Zou doen idd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:
alhoewel is de tt wel terecht
BondageIk wil met hem naar bed.
Zo af en toe maak ik een fatsoenlijke. Maar over het algemeen zijn mijn skills ondermaats. Vakonbekwaam kan je het wel noemen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono kan niet draaienOf nja niet beter dan een beginner iig
vorige week nogquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb je al maanden niet gezien dus dat gaat prima
Wij houden samen wel een workshopquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono kan niet draaienOf nja niet beter dan een beginner iig
Het is gewoon een waardeloos spel. Die besturing is echt op puur geluk wat rammen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef Moira. het volgende:
Ik ben te slecht in haxball om het leuk te vinden
Gelukkig heb je nog een penis.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo af en toe maak ik een fatsoenlijke. Maar over het algemeen zijn mijn skills ondermaats. Vakonbekwaam kan je het wel noemen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:
alhoewel is de tt wel terecht
BondageIk wil met hem naar bed.
Met alleen vastbinden ben ik ook tevreden.quote:
Doorgaans kan ik erg genieten van jouw posts, maar hiermee doe je het spel toch schromelijk tekort.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is gewoon een waardeloos spel. Die besturing is echt op puur geluk wat rammen.
Nee, je blijft met je tengels van Bondage af.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Met alleen vastbinden ben ik ook tevreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |