Okquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ga eindelijk m'n jointje draaien dus volg het topic sowieso ff niet
Quote me maar als er nog iets interessants te melden is
toffe kerel die joranquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:06 schreef Monopoly het volgende:
Joran van der Sloot trouwt vrijdagmiddag met zijn zwangere Peruaanse vriendin Leidy Figueroa. Dat gebeurt tijdens een kleine plechtigheid in de gevangenis in Lima waar Van der Sloot zijn straf van 28 jaar uitzit, deelde zijn advocaat Máxim Altez donderdag mee. Altez zal als getuige optreden.
Van der Sloot (26) is begin 2012 veroordeeld voor de roofmoord op de Peruaanse Stephany Flores in mei 2010. Hij heeft zijn 24-jarige vriendin in de gevangenis leren kennen, waar zij kaarsen en sigaretten verkocht. Hun kind wordt in september verwacht.
Peruaanse media meldden vorige week dat het huwelijk nog in juni zou worden gesloten, maar dat is niet gehaald.
Hihiquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n ouders ja.Ik ben bijna elk weekend wel bij Capelsebrug te vinden
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk dat Bondage de nacht van zijn leven heeft als Amarantha in zijn schommel hangt met zo'n rode gagball in haar mond en Fera die geknield en gekneveld op de grond onderdanig ligt te wachten op haar volgende opdracht.
met etsu shoppenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef Ezell het volgende:
aaaah zin om meer te shoppen
wie heeft leuke webshoptipssss?![]()
Het meest verborgen pareltje in Den Haag is de Pijpelaarquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan wel. Ik ken het daardoor ook niet zo goed. Nee doe mij maar Den Haag.
[..]
Mwa. In Rotterdam kunnen ze er ook wat van hoor.
http://www.pipashop.nl/quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef Ezell het volgende:
www.large.nlquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef Ezell het volgende:
Ja joh, jammer is dat winkeltje nu wel weg.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Hihi
Dat station is ook echt lelijkNet zoals bijna heel capelle wel.
river island, zara en urban outfitters zijn wel mijn soort winkelsquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef Ezell het volgende:
Dat klinkt wel fijn jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het meest verborgen pareltje in Den Haag is de PijpelaarDie gaat vanaf een uur of één open. Een echte nachtkroeg. Daar kan je een LP uit de kast pakken en aan de 'dj' geven. Wat oudere meuk qua muziek, maar hij draait het gewoon. Je mag er gewoon roken en de sfeer is altijd fantastisch.
maar ik ben homo dus vrouw dus we gaan winkelenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
vrouwen en mannen horen niet samen te winkelen
De largequote:
Vroeger zoveel gekocht daar.quote:
Vergeten en vergevenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn weloverwogen kritieken zijn dan ook gebaseerd op 2 games, maar ik denk nou eenmaal zwart of wit.
Ken het. Is ook erg lang open, mede daarom kom je er vanzelf wel een keer terecht. Inderdaad een leuke tentquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het meest verborgen pareltje in Den Haag is de PijpelaarDie gaat vanaf een uur of één open. Een echte nachtkroeg. Daar kan je een LP uit de kast pakken en aan de 'dj' geven. Wat oudere meuk qua muziek, maar hij draait het gewoon. Je mag er gewoon roken en de sfeer is altijd fantastisch.
bestel er nog wel eens wat hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De large_! Bestaat dat nog? Voor die neppe emokids met scheermesjes in de tas omdat ze tegen de maatschappij zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |