Ben jij geboren in Capelle?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er geboren maar ik vind het eigenlijk niet zo`n leuke stad meer tegenwooridg
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk dat Bondage de nacht van zijn leven heeft als Amarantha in zijn schommel hangt met zo'n rode gagball in haar mond en Fera die geknield en gekneveld op de grond onderdanig ligt te wachten op haar volgende opdracht.
Altijd ruzie in Rotterdam. Ze kunnen daar mijn grappen nooit zo goed waarderenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een mooie tijd gehad toen ik in Rotterdam woonde. Prime locatie toen, wat een feest. Uitgaan en eindigen in de Oase na 4 uur. Wat een viespeukerij daar. Geweldig
Neequote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk dat Bondage de nacht van zijn leven heeft als Amarantha in zijn schommel hangt met zo'n rode gagball in haar mond en Fera die geknield en gekneveld op de grond onderdanig ligt te wachten op haar volgende opdracht.
Ze begroeten met kanker ervoor wordt alleen in Den Haag gewaardeerd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd ruzie in Rotterdam. Ze kunnen daar mijn grappen nooit zo goed waarderen(Met uitgaan/wat drinken dan)
Sfeer is vaak wat minder, ik ontwijk de grote clubs daar ook gewoon. Gewoon de kleinere kroegjes. Witte de Withstraat. De Witte Aap enzo. Leuke tentjes om heen te gaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd ruzie in Rotterdam. Ze kunnen daar mijn grappen nooit zo goed waarderen(Met uitgaan/wat drinken dan)
Hoezo niet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er geboren maar ik vind het eigenlijk niet zo`n leuke stad meer tegenwooridg
JIJ OOK?quote:
En amper coffeeshops toch? Of heb ik dat verkeerd onthouden (dacht ik in stoners een keer te hebben gelezen)quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sfeer is vaak wat minder, ik ontwijk de grote clubs daar ook gewoon. Gewoon de kleinere kroegjes. Witte de Withstraat. De Witte Aap enzo. Leuke tentjes om heen te gaan.
Grote clubsquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sfeer is vaak wat minder, ik ontwijk de grote clubs daar ook gewoon. Gewoon de kleinere kroegjes. Witte de Withstraat. De Witte Aap enzo. Leuke tentjes om heen te gaan.
Ja geen idee, ben nu meer Utrecht en Amsterdam gewend en dat trekt me meerquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:06 schreef Monopoly het volgende:
Joran van der Sloot trouwt vrijdagmiddag met zijn zwangere Peruaanse vriendin Leidy Figueroa. Dat gebeurt tijdens een kleine plechtigheid in de gevangenis in Lima waar Van der Sloot zijn straf van 28 jaar uitzit, deelde zijn advocaat Máxim Altez donderdag mee. Altez zal als getuige optreden.
Van der Sloot (26) is begin 2012 veroordeeld voor de roofmoord op de Peruaanse Stephany Flores in mei 2010. Hij heeft zijn 24-jarige vriendin in de gevangenis leren kennen, waar zij kaarsen en sigaretten verkocht. Hun kind wordt in september verwacht.
Peruaanse media meldden vorige week dat het huwelijk nog in juni zou worden gesloten, maar dat is niet gehaald.
ik ga eindelijk m'n jointje draaien dus volg het topic sowieso ff nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:06 schreef Amarantha het volgende:
Serie maar weggekliktOf de serie of het topic is niet te volgen in combinatie haha
Kan wel. Ik ken het daardoor ook niet zo goed. Nee doe mij maar Den Haag.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwa. In Rotterdam kunnen ze er ook wat van hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze begroeten met kanker ervoor wordt alleen in Den Haag gewaardeerd.
Hartstikke veelquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En amper coffeeshops toch? Of heb ik dat verkeerd onthouden (dacht ik in stoners een keer te hebben gelezen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |