Kennissen is mss een beter woord. Mensen die hij via Via kent.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:14 schreef Leandra het volgende:
Geen idee wat de showboat is, maar hoe kan het dat je man vrienden heeft die jij niet kent?
Je hebt niks te verbieden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:13 schreef agter het volgende:
Zouden jullie hem laten gaan, of het verbieden?
Dus hij wil met kennissen, maar zonder jou, naar en swingersclub?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:15 schreef agter het volgende:
[..]
Kennissen is mss een beter woord. Mensen die hij via Via kent.
Iik swing hem ieder zaterdag de pan uit in de dancing.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe veel mensen eigenlijk swingen.
Zal wel minder dan 1% zijn. Denk dat de meeste mannen toch echt walgen bij de gedachte dat hun vrouw/vriendin door andere mannen geneukt wordt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe veel mensen eigenlijk swingen. Qua percentages.
5% bijvoorbeeld?
Op Fok! lijkt het wel alsof iedereen aan het swingen is met de topics die hierover geopend zijn.
Ik voel me er echt een grefogristen van de SGP door deze topics.
Hoeveel procent van de stellen dan, want als een van de twee niet meedoet is het geen swingen...quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe veel mensen eigenlijk swingen. Qua percentages.
5% bijvoorbeeld?
Op Fok! lijkt het wel alsof iedereen aan het swingen is met de topics die hierover geopend zijn.
Veel mensen zijn emotioneel onvolwassen en nooit over jaloezie heengegroeid. Jaloezie is een emotie maar het idee dat het valide is en dat er rekening mee moet worden gehouden is een vals concept, net als het idee dat je iemand anders 'bezit'. Deze denkbeelden zitten wel diepgeworteld in de cultuur. Al lijkt daar wel een kentering in te komen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:31 schreef cpanker het volgende:
[..]
Zal wel minder dan 1% zijn. Denk dat de meeste mannen toch echt walgen bij de gedachte dat hun vrouw/vriendin door andere mannen geneukt wordt.
Doe nou maar niet alsof het normaal is om maar rond te neuken terwijl je een "vaste partner" hebt...quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Veel mensen zijn emotioneel onvolwassen en nooit over jaloezie heengegroeid. Jaloezie is een emotie maar het idee dat het valide is en dat er rekening mee moet worden gehouden is een vals concept, net als het idee dat je iemand anders 'bezit'. Deze denkbeelden zitten wel diepgeworteld in de cultuur. Al lijkt daar wel een kentering in te komen.
Wie heeft het over normaal, en waarom is dat relevant?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:57 schreef cpanker het volgende:
[..]
Doe nou maar niet alsof het normaal is om maar rond te neuken terwijl je een "vaste partner" hebt...
Zonder jaloezie had je een Fucking orgie en vanuit biologisch oogpunt is dat niet zo handig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Veel mensen zijn emotioneel onvolwassen en nooit over jaloezie heengegroeid. Jaloezie is een emotie maar het idee dat het valide is en dat er rekening mee moet worden gehouden is een vals concept, net als het idee dat je iemand anders 'bezit'. Deze denkbeelden zitten wel diepgeworteld in de cultuur. Al lijkt daar wel een kentering in te komen.
Relevant aangezien de OP vraagt hoeveel mensen nou swingen en hoeveel mensen het normaal vinden. Jij moet overigens lekker doen waar je zin in hebt, maar niet stellen dat dit de status quo moet worden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wie heeft het over normaal, en waarom is dat relevant?
Amen, mensen zijn het product van miljoenen jaren evolutionaire perfectie en er zijn (in ieder geval vroeger) hele goede redenen geweest om jouw vrouwtje niet te willen delen met anderen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:50 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Zonder jaloezie had je een Fucking orgie en vanuit biologisch oogpunt is dat niet zo handig.
Of iets normaal/gebruikelijk is zegt niets over de wenselijkheid ervan, of de noodzakelijkheid. Mensen moeten lekker doen wat ze niet laten kunnen, maar het zou wel beter zijn als meer mensen over jaloezie heengroeiden en niet krampachtig iemand anders zouden willen bezitten, want dat is een ongezonde manier om met elkaar om te gaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:53 schreef cpanker het volgende:
[..]
Relevant aangezien de OP vraagt hoeveel mensen nou swingen en hoeveel mensen het normaal vinden. Jij moet overigens lekker doen waar je zin in hebt, maar niet stellen dat dit de status quo moet worden.
Dat iets zich op een bepaalde manier ontwikkeld heeft wil niet per sé zeggen dat het ooit goed is geweest, laat staan dat het nu nog goed is.quote:Amen, mensen zijn het product van miljoenen jaren evolutionaire perfectie en er zijn (in ieder geval vroeger) hele goede redenen geweest om jouw vrouwtje niet te willen delen met anderen.
Zijn er ook andere orgies dan fucking orgies?quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:50 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Zonder jaloezie had je een Fucking orgie en vanuit biologisch oogpunt is dat niet zo handig.
Op FOK! is minstens 75% verzonnen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
5% bijvoorbeeld?
Je stelt nu wel een heleboel vragen tegelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 07:50 schreef Pharkus het volgende:
Wat vind je nou eigenlijk erg? Dat hij naar een swingclub gaat?
Dat hij naar een swingclub gaat met voor jou onbekenden? Of dat je niet mee mag?
Ach als swingen iets normaals iets in hun relatie en zij ook nog wel eens buiten de deur swingt met vriendinnen zonder haar vriend mee te nemen dan vind ik het wat anders dan dat ze denkt in een monogame relatie te zitten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 07:52 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Je stelt nu wel een heleboel vragen tegelijk.
Dit klinkt als een gezonde relatie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:13 schreef agter het volgende:
Als hetero man mag mijn muts altijd vriendinnen meenemen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 07:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach als swingen iets normaals iets in hun relatie en zij ook nog wel eens buiten de deur swingt met vriendinnen zonder haar vriend mee te nemen dan vind ik het wat anders dan dat ze denkt in een monogame relatie te zitten.
Mag ze ook met vriendinnen naar de Showboat voor een feestje zonder jou?quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:01 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Als hetero man mag mijn muts altijd vriendinnen meenemen.
Neuh, dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mag ze ook met vriendinnen naar de Showboat voor een feestje zonder jou?
Ja, Nederland speelt tegen Costa Rica.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:43 schreef snakelady het volgende:
Nee, ik zou niet blij zijn als mijn vriend zonder mij naar een swingerscafe gaat, je gaat daar toch voor een bepaald doel naar toe lijkt me.
Naar een swingercafe gaan waar je nog nooit eerder bent geweest om voetbal te gaan kijken met vage vrienden?quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, Nederland speelt tegen Costa Rica.
Hebben ze daar wel groot scherm?quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Naar een swingercafe gaan waar je nog nooit eerder bent geweest om voetbal te gaan kijken met vage vrienden?
Sounds legit...
Ja dusquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:34 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel groot scherm?
Zou wat zijn, belt TS haar vriend op om te checken of alles goed gaat, hoort ze op de achtergrond alleen maar dingen als:quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:41 schreef VMSDKR het volgende:
Groot scherm, buffet, DJ Ruud, niks aan de hand man. Lekker laten gaan.
Zouden ze in de rust zappen naar Veronica, of komt er een live showtje?quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja dus
http://showboat.nl/eu/dashboard/index.php?lang=nl
Groot scherm, buffet, DJ Ruud, niks aan de hand man. Lekker laten gaan.
Grapje?quote:
Ik meen dat het een 10% is die "swinger" is, maar als je alle open relatie's(in de verschillende gradatie's) erbij pakt kom je wel wat hoger uit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
5% bijvoorbeeld?
waarom zou ik jouw man verbieden daarheen te gaan? hij doet verder maar, dat gaat mij niks aan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:13 schreef agter het volgende:
Mijn man wil naar de Showboat in Zaandam. Met vrienden die ik niet ken. Zonder mij.
Dan had je de OP wel wat duidelijker mogen schrijven, daarin wek je de suggestie dat hij juist niet wil dat je meegaat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:32 schreef agter het volgende:
Het is ook niet zo dat ik het letterlijk verbied. Maar hij vroeg of ik er akkoord mee ben dat hij daar heen gaat, met wat kennissen...waaronder een stel.
Het is dus aan mij om ja of nee te zeggen.
Ik zelf mag ook wel mee (dat wil hij zelfs graag), maar ik heb niet zo'n trek in dat gedoe. Voel me daar niet op mn gemakt, heb er geen zin in.
Dat is not done. En dat heb ik ook nog even duidelijk gezegd gisteravond.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:37 schreef Cue_ het volgende:
Mag hij met andere vozen? / Wat zou je ervan vinden als hij dat doet?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:02 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is not done. En dat heb ik ook nog even duidelijk gezegd gisteravond.
Succesquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:39 schreef erodome het volgende:
Voor de ts, als je het niet erg vindt dat hij seks met een ander heeft moet je hem lekker laten gaan, heb je daar wel een probleem mee dan zou ik het niet toelaten.
Het is een parenclub, het is een vrij actieve parenclub zelf, die ook gericht is op mannen die daar zonder partner komen, dus daar komen aardig wat vrouwen die graag een hoop mannen hebben. Als je daar als stel seks hebt zonder de boel te barricaderen zitten de andere mannen bijkans bij je op schoot.
Laat ik het simpel zeggen, je man wil daar niet heen om het lekkere bier.
Duidelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had je de OP wel wat duidelijker mogen schrijven, daarin wek je de suggestie dat hij juist niet wil dat je meegaat.
Overigens doet dat verder niets aan mijn mening over de situatie af, zulke dingen kunnen wat mij betreft alleen maar als je er beiden geen probleem mee hebt.
We hebben het hier over je man? Waarmee je getrouwd bent enzo?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:02 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is not done. En dat heb ik ook nog even duidelijk gezegd gisteravond.
Yep.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
We hebben het hier over je man? Waarmee je getrouwd bent enzo?
"Gewoon eens kijken"quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:12 schreef Cue_ het volgende:
Wat heeft ie gezegd dan? Waarom wil hij er precies heen?
Idd.quote:
Dat is zo ongeveer hun core business.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:35 schreef agter het volgende:
[..]
Idd.
Heb vandaag ook even moeten opzoeken wat dat precies voor uitgaansgelegenheid is. Kende het wel van naam, maar niet de ins en outs.
Welk merk bier hebben ze daar dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:39 schreef erodome het volgende:
Laat ik het simpel zeggen, je man wil daar niet heen om het lekkere bier.
Als je getrouwd bent dan mag je over dit soort dingen toch wel iets meer zeggen dan dat je het niet zo fijn zou vinden?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:17 schreef Partypoeper het volgende:
Je hebt niks te verbieden.
Je zou wel kunnen aangeven dat jij het niet zo fijn zou vinden.
Hij vroeg heel netjes of het mocht.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:07 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Als je getrouwd bent dan mag je over dit soort dingen toch wel iets meer zeggen dan dat je het niet zo fijn zou vinden?
Geen idee, ik lust geen bier.quote:
Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Als mijn vriendin naar (ik noem eens wat) de Chippendales wil, prima, veel plezier. Maar naar een parenclub? Nee. Gewoon nee. Echt niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:21 schreef agter het volgende:
[..]
Hij vroeg heel netjes of het mocht.
Ik heb nog geen ja of nee gezegd.
Maar ik ga vanavond eerst eens doorvragen wat hij daar nu zoekt. Denk het al wel te weten, nu ik alles zo gelezen heb.
Heb het liever niet. Ik ga niet staan juichen. Maar uiteindelijk moet ie het zelf maar beslissen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:32 schreef lDDQD het volgende:
Terwijl hij met anderen in bed ligt, ben ik beschikbaar voor jouw genot.
Die grens vind ik meer dan normaal. Strippers(m/v) is alleen om te kijken, daar zit een fikse afstand tussen. Een parenclub is er om erotisch uit te gaan, van die sfeer tot letterlijke seks. Het is vrij normaal om op zo'n plek aangesproken te worden voor seks, verleid te worden en dat soort zaken, dat is toch wel een stevige stap verder. Zeker showboat dat is geen club waar de regel kijken doe je met je oogjes, niet met je handjes geld.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Als mijn vriendin naar (ik noem eens wat) de Chippendales wil, prima, veel plezier. Maar naar een parenclub? Nee. Gewoon nee. Echt niet.
7 miljard mensen lopen rond dus in dat opzicht is het wel goed geweest vind je niet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Of iets normaal/gebruikelijk is zegt niets over de wenselijkheid ervan, of de noodzakelijkheid. Mensen moeten lekker doen wat ze niet laten kunnen, maar het zou wel beter zijn als meer mensen over jaloezie heengroeiden en niet krampachtig iemand anders zouden willen bezitten, want dat is een ongezonde manier om met elkaar om te gaan.
[..]
Dat iets zich op een bepaalde manier ontwikkeld heeft wil niet per sé zeggen dat het ooit goed is geweest, laat staan dat het nu nog goed is.
De meeste mensen zijn trouwens niet monogaam maar seriëel monogaam. Daarvan gaat ook nog eens een aanzienlijk deel vreemd. Liegen en bedriegen is, in tegenstelling tot elkaar vrij laten, zeer schadelijk voor je relatie.
Echt, gewoon alweer een dan is er iets mis met je relatie????quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:52 schreef thom_05 het volgende:
[..]
7 miljard mensen lopen rond dus in dat opzicht is het wel goed geweest vind je niet?
Heb je een bron voor je bewering?
Ik ben het wel met je eens dat liegen en bedriegen schadelijk is voor je relatie maar als je de drang voelt om met een ander naar bed te gaan dan is er iets mis met je relatie anders heb je daar geen behoefte aan. Maar ja whatever floats your boat.
Daar ben ik het wel mee eens, maar dan komt dat liegen en bedriegen erbij en dat was niet waar heiden op doelde en waar thom op reageerde.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:08 schreef Leandra het volgende:
Ik denk wel dat er iets mis is als jij de gevoelens van je partner op dat vlak niet kunt respecteren, en dus toch buiten de deur gaat rotzooien terwijl je partner daar problemen mee heeft.
Zoals ik al aangaf whatever floats your boat. Normaal is het niet. Je kan roepen wat je wil maar volgens de huidige normen hoort zo'n gedrag er niet bij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Echt, gewoon alweer een dan is er iets mis met je relatie????
Waarom die veroordeling over mensen die het anders invullen als dat jij zou willen? Ik zeg toch ook niet dat jij niet weet wat liefde is omdat je zo jaloers vasthoudt aan je partner, dat ik zoveel verder ben als jij omdat ik die lage emotie heb overwonnen?
Dat is net zulke baarlijke onzin namelijk. Hou eens op met voor anderen denken.
Cool. Waar woon je dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:23 schreef Deshain het volgende:
Weet je vriend ook dat er bij de Showboat voornamelijk uitgewoonde opgewarmde lijken komen, ik woon er heel dichtbij en man man man wat een gedrochten komen daar...
Gaat je vriend er heen om in het rond te knallen of iets anders? Lijkt me dat hij wel wat meer info heeft gegeven?
Ik zeg dat dat een onzinredenering is, net als de jouwe, dus nee, daarin zit geen vooroordeel van mij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:03 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf whatever floats your boat. Normaal is het niet. Je kan roepen wat je wil maar volgens de huidige normen hoort zo'n gedrag er niet bij.
Je beticht mij van vooroordelen maar eigenlijk ben jij diegene die dat doet met je jaloezie aanduiden als 'lage' emotie.
Vanuit de evolutioneel oogpunt is het wel zo dat jaloezie een eigenschap is die het succes van je eigen genen verzekert en dus ook het sterkste soort wat weer ten goede komt van het menselijke ras. Laat ik maar niet beginnen over ziektes. En ik heb het nog steeds over het puur biologische oogpunt. Ik weet dat tegenwoordig condooms worden gemaakt.
Hoe dan ook voor mijn part hou je elke week een gang bang. Boeit mij niet. Echt niet. Ik zou het niet kunnen en dat verwacht ik ook van mijn partner.
Nou jawel als je beweert dat jaloezie een lag emotie is en je blij bent dat je verlicht bent en dat niet hebt is dat zacht gezegd neerkijkend gedrag.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zeg dat dat een onzinredenering is, net als de jouwe, dus nee, daarin zit geen vooroordeel van mij.
De hele rest van je betoog rammelt aan alle kanten, maar dat wist je al eventjes, heb dus geen zin om het te herhalen voor de zoveelste keer want je blijft toch volhouden dat jouw manier het grote pad der waarheid is en mensen die er anders over denken eigenlijk een beetje raar, onnatuurlijk en vooral slecht zijn, die kunnen geen fijne relatie's hebben. De arme zielen die niet weten wat liefde is zoals jij dat wel weet zeg!
heb ik ooit verteld waar ik woon of staat dat in kanovinnie.rar?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:49 schreef Deshain het volgende:
[..]
Voor jou aan de andere kant van de Zaan
Ik zeg dat dat een onzinredenering is, ik zet het dus neer als een tegengesteld vb van een onzinredenering, ik zeg nergens, maar dan ook nergens dat ik iets in die trant ook echt vind.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Nou jawel als je beweert dat jaloezie een lag emotie is en je blij bent dat je verlicht bent en dat niet hebt is dat zacht gezegd neerkijkend gedrag.
Ik beweer niet wat goed en slecht is. Ik ben blij dat ik niet zo verlicht ben en dat werkt voor mij. Je bent anders en dat werkt voor je ook. Leuk voor je.
Ik beweer alleen dat vanuit de biologische oogpunt is jaloezie heel goed te verklaren maar daar maak je een te persoonlijk punt van waardoor discuteren inderdaad onmogelijk is zonder in herhaling te vallen.
Nou excuses je hebt gelijk in. Ik las het te snel. Maar zoals ik aangaf persoonlijk zou ik het niet kunnen. Als dat je ding is prima. Ik beweerde dus dat het biologisch gezien niet zo handig is om zo'n levensstijl op na te houden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zeg dat dat een onzinredenering is, ik zet het dus neer als een tegengesteld vb van een onzinredenering, ik zeg nergens, maar dan ook nergens dat ik iets in die trant ook echt vind.
Bedoel dus te zeggen dat dat soort dingen zeggen nergens op slaat, dat dat niet waar is.
Vanuit biologisch oogpunt is al het gedrag makkelijk te verklaren, lijkt me een open deur intrappen.
Maar waar komt die behoefte vandaan om als je hier niets mee hebt in zo'n topic te komen om even te melden dan mensen die dit willen geen goede relatie hebben? En om even te melden dat het biologisch niet zo handig is(terwijl je best weet dat er evenveel argumenten te geven zijn die zeggen dat het wel handig is)?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:02 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Nou excuses je hebt gelijk in. Ik las het te snel. Maar zoals ik aangaf persoonlijk zou ik het niet kunnen. Als dat je ding is prima. Ik beweerde dus dat het biologisch gezien niet zo handig is om zo'n levensstijl op na te houden.
Mijn reactie was op het volgende:quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar waar komt die behoefte vandaan om als je hier niets mee hebt in zo'n topic te komen om even te melden dan mensen die dit willen geen goede relatie hebben? En om even te melden dat het biologisch niet zo handig is(terwijl je best weet dat er evenveel argumenten te geven zijn die zeggen dat het wel handig is)?
Waar komt die behoefte vandaan om dat toch maar even te zeggen, want in wat je zegt zit een hele stevige veroordeling, je praat daarna ten spijt over doe waar je zin in hebt.
quote:
Cause it takes two to tangoquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de stellen dan, want als een van de twee niet meedoet is het geen swingen...
Als ik niet zou willen dat mijn partner daarheen gaat en ze gaat toch, hoeft ze niet meer terug te komen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:21 schreef agter het volgende:
Ik ben er niet blij mee. Maar hij wil graag daarheen. Hij wil weten/zien wat er gebeurt.
Alsof hij, als hij daar met vrienden en zonder vrouw is, om enkel even te ' kijken' , z'n lul in z'n broek houdtquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:28 schreef formerjellybean het volgende:
Showboat is Zaandijk niet Zaandam ...
(Was vroeger voordat het parenclub werd een leuke tent)
Kan je hem vragen waarom die er heenwil of het gewoon echt nieuwsgierigheid is (ken mensen die eigenlijk gewoon heen willen om te keer zien hoe het is) of echt zoiets is van ik wil naar parenavonden en voluit meedoen ....
Wat denkt hij dan te zien wat zo belangrijk is om een keer mee te maken dat hij geen rekening met jou hierin wil houden?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:21 schreef agter het volgende:
Ik ben er niet blij mee. Maar hij wil graag daarheen. Hij wil weten/zien wat er gebeurt.
Olifantengeheugenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
heb ik ooit verteld waar ik woon of staat dat in kanovinnie.rar?
Ehm, mensen hebben daar seks, hij heeft nog nooit een porno gekeken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:21 schreef agter het volgende:
Tja, we zijn inmiddels al 10 jaar samen, getrouwd, kindje. Verders is alles goed, volgens mij. Dus om iemand dan de deur uit te zetten, gaat mij wat ver.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als ik niet zou willen dat mijn partner daarheen gaat en ze gaat toch, hoeft ze niet meer terug te komen.
Wederzijds respect en vertrouwen voor elkaar is niet aanwezig in die relatie dan.
Maar je begrijpt dat als hij daar naar toe gaat de kans best groot is dat hij seks gaat hebben met een ander?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:27 schreef agter het volgende:
[..]
Tja, we zijn inmiddels al 10 jaar samen, getrouwd, kindje. Verders is alles goed, volgens mij. Dus om iemand dan de deur uit te zetten, gaat mij wat ver.
Ik zeg niet dat je hem buiten de deur moet zetten, ik zeg, juist in zo'n standvaste relatie, dat wederzijds respect een groot goed is en hij jouw wensen/ meningen/ gedachten hierover heeft te respecteren. Als jij er niet achter staat, moet hij het risico niet willen nemen om een wig tussen jullie in te drijven door toch te gaan en naïef te zeggen van "een beetje kijken".quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:27 schreef agter het volgende:
[..]
Tja, we zijn inmiddels al 10 jaar samen, getrouwd, kindje. Verders is alles goed, volgens mij. Dus om iemand dan de deur uit te zetten, gaat mij wat ver.
Voor welke bewering heb je een bron nodig?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:52 schreef thom_05 het volgende:
[..]
7 miljard mensen lopen rond dus in dat opzicht is het wel goed geweest vind je niet?
Heb je een bron voor je bewering?
Dat is dus echt onzin, als je niet jaloers bent heb je niet de behoefte om iemand voor jezelf alleen op te eisen en te beperken. Ik zou eerder zeggen dat er iets mis met je is als je je laat leiden door angst.quote:Ik ben het wel met je eens dat liegen en bedriegen schadelijk is voor je relatie maar als je de drang voelt om met een ander naar bed te gaan dan is er iets mis met je relatie anders heb je daar geen behoefte aan. Maar ja whatever floats your boat.
Daar heb je wel gelijk in, maar ik zou me toch ook niet op die manier laten beperken door iemand zonder een goede reden. Je laat je toch ook niet voorschrijven welke boeken je mag lezen of naar welke film je wel of niet mag gaan? Toegeven aan dit soort onderbuikgevoelens is m.i. een hellend vlak.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als ik niet zou willen dat mijn partner daarheen gaat en ze gaat toch, hoeft ze niet meer terug te komen.
Wederzijds respect en vertrouwen voor elkaar is niet aanwezig in die relatie dan.
Ik vind met een ander neuken wel van een andere gradatie als welk boek je wil lezen. Daarnaast denk ik dat zoiets ook te onderbouwen is, ook door TS. En dan nog, een NEE in deze van je partner is mijn inziens ook een NEE. Gewoon respect naar elkaar en naar de relatie die je samen deelt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar ik zou me toch ook niet op die manier laten beperken door iemand zonder een goede reden. Je laat je toch ook niet voorschrijven welke boeken je mag lezen of naar welke film je wel of niet mag gaan? Toegeven aan dit soort onderbuikgevoelens is m.i. een hellend vlak.
Als ik het goed begrijp wil hij alleen gaan kijken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind met een ander neuken wel van een andere gradatie als welk boek je wil lezen. Daarnaast denk ik dat zoiets ook te onderbouwen is, ook door TS. En dan nog, een NEE in deze van je partner is mijn inziens ook een NEE. Gewoon respect naar elkaar en naar de relatie die je samen deelt.
Dan ken je de showboat niet. Daar ga je niet heen om te kijken, zeker niet met een stel vrienden welke TS niet kent en er waarschijnlijk ervaring in hebben, de partner van TS hebben gevraagd van "Ga een keer gezellig mee, hartstikke leuk, geil en lekker!"quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp wil hij alleen gaan kijken.
( Niet dat ik het er anders wel mee eens ben hoor, maar goed.)
Slimme vent als hij dat op het spel wilt zettenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:27 schreef agter het volgende:
[..]
Is dat 100% zeker?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan ken je de showboat niet. Daar ga je niet heen om te kijken, zeker niet met een stel vrienden welke TS niet kent en er waarschijnlijk ervaring in hebben, de partner van TS hebben gevraagd van "Ga een keer gezellig mee, hartstikke leuk, geil en lekker!"
Die komt thuis met meer dan alleen gekeken te hebben..
Ik heb in vorige relaties ook wel eens gezegd niet vreemd te gaan..quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:27 schreef agter het volgende:
[..]
Is dat 100% zeker?
Hij zegt nergens aan te komen, en alleen te willen kijken wat het is...
Paling, hihahoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:36 schreef Wilgekatje het volgende:
Maarre, je kunt ook voorstellen om op een zondag te gaan. Als je op tijd bent schijnt er veel lekker eten bij het buffet te zijn, inclusief paling (zelf nog niet geweest tho).
Rare toevoeging idd. Alsof paling hetgeen is waar je voor zou moeten komen..quote:
Dan ga je toch mee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:21 schreef agter het volgende:
Oh en wat hebben we heerlijk vis gegeten, eerst een lekker tongetje, daarna een flinke paling en als toetje heerlijke oestersquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Rare toevoeging idd. Alsof paling hetgeen is waar je voor zou moeten komen..
"OW schat, ze hebben paling! Laten we dan maar snel gaan, voor al dat lekkers op is!"
quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je bent nog nooit in showboat geweest of wel soms?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:45 schreef Wilgekatje het volgende:
lol maar ik bedoelde meer te zeggen dat er best wat vrouwen met hun partner heen gaan om lekker te eten, die verder alleen rondkijken en niks doen. Er zijn best strenge regels in dat soort clubs dat je niet zonder toestemming aangeraakt mag worden, de mannen die dat wel doen knikkeren ze er direct uit en mogen er niet meer in. Maar als je je onprettig voelt om er überhaupt te zijn moet je 't niet doen natuurlijk.
Da's wel duidelijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Je bent nog nooit in showboat geweest of wel soms?
Ben er nog nooit geweest inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan ken je de showboat niet. Daar ga je niet heen om te kijken, zeker niet met een stel vrienden welke TS niet kent en er waarschijnlijk ervaring in hebben, de partner van TS hebben gevraagd van "Ga een keer gezellig mee, hartstikke leuk, geil en lekker!"
Die komt thuis met meer dan alleen gekeken te hebben..
Met partner misschien. Niet het geval bij TSquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:45 schreef Wilgekatje het volgende:
lol maar ik bedoelde meer te zeggen dat er best wat vrouwen met hun partner heen gaan om lekker te eten, die verder alleen rondkijken en niks doen. Er zijn best strenge regels in dat soort clubs dat je niet zonder toestemming aangeraakt mag worden, de mannen die dat wel doen knikkeren ze er direct uit en mogen er niet meer in. Maar als je je onprettig voelt om er überhaupt te zijn moet je 't niet doen natuurlijk.
TS wil er niet heen, dus waarom zou ze mee moeten gaan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:48 schreef Wilgekatje het volgende:
Nee, maar TS zou kunnen overwegen om mee te gaan, het is niet zo dat je de actie ingedwongen wordt als je dat niet wilt.
TS heeft geen zin om mee te gaan..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:38 schreef Maria2.0 het volgende:
Lijkt me de kat op het spek binden. Ga gewoon met hem mee, dan heeft hij gezien wat het is en het kost jou 1 avondje. Ik weet niet hoe het op de Showboat is maar je hoeft vaak niet tussen de seksende mensen te zitten, er is ook wel een aparte ruimte voor een drankje. En voetbal
Nee maar ik zou dat toch heroverwegen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
TS heeft geen zin om mee te gaan..
Misschien kan ze beter uitzoeken wat de achterliggende reden is en waarom hij de drang heeft om seks te hebben met andere mensen. Als hij daar heen gaat weet je nooit of hij nou wel of niet heeft liggen krikken met één of andere swinger. Hij kan wel zeggen van niet, zijn vrienden ook, maar die houden elkaar natuurlijk gewoon de hand boven het hoofd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:02 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Nee maar ik zou dat toch heroverwegen.
Er zijn 3 opties:
-Meegaan en een avondje opofferen.
-Hem laten gaan en jezelf opvreten.
-Hem verbieden te gaan.
Ik zou dan toch echt mijn tegenzin even overboord (no pun intended) kieperen en meegaan.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Rare toevoeging idd. Alsof paling hetgeen is waar je voor zou moeten komen..
"OW schat, ze hebben paling! Laten we dan maar snel gaan, voor al dat lekkers op is!"
Ja, want iedereen die naar een parenclub gaat laat zich door anderen doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:31 schreef cpanker het volgende:
[..]
Zal wel minder dan 1% zijn. Denk dat de meeste mannen toch echt walgen bij de gedachte dat hun vrouw/vriendin door andere mannen geneukt wordt.
Echt informatief ben je blijkbaar niet.quote:
Sorry. Ik was aan het werk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:00 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Echt informatief ben je blijkbaar niet.
Maar fijn voor je dat hij aankomend weekend gaat. Blijkbaar heb je er toch niet zoveel moeite mee als je deed voorkomen.
Begrijp je insteek..ik kan er maar beter bij zijn, zeg je.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:44 schreef Myrr het volgende:
Even die site bekeken... Lijkt me nou net tien keer niets, elk thema houdt een gangbang inen die entreeprijzen, dan kan iedereen binnenkomen. Beter fun.
Maargoed, ik zou mee gaan als ik jou was. Je vent gaat geheid (proberen te) palen daar en als hij een beetje lekker is zal dat vast geen probleem worden. Althans, mijn vent wordt doorgaans vrij vaak aangesproken door geile vrouwtjes als we in een club zijn. Niet om je bang te maken, maar ik zeg je gewoon dat je beter mee kunt gaan, om jezelf de hoofdpijn te besparen.
Door mee te gaan voorkom je ook de ruzies achteraf, omdat jij hem dingen gaat verwijten die je niet gecontroleerd kunt hebben omdat je er niet bij was. Dat gaat de hele sfeer tussen jullie ontiegelijk verpesten, voorkom dat door mee te gaan. Het is best leuk ook.
Ja. Dat heb ik idd heel duidelijk gemaakt. Dan is daar het gat van de deur.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:38 schreef Mishu het volgende:
Maak hem wel duidelijk dat het gelijk over is als hij dat vertrouwen beschaamt, ook als je er later achter komt.
1 kind. Niet overdrijvenquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:56 schreef Sosa het volgende:
Leuke vent ben je als je je vrouw en 2 kinderen moedwillig achterlaat om naar een fuckfest te gaan
o nee, dan is het minder ergquote:
Slap excuus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:24 schreef agter het volgende:
[..]
Begrijp je insteek..ik kan er maar beter bij zijn, zeg je.
Klein meisje van 2 ook hier.
Dus los van het feit dat ik er al niet zo'n zin in heb (in dat feest), moeten we haar ook uit laten logeren.
En daar heb ik ook al niet zo'n trek in. Het KDV is net failliet, ze gaat binnenkort naar een andere. Genoeg verandering als je twee bent.
Al met al hebben we er genoeg over gepraat. Hij weet wat ik er eng aan vindt, en zegt niets te willen doen daar, alleen maar kijken. Tja, dan moet ik dat maar vertrouwen.
Je dochtertje kan heus wel een nachtje ergens slapen. Misschien vindt ze het onwennig, het is een kind maar ze is geen stuk antimaterie dat ontploft zodra het ergens mee in aanraking komt en ze zal er ook zeer zeker geen trauma's aan overhouden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:20 schreef agter het volgende:
Ik vind het nog steeds niet leuk. Maar als hij perse wil, kan ik hem niet tegenhouden.
Wat ik wel kan doen?
Praten over grenzen, over onze relatie, verwachtingen over en weer etc.
Dat deden we vanavond ook.
Niet iedere avond, dat zou nogal een overkill zijn. Een gesprek moet soms ook rijpen.
Graag wil hij dat ik mee ga, maar ik heb daar geen trek in.
Jee...Ik voel me eigenlijk meer als een een ouder die zijn puber begeleidt met de vraag "hoe ga je om met drugs en met verboden middelen", dan als een vrouw waarbij haar partner potentieel vreemd zou kunnen gaan...
Ik snap dat ook niet zo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:56 schreef Sosa het volgende:
Leuke vent ben je als je je vrouw en 2 1 kinderen moedwillig achterlaat om naar een fuckfest te gaan
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:33 schreef Pharkus het volgende:
Aangezien TS toch kiest voor de strategie om weg te kijken en hem te laten gaan zonder hem met zijn billen bloot te laten gaan over de onderliggende onvrede die er is, kan ze hem het beste maar met een zo'n leeg mogelijk geweer laten gaan. In ieder geval een ochtendwip en een pijpbeurtje voordat hij de deur uitgaat en maar hopen dat hij weer bij krachten is voor het toetje thuis.
Haha!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet zo.
Ik denk ook het hele wensen dat TS mee zou gaan is denk ik ook voornamelijk zijn eigenbelang. Gewoon TS een beetje aanmoedigen om wat met andere mannen te doen zodat hij zelf zich niet schuldig hoeft te voelen als hij wat bij andere vrouwen doet.
Er heen gaan om gezellig een biertje te doen en een beetje te kijken lijkt me net zoiets als stellig beweren dat je de playboy las vanwege de goede interviews.
Aangezien TS toch kiest voor de strategie om weg te kijken en hem te laten gaan zonder hem met zijn billen bloot te laten gaan over de onderliggende onvrede die er is, kan ze hem het beste maar met een zo'n leeg mogelijk geweer laten gaan. In ieder geval een ochtendwip en een pijpbeurtje voordat hij de deur uitgaat en maar hopen dat hij weer bij krachten is voor het toetje thuis.
Ik vind het raarder dat hij perse daar naar toe wil ondanks dat hij weet dat zijn vrouw het niet leuk vind.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:16 schreef Myrr het volgende:
Sorry, maar ik vind het raar, heb je zelf iets te verbergen en maak je het middels deze weg 'goed'? Of ben je gewoon zo onzeker dat je daar niet in je lingerie durft? Ga gewoon mee, dat bespaart je een hele hoop gezeik maar jij kiest liever de lange, moeilijke en energieslurpende weg.
Eensch. lekker sociaal van hem naar jou zeg.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind het raarder dat hij perse daar naar toe wil ondanks dat hij weet dat zijn vrouw het niet leuk vind.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind het raarder dat hij perse daar naar toe wil ondanks dat hij weet dat zijn vrouw het niet leuk vind.
Nou, ja, nu je het zo stelt. Maarrrrrrrr, heeft de TS dat wel hoe goed duidelijk gemaakt?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, hier hetzelfde, het zou niet eens in hem opkomen om zoiets te vragen, en zeker niet met een stel vreemden van het internet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:12 schreef Leandra het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dit geen normale "wens" om door te drammen als je partner dat niet wil.
Zoiets wil je beiden of het gebeurt niet, als je dit al in het rijtje "wensen ontnemen" plaatst dan vind ik dat een behoorlijk vertekend beeld van wat wel of niet "normaal" zou moeten zijn.
Als mijn partner het alleen al voor zou stellen zou ik me afvragen of hij wel goed was, en als hij het dan toch door zou drammen door dan maar zonder mij te gaan, dan kan hij ook gelijk wegblijven.
Ik vind een swingersclub zeker niet normaal, en al helemaal geen "wens, om iemand niet te willen ontnemen".
Het komt er dus eigenlijk op neer dat je je vriend totaal niet vertrouwt. Fijne basis voor een relatie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb bij mijn beste vriend gezien hoe goed het voor de relatie met zijn vrouw was toen hij uiting ging geven aan zijn ware driften (heeft een SM fuckbuddy on the side). Ik heb daarom tegen mijn vriend gezegd dat hij het moet zeggen als hij wensen of behoeften heeft. Daar moeten we dan maar over praten, ik wil niet dat hij het inhoudt en het dan uiteindelijk stiekem doet.
Maar als mijn vriend naar een parenclub zou willen zou ik in eerste instantie voorstellen dat hij 3D porno ofzo gaat kijken![]()
Maar ik denk dat ik uiteindelijk maar mee zou gaan. Misschien is het wel leuk, kan t me niet voorstellen maar goed. Ik zou echt geen genoegen nemen met 'ik wil gewoon een beetje kijken'. Dat is stap 1 naar vreemdgaan volgens mij. En ik ga ook geen nacht in spanning zitten omdat er allerlei dames met hun boezem naar mijn man aan het zwaaien zijn.
Edit: verder wat Leandra zegt.
Echter, nu zegt de man van TS het eerlijk. Als ik het verboden had, weet ik eigenlijk niet of ik er op zou vertrouwen dat hij het niet stiekem zou doen.
Er zijn clubs die niet zo moeilijk doen en clubs die speciale avonden hebben voor mannen alleen. Vrouwen alleen gebeurt niet zo vaak geloof ik.quote:
Wel grappig om 2 dezelfde zaken te zien die logisch uit elkaar voortvloeien maar toch gewoon aangeven dat het eigenlijk juist uiteindelijk nooit helemaal te vertrouwen is.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je leest een beetje selectief.
Ik heb het over een hypothetische situatie die iemand anders aanhaalde heIk vertrouw mijn vriend prima, die gaat echt niet vreemd. Wij verbieden elkaar niets, dat is nog nooit nodig geweest.
Stel dat hij met zo'n wazig kennisen van internet/alleen om te kijken verhaal aan zou komen, zou ik de boel inderdaad niet vertrouwen nee. Maar dat is gelukkig niet aan de orde.
Dat viel mij tijdens het typen ook al op inderdaad. Ik vind het wel interessant eigenlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:39 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Wel grappig om 2 dezelfde zaken te zien die logisch uit elkaar voortvloeien maar toch gewoon aangeven dat het eigenlijk juist uiteindelijk nooit helemaal te vertrouwen is.
Het is niet nodig geweest nog, dus logisch dat je elkaar vertrouwt en niet elkaar iets nog verbiedt.
Zin erna hetzelfde: je vertrouwt het omdat iets nog niet is gebeurt.
Dat is ook gewoon vertrouwen uiteindelijk, daarom kan het ook geschaad worden. Maar is juist geen indicatie om te stellen dat iemand niet vreemd zal gaan ofzo. Slechts dat jij denkt dat dat niet zo is. En mensen kunnen flink misleid worden. Zie TS, die twijfelt erover terwijl het zo duidelijk is wat haar beslissing zou moeten zijn. En zij heeft ook het gevoel (of had) dat hij te vertrouwen was e.d.
Top omschrijving.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat viel mij tijdens het typen ook al op inderdaad. Ik vind het wel interessant eigenlijk.
Ik ben me er heel goed van bewust dat iedereen kan vreemdgaan. Ik heb in mijn directe omgeving gezien dat het juist heel goed kan gaan wanneer je eerlijk bent over je behoeften. Ik probeer daarom ook mijn vriend het gevoel te geven dat hij eerlijk tegen me kan zijn over nieuwe behoeften. We zien wel of er ooit zo'n gesprek komt
Ik denk wel dat ik er minder nerveus over zou zijn als mijn vriend zou zeggen dat hij anaal vernederd wil worden door een Poetin look-a-like in een tutu dan als hij met een vreemd en onspecifiek verhaal komt over een beetje rond zou willen kijken in een parenclub met vage kennissen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat viel mij tijdens het typen ook al op inderdaad. Ik vind het wel interessant eigenlijk.
Ik ben me er heel goed van bewust dat iedereen kan vreemdgaan. Ik heb in mijn directe omgeving gezien dat het juist heel goed kan gaan wanneer je eerlijk bent over je behoeften. Ik probeer daarom ook mijn vriend het gevoel te geven dat hij eerlijk tegen me kan zijn over nieuwe behoeften. We zien wel of er ooit zo'n gesprek komt
Ik denk wel dat ik er minder nerveus over zou zijn als mijn vriend zou zeggen dat hij anaal vernederd wil worden door een Poetin look-a-like in een tutu dan als hij met een vreemd en onspecifiek verhaal komt over een beetje rond willen kijken in een parenclub met vage kennissen.
Ja, het is erg meegevallen.quote:
Die is goed van bil geweest dusquote:Op maandag 14 juli 2014 09:13 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, het is erg meegevallen.
Hij vond het leuk om eens te zien, maar het toch niet zijn ding. Er zat een iets ranzigs in, vond ie... (joh). Hoop dat ie genezen is. En ik ga er maar vanuit dat het klopt wat ie zegt.
Een parenclub is inderdaad niet de alledaagse gang van zaken, maar je afvragen of iemand wel helemaal goed is als hij er een keer heen wil?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:12 schreef Leandra het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dit geen normale "wens" om door te drammen als je partner dat niet wil.
Zoiets wil je beiden of het gebeurt niet, als je dit al in het rijtje "wensen ontnemen" plaatst dan vind ik dat een behoorlijk vertekend beeld van wat wel of niet "normaal" zou moeten zijn.
Als mijn partner het alleen al voor zou stellen zou ik me afvragen of hij wel goed was, en als hij het dan toch door zou drammen door dan maar zonder mij te gaan, dan kan hij ook gelijk wegblijven.
Ik vind een swingersclub zeker niet normaal, en al helemaal geen "wens, om iemand niet te willen ontnemen".
Precies.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:21 schreef Maria2.0 het volgende:
In een parenclub is een 'nee' voldoende en dat wordt prima gerespecteerd. Je hoeft ook niks met anderen te doen.
Vroeger hadden ze sleutelfeestjes, tegenwoordig parenclubs
Ja ik dacht ook dat het heel anders zou zijn maar het is allemaal keurig. En als je niks wilt zien dan zie je niks. Ze hebben wel speciale avonden waarbij er overal gevoosd mag worden maar op een doorsnee avond is dat niet toegestaan.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Precies.
Je hoeft überhaupt helemaal geen seks te hebben, zijn zat plekken waar niet gesekst wordt en meestal is het zo gebouwd dat het niet onder je neus wordt geschoven maar je enigszins moeite moet doen om überhaupt iets te kunnen zien gebeuren. Geen idee hoe dat op de showboat zit natuurlijk...
Maargoed, voordat ik voor het eerst ging had ik er ook een heel ander idee over, dat er gewoon overal smerig geneukt werd en er allemaal geile mannetjes tegen je aan zouden rijden en weet ik wat meer. Het is gewoon een club met een DJ, dansvloer, heel veel loungeplekken en een bar en als je actie wilt dan moet je dat boven/achter zoeken.
Als partners ben je toch een team, waarin je een aantal dingen ingekaderd hebt. Als 1 van de twee de kaders wil verruimen dan kan dat natuurlijk tot frictie en een eventuele tussentijdse herevaluatie van het team leiden. Ik ben van mening dat je als je van plan bent buiten de kaders te treden zonder het support van je wederhelft dat je je dan op glad ijs begeeft en je eigen belang prefereert boven het team belang.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Een parenclub is inderdaad niet de alledaagse gang van zaken, maar je afvragen of iemand wel helemaal goed is als hij er een keer heen wil?![]()
Nogal bekrompen als je je bedenkt dat 'een paar jaar geleden' iedereen gewoon in het openbaar in de rondte neukte met Jan en Alleman waar kinderen en alles bij waren/in betrokken werden en seks eigenlijk het meest normale is wat je je kunt bedenken. We zijn een ontzettend close minded ras geworden wat dit onderwerp betreft.
Het is niet dat iedereen die naar een club gaat zo lekker gaat lopen swappen en 'Hey wil jij mijn vrouw dan doe ik de jouwe?' High five. Het is er gewoon ontspannen en als je een rondje wil lopen dan doe je dat, wil je dat niet dan doe je dat niet. Je word ook niet aangerand verder.
Wens is wellicht ook groot woord, laten we het een ervaring noemen. Maargoed, als jij iemand getikt vindt omdat hij zoiets voor zou stellen dan ben jij ook inderdaad niet de juiste persoon voor diegene.
Open minded mensen die niet meteen raar denken en oordelen als iets buiten de norm valt
Ik zeur niet, ik vind het alleen bekrompen dat je je afvraagt of iemand wel helemaal 100 is als hij zoiets voor zou stellen.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:29 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die zgn open minded zijn en dan zeuren over mensen die dag niet zijn
Ja okay hier ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als partners ben je toch een team, waarin je een aantal dingen ingekaderd hebt. Als 1 van de twee de kaders wil verruimen dan kan dat natuurlijk tot frictie en een eventuele tussentijdse herevaluatie van het team leiden. Ik ben van mening dat je als je van plan bent buiten de kaders te treden zonder het support van je wederhelft dat je je dan op glad ijs begeeft en je eigen belang prefereert boven het team belang.
Als mensen er samen voor kiezen om een vrijere relatie te hebben, dan moeten ze dat zeker doen, zo lang ze er maar samen achter staan.
Ik neem aan dat je op basis van die 'eisen' ook deels je partner geselecteerd hebt of het deel laat uitmaken van je partnerselectie.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja okay hier ben ik het wel mee eens.
Ik reageer ook vanuit wat ik persoonlijk vind, ik zou zelf denken van nou als je het zo graag wilt dat je zelfs risico's neemt, dan wil je wel heel graag en weet je wat, ik zet mij er overheen en ga gewoon met je mee. Samen slipperen op het gladde ijs, TeamUp!
Zolang er geen harten gebroken worden of grenzen over worden gegaan, prima. Maargoed, anderen hebben de grens blijkbaar een stuk dichter bij zich liggen en weigeren daar overheen te stappen terwijl ik denk van ach 1 avondje en misschien is het wel leuk. Ik verbreed graag m'n horizon wat.. Nou ja eigenlijk vrijwel alles betreft wat niet illegaal/onhygiënisch is. Het is alleen maar leuk om zoveel mogelijk gedaan te hebben.
We zijn er gaandeweg achter gekomen dat we gewoon heel goed bij elkaar passen op (ook) dit gebied.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op basis van die 'eisen' ook deels je partner geselecteerd hebt of het deel laat uitmaken van je partnerselectie.
Je hebt rekening te houden met anderen. Daarom neuk je dus maar op n showboot en niet op t strand. Wat fatsoen mag wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik vind het alleen bekrompen dat je je afvraagt of iemand wel helemaal 100 is als hij zoiets voor zou stellen.
En ook vind het ik het sowieso gewoon bekrompen hoe sneu er over seks in het algemeen gedaan wordt. Als je buurvrouw een naaktfoto stuurt naar iemand en die lekt uit nou Wereld Nieuws maar ondertussen loopt de hele wereld zich af te beren op porno.
De mens wordt volledig aan de riem gehouden wat seksuele vrijheid betreft en als iemand zich los durft te maken nooouuuuuuu dan ben je raar en spoor je niet en wat een del ben je. Niets tegen monogamie overigens want ik ben zo monogaam als maar zijn kan maar de wereld mag best wat meer (geaccepteerd) open en bloot zonder dat daarbij schade wordt aangericht. Maarja... De Gristenen he.
Joh, ik zeg toch nergens dat we maar weer naar openbaar neuken moeten? Zelfs voor mij is dat even een stap te ver.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt rekening te houden met anderen. Daarom neuk je dus maar op n showboot en niet op t strand. Wat fatsoen mag wel.
Ik ken mijn partner en ik weet hoe hij in elkaar steekt, ik weet ook op basis van wat voor normen en waarden wij onze relatie zijn begonnen en waarom we zijn getrouwd, en seks met een ander valt daar niet onder, zoenen met een ander valt bij ons al onder de categorie "not done".quote:Op maandag 14 juli 2014 12:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Een parenclub is inderdaad niet de alledaagse gang van zaken, maar je afvragen of iemand wel helemaal goed is als hij er een keer heen wil?![]()
Nogal bekrompen als je je bedenkt dat 'een paar jaar geleden' iedereen gewoon in het openbaar in de rondte neukte met Jan en Alleman waar kinderen en alles bij waren/in betrokken werden en seks eigenlijk het meest normale is wat je je kunt bedenken. We zijn een ontzettend close minded ras geworden wat dit onderwerp betreft.
Het is niet dat iedereen die naar een club gaat zo lekker gaat lopen swappen en 'Hey wil jij mijn vrouw dan doe ik de jouwe?' High five. Het is er gewoon ontspannen en als je een rondje wil lopen dan doe je dat, wil je dat niet dan doe je dat niet. Je word ook niet aangerand verder.
Wens is wellicht ook groot woord, laten we het een ervaring noemen. Maargoed, als jij iemand getikt vindt omdat hij zoiets voor zou stellen dan ben jij ook inderdaad niet de juiste persoon voor diegene.
Open minded mensen die niet meteen raar denken en oordelen als iets buiten de norm valt
Ik geloof dat ik zojuist heb gezegd dat ik monogaam ben en ik en mijn vriend enkel exclusief met elkaar gaan. Nog nooit seks met anderen gehad en dat zie ik in de nabije toekomst ook niet gebeuren. Ik ben overigens biseksueel maar heb geen seks met vrouwen omdat ik enkel en alleen behoefte heb aan mijn vriend. Hij weet dat, dus heeft het nooit over of we eens een trio gaan doen ofzo.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken mijn partner en ik weet hoe hij in elkaar steekt, ik weet ook op basis van wat voor normen en waarden wij onze relatie zijn begonnen en waarom we zijn getrouwd, en seks met een ander valt daar niet onder, zoenen met een ander valt bij ons al onder de categorie "not done".
Dat jij daar anders over denkt en dat jij jouw relaties anders uitkiest moet je zelf weten, maar ik stel uitsluitend dat ik me af zou vragen of mijn partner wel helemaal goed zou zijn als hij dat zou voorstellen, en ik weet zeker dat hij zich dat andersom ook zou afvragen.
Het is niet iets wat binnen onze relatie past, en dat weten we allebei.
En wat men "een paar jaar geleden" allemaal volgens jouw idee deed weet ik niet, maar ik ben in 47 jaar nooit toeschouwer van een vrijpartij geweest, noch heb ik ooit toeschouwers bij mijn vrijpartijen gehad, dus wellicht hebben we een ander idee van "een paar jaar geleden", maar het kan ook zijn dat we er andere normen en waarden op nahouden.
En daar is niets mis mee, maar op het moment dat mijn echtgenoot zo'n voorstel zou doen, dan is er duidelijk wel iets mis.
Wat een onzin, dan boek je een hotelkamer of doet het in de keuken/garage/toilet van een restaurant.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:44 schreef Myrr het volgende:
Misschien moet je van je vooroordeel afkomen dat iedereen daarheen gaat om hun vrouw geneukt te zien worden door andere mannen want de meerderheid daar zijn stellen die alleen seks hebben met elkaar maar in een andere omgeving dan de slaapkamer.
Je baseert dit op? Niet te geloven dat ik dit uit moet leggen; om seks te hebben tussen andere seksende mensen en een interactie met elkaar te hebben zonder elkaar te neuken.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wat een onzin, dan boek je een hotelkamer of doet het in de keuken/garage/toilet van een restaurant.
Voor iemand die een ander vraagt of zij wel gelezen heeft doe je een hoop foute aannames....quote:Op maandag 14 juli 2014 13:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zojuist heb gezegd dat ik monogaam ben en ik en mijn vriend enkel exclusief met elkaar gaan. Nog nooit seks met anderen gehad en dat zie ik in de nabije toekomst ook niet gebeuren. Ik ben overigens biseksueel maar heb geen seks met vrouwen omdat ik enkel en alleen behoefte heb aan mijn vriend. Hij weet dat, dus heeft het nooit over of we eens een trio gaan doen ofzo.
Jouw beeld van een parenclub is dat iedereen het met elkaar ligt te doen, heb je eigenlijk wel gelezen wat ik getypt heb?
Wat ons vooral trekt is het taboeloze in zo'n club, en het kijken naar (want kijken mag) mooie mensen in mooie lingerie die van elkaar genieten. Niet zo'n gespeeld filmpje als op internet maar the real deal. Het grootste gedeelte van de avond zijn we overigens aan het chillen gewoon beneden, drankjes doen en rondkijken.
De eerste keer was uit nieuwsgierigheid, spannend en kinky. We waren een beetje samen onze seksualiteit aan het aftasten omdat we voor elkaar toch een vrij "braaf'' bestaan hebben gehad en na wat hihihihaho gesprekjes besloten om het gewoon te doen. We waren en zijn niet uit op orgies en partnerruil. Als hij seks met een ander zou hebben, of ook maar zou zoenen met een andere meid, dan zou dat mij ontzettend kwetsen en andersom ook. Dus wat dat betreft zijn wij hetzelfde als jij en je man. Misschien moet je van je vooroordeel afkomen dat iedereen daarheen gaat om hun vrouw geneukt te zien worden door andere mannen want de meerderheid daar zijn stellen die alleen seks hebben met elkaar maar in een andere omgeving dan de slaapkamer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |