Vertellen heb ik eigenlijk meteen gedaan. Ik kon zoiets echt niet geheim houden. Ik snap mensen niet die dat wel kunnen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat lijkt met het ergste ja samen met het niet vertellen/geheimhouden aan je partner
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
beurs heeft nu ewl een hele coole tramhalte
Fantasyquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:20 schreef richolio het volgende:
Is this the real life? Is this just fantasy?
Wat voor drugs heb jij op?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:20 schreef richolio het volgende:
Is this the real life? Is this just fantasy?
oh god. Je hebt met snowbells wiet gehaald?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:21 schreef richolio het volgende:
Ik heb nog wel wat wiet voor je wietparkiet. Kan niet garanderen dat het ook echt wiet is.
Hoe was de reactie/hoe is dat afgelopen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Vertellen heb ik eigenlijk meteen gedaan. Ik kon zoiets echt niet geheim houden. Ik snap mensen niet die dat wel kunnen.Dat gaat zo erg aan je vreten.
Schimmel?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh god. Je hebt met snowbells wiet gehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
hahah wat een troep was dat zegquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh god. Je hebt met snowbells wiet gehaald?
Ik sluit niks uitquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan gebeuren.Jij valt daarentegen wel altijd op
[..]
Hehehe. Als je nou met de finale naar Amsterdam komt
[..]
Ja joh, mannen en details
Soort paddo's dus?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef richolio het volgende:
[..]
omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat geloof ik best dankzij jullie reactiesquote:![]()
Wat fijnquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit![]()
Ik moet zeggen dat je aanbod erg aanlokkelijk is, alleen weet ik niet precies welke details ik heb gemist.
Ik ken ook nog wel een paar oldskool linkjes maar daar krijg je een ban voor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef Monopoly het volgende:
http://www.badgerbadgerbadger.com/
Oldschool
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken ook nog wel een paar oldskool linkjes maar daar krijg je een ban voor.
het is wel de beste optie als je verder wilt met je huidige vriendquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Vertellen heb ik eigenlijk meteen gedaan. Ik kon zoiets echt niet geheim houden. Ik snap mensen niet die dat wel kunnen.Dat gaat zo erg aan je vreten.
Op Meatspin heerst nog altijd een taboe terwijl tieten wel mogen. Ik walg van de huidige maatschappij wanneer slaat de emancipatie eens beide richtingen opquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken ook nog wel een paar oldskool linkjes maar daar krijg je een ban voor.
Uiteindelijk heeft hij me vergeven, maar hij bracht het nog vaak naar boven in ruzies. Uiteindelijk ging het toch uit tussen ons, mede daardoor denk ik (hoewel het niet de directe aanleiding was). Maar nu zijn we beste vrienden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe was de reactie/hoe is dat afgelopen?
Mijn oog raakt een beetje moe van die dubbele knipoog maar voor jou wil ik het wel even volhoudenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
Detail was dat het een plakplaatje met een hartje was, en geen vlaggetjes
Natuurlijk wel. Bohemian Rhapsody.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Soort paddo's dus?
Nee maar, echt niemand kent dat nummer dus?Die lyrics?
Het bekendste nummer ooit?
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het is wel de beste optie als je verder wilt met je huidige vriend
Uiteindelijk een goede afloop, dat is altijd fijn om te horenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft hij me vergeven, maar hij bracht het nog vaak naar boven in ruzies. Uiteindelijk ging het toch uit tussen ons, mede daardoor denk ik (hoewel het niet de directe aanleiding was). Maar nu zijn we beste vrienden.
Het is inmiddels ook al 4 jaar geleden. Tevens heeft hij het verleden ook wel dingen gedaan die ik hem heb vergeven, maar wat een ander wellicht niet had gedaan. Dus misschien heeft dat onze vriendschap eigenlijk alleen maar versterkt, hoe raar dat ook klinkt. We kennen elkaar door en door, zowel positief als negatief.
Wat ze trouwens zeggen over vreemdgangers en dat ze dat altijd zullen blijven is bull shit. Ik heb daarna echt nooit meer de behoefte gehad om zoiets te doen.
Dat had ik inderdaad willen noemen, maar ook ik dacht aan deze gedragsregels die ons worden opgedrongen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op Meatspin heerst nog altijd een taboe terwijl tieten wel mogen. Ik walg van de huidige maatschappij wanneer slaat de emancipatie eens beide richtingen op
Ik zie dit maar niet als verkapte twijfels over mijn mannelijkheidquote:
Dan knipogen we wel niet meer. Zo meteen val je nog door mijn toedoen in slaap.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn oog raakt een beetje moe van die dubbele knipoog maar voor jou wil ik het wel even volhouden![]()
Oh oké, mijn oprechte excuses dat ik dat hartje voor een vlaggetje aanzagIk ga de foto nog eens opzoeken, uitprinten en zorgvuldig onder de loep nemen.
Zonet toonde ik nog genegenheid aan jou, wat is daar raar aan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:24 schreef Etsu het volgende:
Johannes is opvallend raar aan het doen vandaag. Wat vind je daarvan, Littlerabbit?
Heet jij Littlerabbit?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonet toonde ik nog genegenheid aan jou, wat is daar raar aan?
Nou ja, dat denk ik gewoon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |