abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:04:19 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141850994
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:02 schreef agter het volgende:

[..]

Dat is not done. En dat heb ik ook nog even duidelijk gezegd gisteravond.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:39 schreef erodome het volgende:
Voor de ts, als je het niet erg vindt dat hij seks met een ander heeft moet je hem lekker laten gaan, heb je daar wel een probleem mee dan zou ik het niet toelaten.

Het is een parenclub, het is een vrij actieve parenclub zelf, die ook gericht is op mannen die daar zonder partner komen, dus daar komen aardig wat vrouwen die graag een hoop mannen hebben. Als je daar als stel seks hebt zonder de boel te barricaderen zitten de andere mannen bijkans bij je op schoot.

Laat ik het simpel zeggen, je man wil daar niet heen om het lekkere bier.
Succes ^O^
pi_141850999
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan had je de OP wel wat duidelijker mogen schrijven, daarin wek je de suggestie dat hij juist niet wil dat je meegaat.

Overigens doet dat verder niets aan mijn mening over de situatie af, zulke dingen kunnen wat mij betreft alleen maar als je er beiden geen probleem mee hebt.
Duidelijk.
Ik zal vanavond rustig mijn standpunt over tafel brengen. :)
Make my day!
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:10:58 #53
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_141851190
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:02 schreef agter het volgende:

[..]

Dat is not done. En dat heb ik ook nog even duidelijk gezegd gisteravond.
We hebben het hier over je man? Waarmee je getrouwd bent enzo?
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:12:25 #54
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141851241
Wat heeft ie gezegd dan? Waarom wil hij er precies heen?
pi_141852028
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:10 schreef amaranta het volgende:

[..]

We hebben het hier over je man? Waarmee je getrouwd bent enzo?
Yep.
Make my day!
pi_141852035
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:12 schreef Cue_ het volgende:
Wat heeft ie gezegd dan? Waarom wil hij er precies heen?
"Gewoon eens kijken"
Make my day!
pi_141852072
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:31 schreef agter het volgende:

[..]

"Gewoon eens kijken"
:')
pi_141852175
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:32 schreef Deshain het volgende:

[..]

:')
Idd.

Heb vandaag ook even moeten opzoeken wat dat precies voor uitgaansgelegenheid is. Kende het wel van naam, maar niet de ins en outs.
Make my day!
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:38:09 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141852257
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:35 schreef agter het volgende:

[..]

Idd.

Heb vandaag ook even moeten opzoeken wat dat precies voor uitgaansgelegenheid is. Kende het wel van naam, maar niet de ins en outs.
Dat is zo ongeveer hun core business.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:53:17 #60
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141852871
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:39 schreef erodome het volgende:
Laat ik het simpel zeggen, je man wil daar niet heen om het lekkere bier.
Welk merk bier hebben ze daar dan?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_141853326
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:17 schreef Partypoeper het volgende:
Je hebt niks te verbieden.

Je zou wel kunnen aangeven dat jij het niet zo fijn zou vinden.
Als je getrouwd bent dan mag je over dit soort dingen toch wel iets meer zeggen dan dat je het niet zo fijn zou vinden?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_141853853
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:07 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Als je getrouwd bent dan mag je over dit soort dingen toch wel iets meer zeggen dan dat je het niet zo fijn zou vinden?
Hij vroeg heel netjes of het mocht. :)
Ik heb nog geen ja of nee gezegd.

Maar ik ga vanavond eerst eens doorvragen wat hij daar nu zoekt. Denk het al wel te weten, nu ik alles zo gelezen heb.
Heb het liever niet. Ik ga niet staan juichen. Maar uiteindelijk moet ie het zelf maar beslissen.
Make my day!
pi_141854109
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:53 schreef Bart het volgende:

[..]

Welk merk bier hebben ze daar dan?
Geen idee, ik lust geen bier.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141854117
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:21 schreef agter het volgende:

[..]

Hij vroeg heel netjes of het mocht. :)
Ik heb nog geen ja of nee gezegd.

Maar ik ga vanavond eerst eens doorvragen wat hij daar nu zoekt. Denk het al wel te weten, nu ik alles zo gelezen heb.
Heb het liever niet. Ik ga niet staan juichen. Maar uiteindelijk moet ie het zelf maar beslissen.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Als mijn vriendin naar (ik noem eens wat) de Chippendales wil, prima, veel plezier. Maar naar een parenclub? Nee. Gewoon nee. Echt niet. :N
  donderdag 3 juli 2014 @ 15:33:31 #65
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_141854247
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:32 schreef lDDQD het volgende:
Terwijl hij met anderen in bed ligt, ben ik beschikbaar voor jouw genot.
:')

(de achterliggende gedachte van IDDQD klopt denk ik wel...)
pi_141854370
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:30 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Als mijn vriendin naar (ik noem eens wat) de Chippendales wil, prima, veel plezier. Maar naar een parenclub? Nee. Gewoon nee. Echt niet. :N
Die grens vind ik meer dan normaal. Strippers(m/v) is alleen om te kijken, daar zit een fikse afstand tussen. Een parenclub is er om erotisch uit te gaan, van die sfeer tot letterlijke seks. Het is vrij normaal om op zo'n plek aangesproken te worden voor seks, verleid te worden en dat soort zaken, dat is toch wel een stevige stap verder. Zeker showboat dat is geen club waar de regel kijken doe je met je oogjes, niet met je handjes geld.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 3 juli 2014 @ 15:52:23 #67
361899 thom_05
Ondertitel
pi_141854765
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 03:22 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Of iets normaal/gebruikelijk is zegt niets over de wenselijkheid ervan, of de noodzakelijkheid. Mensen moeten lekker doen wat ze niet laten kunnen, maar het zou wel beter zijn als meer mensen over jaloezie heengroeiden en niet krampachtig iemand anders zouden willen bezitten, want dat is een ongezonde manier om met elkaar om te gaan.

[..]

Dat iets zich op een bepaalde manier ontwikkeld heeft wil niet per sé zeggen dat het ooit goed is geweest, laat staan dat het nu nog goed is.

De meeste mensen zijn trouwens niet monogaam maar seriëel monogaam. Daarvan gaat ook nog eens een aanzienlijk deel vreemd. Liegen en bedriegen is, in tegenstelling tot elkaar vrij laten, zeer schadelijk voor je relatie.
7 miljard mensen lopen rond dus in dat opzicht is het wel goed geweest vind je niet?
Heb je een bron voor je bewering?
Ik ben het wel met je eens dat liegen en bedriegen schadelijk is voor je relatie maar als je de drang voelt om met een ander naar bed te gaan dan is er iets mis met je relatie anders heb je daar geen behoefte aan. Maar ja whatever floats your boat.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_141855120
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:52 schreef thom_05 het volgende:

[..]

7 miljard mensen lopen rond dus in dat opzicht is het wel goed geweest vind je niet?
Heb je een bron voor je bewering?
Ik ben het wel met je eens dat liegen en bedriegen schadelijk is voor je relatie maar als je de drang voelt om met een ander naar bed te gaan dan is er iets mis met je relatie anders heb je daar geen behoefte aan. Maar ja whatever floats your boat.
Echt, gewoon alweer een dan is er iets mis met je relatie????

Waarom die veroordeling over mensen die het anders invullen als dat jij zou willen? Ik zeg toch ook niet dat jij niet weet wat liefde is omdat je zo jaloers vasthoudt aan je partner, dat ik zoveel verder ben als jij omdat ik die lage emotie heb overwonnen?

Dat is net zulke baarlijke onzin namelijk. Hou eens op met voor anderen denken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:08:00 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141855225
Ik denk wel dat er iets mis is als jij de gevoelens van je partner op dat vlak niet kunt respecteren, en dus toch buiten de deur gaat rotzooien terwijl je partner daar problemen mee heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_141855387
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:08 schreef Leandra het volgende:
Ik denk wel dat er iets mis is als jij de gevoelens van je partner op dat vlak niet kunt respecteren, en dus toch buiten de deur gaat rotzooien terwijl je partner daar problemen mee heeft.
Daar ben ik het wel mee eens, maar dan komt dat liegen en bedriegen erbij en dat was niet waar heiden op doelde en waar thom op reageerde.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:03:30 #71
361899 thom_05
Ondertitel
pi_141856940
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:04 schreef erodome het volgende:

[..]

Echt, gewoon alweer een dan is er iets mis met je relatie????

Waarom die veroordeling over mensen die het anders invullen als dat jij zou willen? Ik zeg toch ook niet dat jij niet weet wat liefde is omdat je zo jaloers vasthoudt aan je partner, dat ik zoveel verder ben als jij omdat ik die lage emotie heb overwonnen?

Dat is net zulke baarlijke onzin namelijk. Hou eens op met voor anderen denken.
Zoals ik al aangaf whatever floats your boat. Normaal is het niet. Je kan roepen wat je wil maar volgens de huidige normen hoort zo'n gedrag er niet bij.
Je beticht mij van vooroordelen maar eigenlijk ben jij diegene die dat doet met je jaloezie aanduiden als 'lage' emotie.
Vanuit de evolutioneel oogpunt is het wel zo dat jaloezie een eigenschap is die het succes van je eigen genen verzekert en dus ook het sterkste soort wat weer ten goede komt van het menselijke ras. Laat ik maar niet beginnen over ziektes. En ik heb het nog steeds over het puur biologische oogpunt. Ik weet dat tegenwoordig condooms worden gemaakt.
Hoe dan ook voor mijn part hou je elke week een gang bang. Boeit mij niet. Echt niet. Ik zou het niet kunnen en dat verwacht ik ook van mijn partner.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
  Forum Admin donderdag 3 juli 2014 @ 17:21:59 #72
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_141857575
Wel jammer dat we nu zijn avondje uit verpest hebben.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Eindredactie Games donderdag 3 juli 2014 @ 17:26:45 #73
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_141857757
Wat zijn FOK!ers toch jaloers. Kan iemand wippen, cockblocken ze hem massaal.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:27:21 #74
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141857781
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:23 schreef Deshain het volgende:
Weet je vriend ook dat er bij de Showboat voornamelijk uitgewoonde opgewarmde lijken komen, ik woon er heel dichtbij en man man man wat een gedrochten komen daar...

Gaat je vriend er heen om in het rond te knallen of iets anders? Lijkt me dat hij wel wat meer info heeft gegeven?
Cool. Waar woon je dan?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141858232
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:03 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf whatever floats your boat. Normaal is het niet. Je kan roepen wat je wil maar volgens de huidige normen hoort zo'n gedrag er niet bij.
Je beticht mij van vooroordelen maar eigenlijk ben jij diegene die dat doet met je jaloezie aanduiden als 'lage' emotie.
Vanuit de evolutioneel oogpunt is het wel zo dat jaloezie een eigenschap is die het succes van je eigen genen verzekert en dus ook het sterkste soort wat weer ten goede komt van het menselijke ras. Laat ik maar niet beginnen over ziektes. En ik heb het nog steeds over het puur biologische oogpunt. Ik weet dat tegenwoordig condooms worden gemaakt.
Hoe dan ook voor mijn part hou je elke week een gang bang. Boeit mij niet. Echt niet. Ik zou het niet kunnen en dat verwacht ik ook van mijn partner.
Ik zeg dat dat een onzinredenering is, net als de jouwe, dus nee, daarin zit geen vooroordeel van mij.

De hele rest van je betoog rammelt aan alle kanten, maar dat wist je al eventjes, heb dus geen zin om het te herhalen voor de zoveelste keer want je blijft toch volhouden dat jouw manier het grote pad der waarheid is en mensen die er anders over denken eigenlijk een beetje raar, onnatuurlijk en vooral slecht zijn, die kunnen geen fijne relatie's hebben. De arme zielen die niet weten wat liefde is zoals jij dat wel weet zeg!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')