quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De large_! Bestaat dat nog? Voor die neppe emokids met scheermesjes in de tas omdat ze tegen de maatschappij zijn
Zou der alleen sneakers kopenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bestel er nog wel eens wat hoor![]()
eikel nu denkt iedereen dat ik emo ben
Ja, kloptquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja joh, jammer is dat winkeltje nu wel weg.Kocht daar mn sigaretten altijd en die vrouw was ook wel aardig.
Enig idee wat daar nu gaat gebeuren?
Het leuke is dat hij lekker verborgen zit, dus het ruziezoekend kutvolk komt er niet. De supermarkt is ook altijd wel leuk voor live bandjes, en soms hebben ze er techno avonden, dat is best chill.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken het. Is ook erg lang open, mede daarom kom je er vanzelf wel een keer terecht. Inderdaad een leuke tent
ken ik alquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef richolio het volgende:
[..]
river island, zara en urban outfitters zijn wel mijn soort winkels![]()
Maar qua webshops weet ik het niet echt allemaal
nog steeds andere afdelingquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar ik ben homo dus vrouw dus we gaan winkelen
je koopt nooit kleding ergens anders?quote:
Ik vind het gewoon leuk om te generaliseren terwijl het eigenlijk nergens meer op is gebaseerd dan onderbuikgevoelens.quote:
Mn ouders wonen in Graveland. Vlakbij het winkelcentrumpje daar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, kloptLiep naar beneden en de ruimte was ineens veel groter. Ze zijn het wel aan het opknappen daar, maar of er een nieuw winkeltje gebouwd gaat worden weet ik niet
Waar moet je dan meestal heen vanaf capelse brug? Of wonen je ouders ook echt daar?
Vansquote:
Koop seksspeeltjes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:11 schreef Amarantha het volgende:
Mweh ik weet echt niet wat ik volgende maand voor mijn vriend moet kopen. Zat aan nieuwe Nike schoenen te denken maar is ook zo saai ofzo
Waarom heb jij een vriend? Nu kan ik je niet meer hosselen verdomme.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:11 schreef Amarantha het volgende:
Mweh ik weet echt niet wat ik volgende maand voor mijn vriend moet kopen voor zijn verjaardag. Zat aan nieuwe Nike schoenen te denken maar is ook zo saai ofzo
De laatste keer dat ik in de Supermarkt was flikkerde ik van het podiumquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het leuke is dat hij lekker verborgen zit, dus het ruziezoekend kutvolk komt er niet. De supermarkt is ook altijd wel leuk voor live bandjes, en soms hebben ze er techno avonden, dat is best chill.
Voor jou en de eer en glorie van Groningen doe ik alles, dat weet je toch.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel.
Alleen als Pax en/of Johannes gaan, anders vind ik het eng want dan ken ik niemand
Stiekem kan allesquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
Waarom heb jij een vriend? Nu kan ik je niet meer hosselen verdomme.
Bedankt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor jou en de eer en glorie van Groningen doe ik alles, dat weet je toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |