dat matcht bij je usernamequote:Op donderdag 3 juli 2014 22:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik zweer bij monogamie. Vreemd gaan is onmogelijk voor mij. Ik vind het wel best zo.
Ik denk graag dat we meerdere dingen gemeen hebben, alhoewel ik geen vlaggetjes op mijn wang heb.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Oh wow, detail alles
[..]
Omg we hebben iets gemeen
Ja, dus niet vergeten he! We kunnen desnoods wat satéstokjes halen, maar dat heeft niet mijn voorkeur.quote:
Beursquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Hehe grappigIn Schollevaar, wel aan de kant van Alexander inderdaad. Mijn reis elke dag is dan ook vanaf Oosterflank naar Beurs
Tip van de dagquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
Ik kan het wel. Maar ik raad het niemand aan.
Ik zou vlaggetjes op je wang getekend hebben als we samen voetbal hadden gekeken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk graag dat we meerdere dingen gemeen hebben, alhoewel ik geen vlaggetjes op mijn wang heb.
[..]
Ja, dus niet vergeten he! We kunnen desnoods wat satéstokjes halen, maar dat heeft niet mijn voorkeur.
Neequote:Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beurs![]()
Ziet er ook niet uit.
Eigenlijk ziet geen enkele station uit
lr plsquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik jullie toch maar mooi tegen het licht laten lopen.
snap je ? xD
Dat schuldgevoel laat je nooit helemaal meer los.quote:
Nog niet geweest sinds de opening. De laatste keer dat ik er was, hadden ze nog die cementen tunnel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef richolio het volgende:
[..]
NeeBehalve Centraal, die is wel echt mooi
Wat niet is kan nog komen natuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou vlaggetjes op je wang getekend hebben als we samen voetbal hadden gekeken.
Wat?quote:
Johannes spreekt ook over vlaggetjes. Hopelijk heeft hij er goed aan kunnen verdienen dan maarquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou vlaggetjes op je wang getekend hebben als we samen voetbal hadden gekeken.
Dat lijkt met het ergste ja samen met het niet vertellen/geheimhouden aan je partnerquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat schuldgevoel laat je nooit helemaal meer los.
beurs heeft nu ewl een hele coole tramhaltequote:Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beurs![]()
Ziet er ook niet uit.
Eigenlijk ziet geen enkele station uit
Waar wat aan kunnen verdienen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Johannes spreekt ook over vlaggetjes. Hopelijk heeft hij er goed aan kunnen verdienen dan maar
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
Flippieeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had helemaal niet door dat je ook postte.
Hehehe. Als je nou met de finale naar Amsterdam komtquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen natuurlijk![]()
Tot binnenkort.
Ja joh, mannen en detailsquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Johannes spreekt ook over vlaggetjes. Hopelijk heeft hij er goed aan kunnen verdienen dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |