Straks zal je zien dat mijn ogen voor de rest van mijn leven blijven trillen, dat moeten we niet hebben, gelukkig hebben we dit onheil kunnen voorkomenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan knipogen we wel niet meer. Zo meteen val je nog door mijn toedoen in slaap.
Excuses geaccepteerd, en dat zijn behoorlijk wat handelingen
Electric Retard?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken ook nog wel een paar oldskool linkjes maar daar krijg je een ban voor.
Eerlijkheid vind ik het belangrijkste in een relatie. Het is vaak de leugen die meer pijn doet dan het vreemdgaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, dat denk ik gewoon.
Wat schiet je ermee op.
ja tuurlijk is het laf, maar ja vreemdgaan is dat sowieso al.
Als je 100 procent zeker bent dat diegene er niet achter komt, kan je diegene beter niet kwetsen met het vertellen.
O nee.quote:
Oh nee, dat weer nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie dit maar niet als verkapte twijfels over mijn mannelijkheidOvercompensatiegedrag houd ik namelijk nooit lang vol.
Dat kun je wel zeggen. Snel en efficiënt ditquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks zal je zien dat mijn ogen voor de rest van mijn leven blijven trillen, dat moeten we niet hebben, gelukkig hebben we dit onheil kunnen voorkomen
Is ook zo. Maar als je al weet dat je relatie er aan kapot zal gaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerlijkheid vind ik het belangrijkste in een relatie. Het is vaak de leugen die meer pijn doet dan het vreemdgaan.
Johannes is zijn smooth acties op Flippiee aan het botvieren. Ik begrijp dat dit wat jaloezie bij jou teweeg brengt maar ook ik heb het er erg lastig mee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:24 schreef Etsu het volgende:
Johannes is opvallend raar aan het doen vandaag. Wat vind je daarvan, Littlerabbit?
In dat Lidltopicquote:
Ja, toen er een neiuwe mod kwam.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:29 schreef Amarantha het volgende:
Dat dat mogelijk is. Is er wel eens rel in OUD? Dat lijkt me mooi
nooit vreemdgaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerlijkheid vind ik het belangrijkste in een relatie. Het is vaak de leugen die meer pijn doet dan het vreemdgaan.
Ezell alsjeblieftquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
nooit vreemdgaan
altijd samen
en ze leven lang en gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |