Vertellen heb ik eigenlijk meteen gedaan. Ik kon zoiets echt niet geheim houden. Ik snap mensen niet die dat wel kunnen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat lijkt met het ergste ja samen met het niet vertellen/geheimhouden aan je partner
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
beurs heeft nu ewl een hele coole tramhalte
Fantasyquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:20 schreef richolio het volgende:
Is this the real life? Is this just fantasy?
Wat voor drugs heb jij op?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:20 schreef richolio het volgende:
Is this the real life? Is this just fantasy?
oh god. Je hebt met snowbells wiet gehaald?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:21 schreef richolio het volgende:
Ik heb nog wel wat wiet voor je wietparkiet. Kan niet garanderen dat het ook echt wiet is.
Hoe was de reactie/hoe is dat afgelopen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Vertellen heb ik eigenlijk meteen gedaan. Ik kon zoiets echt niet geheim houden. Ik snap mensen niet die dat wel kunnen.Dat gaat zo erg aan je vreten.
Schimmel?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh god. Je hebt met snowbells wiet gehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
hahah wat een troep was dat zegquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh god. Je hebt met snowbells wiet gehaald?
Ik sluit niks uitquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan gebeuren.Jij valt daarentegen wel altijd op
[..]
Hehehe. Als je nou met de finale naar Amsterdam komt
[..]
Ja joh, mannen en details
Soort paddo's dus?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef richolio het volgende:
[..]
omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat geloof ik best dankzij jullie reactiesquote:![]()
Wat fijnquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit![]()
Ik moet zeggen dat je aanbod erg aanlokkelijk is, alleen weet ik niet precies welke details ik heb gemist.
Ik ken ook nog wel een paar oldskool linkjes maar daar krijg je een ban voor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef Monopoly het volgende:
http://www.badgerbadgerbadger.com/
Oldschool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |