Slimme vent als hij dat op het spel wilt zettenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:27 schreef agter het volgende:
[..]
Tja, we zijn inmiddels al 10 jaar samen, getrouwd, kindje. Verders is alles goed, volgens mij. Dus om iemand dan de deur uit te zetten, gaat mij wat ver.
Is dat 100% zeker?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan ken je de showboat niet. Daar ga je niet heen om te kijken, zeker niet met een stel vrienden welke TS niet kent en er waarschijnlijk ervaring in hebben, de partner van TS hebben gevraagd van "Ga een keer gezellig mee, hartstikke leuk, geil en lekker!"
Die komt thuis met meer dan alleen gekeken te hebben..
Ik heb in vorige relaties ook wel eens gezegd niet vreemd te gaan..quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:27 schreef agter het volgende:
[..]
Is dat 100% zeker?
Hij zegt nergens aan te komen, en alleen te willen kijken wat het is...
Paling, hihahoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:36 schreef Wilgekatje het volgende:
Maarre, je kunt ook voorstellen om op een zondag te gaan. Als je op tijd bent schijnt er veel lekker eten bij het buffet te zijn, inclusief paling (zelf nog niet geweest tho).
Rare toevoeging idd. Alsof paling hetgeen is waar je voor zou moeten komen..quote:
Dan ga je toch mee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:21 schreef agter het volgende:
Ik ben er niet blij mee. Maar hij wil graag daarheen. Hij wil weten/zien wat er gebeurt.
Oh en wat hebben we heerlijk vis gegeten, eerst een lekker tongetje, daarna een flinke paling en als toetje heerlijke oestersquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Rare toevoeging idd. Alsof paling hetgeen is waar je voor zou moeten komen..
"OW schat, ze hebben paling! Laten we dan maar snel gaan, voor al dat lekkers op is!"
quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Veel mensen zijn emotioneel onvolwassen en nooit over jaloezie heengegroeid. Jaloezie is een emotie maar het idee dat het valide is en dat er rekening mee moet worden gehouden is een vals concept, net als het idee dat je iemand anders 'bezit'. Deze denkbeelden zitten wel diepgeworteld in de cultuur. Al lijkt daar wel een kentering in te komen.
Je bent nog nooit in showboat geweest of wel soms?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:45 schreef Wilgekatje het volgende:
lol maar ik bedoelde meer te zeggen dat er best wat vrouwen met hun partner heen gaan om lekker te eten, die verder alleen rondkijken en niks doen. Er zijn best strenge regels in dat soort clubs dat je niet zonder toestemming aangeraakt mag worden, de mannen die dat wel doen knikkeren ze er direct uit en mogen er niet meer in. Maar als je je onprettig voelt om er überhaupt te zijn moet je 't niet doen natuurlijk.
Da's wel duidelijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Je bent nog nooit in showboat geweest of wel soms?
Ben er nog nooit geweest inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan ken je de showboat niet. Daar ga je niet heen om te kijken, zeker niet met een stel vrienden welke TS niet kent en er waarschijnlijk ervaring in hebben, de partner van TS hebben gevraagd van "Ga een keer gezellig mee, hartstikke leuk, geil en lekker!"
Die komt thuis met meer dan alleen gekeken te hebben..
Met partner misschien. Niet het geval bij TSquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:45 schreef Wilgekatje het volgende:
lol maar ik bedoelde meer te zeggen dat er best wat vrouwen met hun partner heen gaan om lekker te eten, die verder alleen rondkijken en niks doen. Er zijn best strenge regels in dat soort clubs dat je niet zonder toestemming aangeraakt mag worden, de mannen die dat wel doen knikkeren ze er direct uit en mogen er niet meer in. Maar als je je onprettig voelt om er überhaupt te zijn moet je 't niet doen natuurlijk.
TS wil er niet heen, dus waarom zou ze mee moeten gaan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:48 schreef Wilgekatje het volgende:
Nee, maar TS zou kunnen overwegen om mee te gaan, het is niet zo dat je de actie ingedwongen wordt als je dat niet wilt.
TS heeft geen zin om mee te gaan..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:38 schreef Maria2.0 het volgende:
Lijkt me de kat op het spek binden. Ga gewoon met hem mee, dan heeft hij gezien wat het is en het kost jou 1 avondje. Ik weet niet hoe het op de Showboat is maar je hoeft vaak niet tussen de seksende mensen te zitten, er is ook wel een aparte ruimte voor een drankje. En voetbal
Nee maar ik zou dat toch heroverwegen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
TS heeft geen zin om mee te gaan..
Misschien kan ze beter uitzoeken wat de achterliggende reden is en waarom hij de drang heeft om seks te hebben met andere mensen. Als hij daar heen gaat weet je nooit of hij nou wel of niet heeft liggen krikken met één of andere swinger. Hij kan wel zeggen van niet, zijn vrienden ook, maar die houden elkaar natuurlijk gewoon de hand boven het hoofd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:02 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Nee maar ik zou dat toch heroverwegen.
Er zijn 3 opties:
-Meegaan en een avondje opofferen.
-Hem laten gaan en jezelf opvreten.
-Hem verbieden te gaan.
Ik zou dan toch echt mijn tegenzin even overboord (no pun intended) kieperen en meegaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |