele map vol en kun je zelf kiezenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight, ff onthouden. Maar is wss kut te bereiken voor me dus beter eerst de stad wat beter leren kennen dan
Zijn er ook ergens normale zakjes te halen waar je gewoon om een bepaald aantal gram of euro's vraagt en ze het voor je neus afwegen en in een zakje stoppen?
Ik heb oprecht een schijthekel aan die voorverpakte zakjes. Koop m'n wiet dan nog liever in Ede
Jamaar je weet toch dat xtc illegaal is?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet?
[..]
Oh.Betrapt
[..]
[..]
Ah, vandaar.
Ik heb je rug.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
Uitspraak Zwarte Piet gaat wereld over
haten op zwarte piet
word boos jongens houd me tegen
De allereerste keer vroeg ik om bier toen hij vroeg wat ik wilde drinkenquote:
Als het een serieus topic geweest was van een serieuze TS (die langer dan een dag geregistreerd was en in meerdere topics had gepost) had ik er misschien nog wel serieus op gereageerd, of gewoon niks gereageerdquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar die mensen hou je altijd. Die het dan heel erg sneu vinden en zich schuldig voelen als ze iemand virtueel uitlachen.
Ik voel met je mee. Keertje op Paaspop nam deed ik veel spul op en in mijn burrito waarvan ik dacht dat het ketchup was. Dat was het niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gelukkig was de hel daarna voorbij dus het had geen verstrekkende gevolgen behalve een branderige anus voor een dag. Worth it.
Nee Emmen, busverbinding tussen Emmen & Groningen dus is makkelijk te bereikenquote:
Lijn 300 jwzquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee Emmen, busverbinding tussen Emmen & Groningen dus is makkelijk te bereiken
Naais, ooit eens daten in Noorderplantsoen dan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee Emmen, busverbinding tussen Emmen & Groningen dus is makkelijk te bereiken
Verschilt allemaal per shopquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kunt er alleen wiet en hasj kopen. En je kunt in een map of onder de toonbank (voorbeelden) zien wat ze hebben qua wiet of hasj en dan zeg je welke soort je wilt en hoeveel(max. 5 gram)
Ik zou nog wel graag wat andere dingen willen proberenquote:
ze komt wel via andere kanalen aan haar drugs hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is jammer dat je jong bent. Anders hadik durven gokken dat je dit wel eens hebt gedaan.
Ik denk dat iedere debiel wel weet dat dat niet kan :$quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is jammer dat je jong bent. Anders hadik durven gokken dat je dit wel eens hebt gedaan.
Ik niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere debiel wel weet dat dat niet kan :$
Denken dat ik ooit nog in jouw buurt ga komenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naais, ooit eens daten in Noorderplantsoen dan.
Als je wilt, sleur ik Pax wel mee.
Waarom geen mini Grunn meet? Mono, Moira, jij, ik, en wie wiltquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naais, ooit eens daten in Noorderplantsoen dan.
Als je wilt, sleur ik Pax wel mee.
aight aight, zal eens kiek'nquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm niet dat ik weet eigenlijk.. Maar bij die 2 krijg je in ieder geval meer waar voor je geld. Bij de Dees is het ook voorverpakt maar daar hebben ze een hele map vol en kun je zelf kiezen
Vorige week piepte je nog anders.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denken dat ik ooit nog in jouw buurt ga komen
Dat wist ik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze komt wel via andere kanalen aan haar drugs hoor
:$ blijkbaar niet :$quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere debiel wel weet dat dat niet kan :$
Johannes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom geen mini Grunn meet? Mono, Moira, jij, ik, en wie wilt
Wat nog allemaal?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou nog wel graag wat andere dingen willen proberen
:$ etsuquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wist ik.
[..]
:$ blijkbaar niet :$
Nou dit is toch al een leuk clubje? Ik hoef niet perse met 20 mensen tegelijk te meeten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes.
Volgens mij wonen niet zoveel in Grunn.
grunnquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes.
Volgens mij wonen niet zoveel in Grunn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |