Buttplug.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij dat ging zeggen![]()
Zo onpersoonlijkquote:
Dit. Deze man weetquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo'n rode ballgag en wat touw bijvoorbeeld?
Ik over het algemeen ook niet. Maar soms beland je ergens en dan heeft het bier al rijkelijk gevloeid en dan is het maar gewoon met de stoet mee gaan. Vind het dan altijd wel leuk. Stap liever in een bruin café met asbakken op tafel waar je met je vrienden nog een fatsoenlijk gesprek kan voeren en de tap leeg trekt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in de Supermarkt was flikkerde ik van het podiumMaar sowieso al heel lang niet meer naar clubs/dans achtige tenten geweest
. Totaal geen zin meer om mijzelf daartoe aan te zetten.
Helemaal geen relatie hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet getrouwd zijn en een knipperlichtrelatie hebben.
quote:
*stroboscooprelatiequote:Op donderdag 3 juli 2014 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet een crush hebben op een Hollywood actricequote:Op donderdag 3 juli 2014 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb nu dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of andere Vans, toch wel echt mijn merk ja
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Heb nu deze
[ afbeelding ]
Maar ik heb ze helemaal kapot gelopen. Zat er wel over na te denken om ze opnieuw te kopen.. Of zwarte Nike Janoski'sDie zijn wel tof ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of andere Vans, toch wel echt mijn merk ja“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
OEPS!quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
Dit is al het 10de topic van GRTD vandaag.![]()
Dus bijna zo'n 3000 posts erbij dankzij ons
Gaan we samen de bosjes in ?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Neem je er morgen een paar mee?
quote:
Oh wow, detail allesquote:
Omg we hebben iets gemeenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet een crush hebben op een Hollywood actrice
Hehe grappigquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mn ouders wonen in Graveland. Vlakbij het winkelcentrumpje daar.
En ik ga meestal vanaf R'dam Alexander met de metro naar Capelsebrug en paar dagen later weer terugJij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |