abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141858524
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:27 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Cool. Waar woon je dan?
Voor jou aan de andere kant van de Zaan :)
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:50:38 #77
361899 thom_05
Ondertitel
pi_141858558
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik zeg dat dat een onzinredenering is, net als de jouwe, dus nee, daarin zit geen vooroordeel van mij.

De hele rest van je betoog rammelt aan alle kanten, maar dat wist je al eventjes, heb dus geen zin om het te herhalen voor de zoveelste keer want je blijft toch volhouden dat jouw manier het grote pad der waarheid is en mensen die er anders over denken eigenlijk een beetje raar, onnatuurlijk en vooral slecht zijn, die kunnen geen fijne relatie's hebben. De arme zielen die niet weten wat liefde is zoals jij dat wel weet zeg!
Nou jawel als je beweert dat jaloezie een lag emotie is en je blij bent dat je verlicht bent en dat niet hebt is dat zacht gezegd neerkijkend gedrag.
Ik beweer niet wat goed en slecht is. Ik ben blij dat ik niet zo verlicht ben en dat werkt voor mij. Je bent anders en dat werkt voor je ook. Leuk voor je.
Ik beweer alleen dat vanuit de biologische oogpunt is jaloezie heel goed te verklaren maar daar maak je een te persoonlijk punt van waardoor discuteren inderdaad onmogelijk is zonder in herhaling te vallen.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:51:00 #78
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141858584
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:49 schreef Deshain het volgende:

[..]

Voor jou aan de andere kant van de Zaan :)
heb ik ooit verteld waar ik woon of staat dat in kanovinnie.rar?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141858639
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Nou jawel als je beweert dat jaloezie een lag emotie is en je blij bent dat je verlicht bent en dat niet hebt is dat zacht gezegd neerkijkend gedrag.
Ik beweer niet wat goed en slecht is. Ik ben blij dat ik niet zo verlicht ben en dat werkt voor mij. Je bent anders en dat werkt voor je ook. Leuk voor je.
Ik beweer alleen dat vanuit de biologische oogpunt is jaloezie heel goed te verklaren maar daar maak je een te persoonlijk punt van waardoor discuteren inderdaad onmogelijk is zonder in herhaling te vallen.
Ik zeg dat dat een onzinredenering is, ik zet het dus neer als een tegengesteld vb van een onzinredenering, ik zeg nergens, maar dan ook nergens dat ik iets in die trant ook echt vind.
Bedoel dus te zeggen dat dat soort dingen zeggen nergens op slaat, dat dat niet waar is.

Vanuit biologisch oogpunt is al het gedrag makkelijk te verklaren, lijkt me een open deur intrappen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141858647
Neem zelf eens een kijkje als een eerlijk oordeel wil vellen . Ik zou er zelf nog niet dood gevonden willen worden .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:02:55 #81
361899 thom_05
Ondertitel
pi_141859001
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik zeg dat dat een onzinredenering is, ik zet het dus neer als een tegengesteld vb van een onzinredenering, ik zeg nergens, maar dan ook nergens dat ik iets in die trant ook echt vind.
Bedoel dus te zeggen dat dat soort dingen zeggen nergens op slaat, dat dat niet waar is.

Vanuit biologisch oogpunt is al het gedrag makkelijk te verklaren, lijkt me een open deur intrappen.
Nou excuses je hebt gelijk in. Ik las het te snel. Maar zoals ik aangaf persoonlijk zou ik het niet kunnen. Als dat je ding is prima. Ik beweerde dus dat het biologisch gezien niet zo handig is om zo'n levensstijl op na te houden.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_141859227
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:02 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Nou excuses je hebt gelijk in. Ik las het te snel. Maar zoals ik aangaf persoonlijk zou ik het niet kunnen. Als dat je ding is prima. Ik beweerde dus dat het biologisch gezien niet zo handig is om zo'n levensstijl op na te houden.
Maar waar komt die behoefte vandaan om als je hier niets mee hebt in zo'n topic te komen om even te melden dan mensen die dit willen geen goede relatie hebben? En om even te melden dat het biologisch niet zo handig is(terwijl je best weet dat er evenveel argumenten te geven zijn die zeggen dat het wel handig is)?

Waar komt die behoefte vandaan om dat toch maar even te zeggen, want in wat je zegt zit een hele stevige veroordeling, je praat daarna ten spijt over doe waar je zin in hebt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141859776
Showboat is Zaandijk niet Zaandam ...
(Was vroeger voordat het parenclub werd een leuke tent)

Kan je hem vragen waarom die er heenwil of het gewoon echt nieuwsgierigheid is (ken mensen die eigenlijk gewoon heen willen om te keer zien hoe het is) of echt zoiets is van ik wil naar parenavonden en voluit meedoen ....
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:49:30 #84
361899 thom_05
Ondertitel
pi_141860353
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar waar komt die behoefte vandaan om als je hier niets mee hebt in zo'n topic te komen om even te melden dan mensen die dit willen geen goede relatie hebben? En om even te melden dat het biologisch niet zo handig is(terwijl je best weet dat er evenveel argumenten te geven zijn die zeggen dat het wel handig is)?

Waar komt die behoefte vandaan om dat toch maar even te zeggen, want in wat je zegt zit een hele stevige veroordeling, je praat daarna ten spijt over doe waar je zin in hebt.
Mijn reactie was op het volgende:

' Of iets normaal/gebruikelijk is zegt niets over de wenselijkheid ervan, of de noodzakelijkheid. Mensen moeten lekker doen wat ze niet laten kunnen, maar het zou wel beter zijn als meer mensen over jaloezie heengroeiden en niet krampachtig iemand anders zouden willen bezitten, want dat is een ongezonde manier om met elkaar om te gaan'

Hier suggereert de beste man dat het beter is om over jaloezie heen te groeien waarop ik dus commentaar gaf dat het niet zo is.
In mijn ogen moet er iets heel erg mis zijn met mijn relatie wil ik met anderen naar bed willen gaan of überhaupt eraan denken. Maar zoals ik al aangaf iedereen is vrij om te doen wat hij of zij zelf wil zolang je niemand schade toebrengt.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_141861309
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:31 schreef agter het volgende:

[..]

"Gewoon eens kijken"
:D

Da's een mooie ja. Die onthoud ik. "Gewoon ff kijken hoe het is, maak je geen zorgen" :')
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141861494
Ik ben er niet blij mee. Maar hij wil graag daarheen. Hij wil weten/zien wat er gebeurt.
Make my day!
  Redactie Games donderdag 3 juli 2014 @ 19:26:17 #87
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141861639
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoeveel procent van de stellen dan, want als een van de twee niet meedoet is het geen swingen...
Cause it takes two to tango *O*
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_141861805
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:21 schreef agter het volgende:
Ik ben er niet blij mee. Maar hij wil graag daarheen. Hij wil weten/zien wat er gebeurt.
Als ik niet zou willen dat mijn partner daarheen gaat en ze gaat toch, hoeft ze niet meer terug te komen.

Wederzijds respect en vertrouwen voor elkaar is niet aanwezig in die relatie dan.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141861876
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:28 schreef formerjellybean het volgende:
Showboat is Zaandijk niet Zaandam ...
(Was vroeger voordat het parenclub werd een leuke tent)

Kan je hem vragen waarom die er heenwil of het gewoon echt nieuwsgierigheid is (ken mensen die eigenlijk gewoon heen willen om te keer zien hoe het is) of echt zoiets is van ik wil naar parenavonden en voluit meedoen ....
Alsof hij, als hij daar met vrienden en zonder vrouw is, om enkel even te ' kijken' , z'n lul in z'n broek houdt :D
Mokkel met stuntstok
pi_141861888
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:21 schreef agter het volgende:
Ik ben er niet blij mee. Maar hij wil graag daarheen. Hij wil weten/zien wat er gebeurt.
Wat denkt hij dan te zien wat zo belangrijk is om een keer mee te maken dat hij geen rekening met jou hierin wil houden?

Mensen die seks hebben? Laat hem een amateurpornootje zien, heeft hij alles gezien, hoeft hij er niet meer heen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141861926
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

heb ik ooit verteld waar ik woon of staat dat in kanovinnie.rar?
Olifantengeheugen ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Deshain op 03-07-2014 20:22:45 ]
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:50:41 #92
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141862519
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:21 schreef agter het volgende:
Ik ben er niet blij mee. Maar hij wil graag daarheen. Hij wil weten/zien wat er gebeurt.
Ehm, mensen hebben daar seks, hij heeft nog nooit een porno gekeken?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_141866585
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:31 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Als ik niet zou willen dat mijn partner daarheen gaat en ze gaat toch, hoeft ze niet meer terug te komen.

Wederzijds respect en vertrouwen voor elkaar is niet aanwezig in die relatie dan.
Tja, we zijn inmiddels al 10 jaar samen, getrouwd, kindje. Verders is alles goed, volgens mij. Dus om iemand dan de deur uit te zetten, gaat mij wat ver.
Make my day!
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:29:34 #94
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141866652
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:27 schreef agter het volgende:

[..]

Tja, we zijn inmiddels al 10 jaar samen, getrouwd, kindje. Verders is alles goed, volgens mij. Dus om iemand dan de deur uit te zetten, gaat mij wat ver.
Maar je begrijpt dat als hij daar naar toe gaat de kans best groot is dat hij seks gaat hebben met een ander?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_141866729
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:27 schreef agter het volgende:

[..]

Tja, we zijn inmiddels al 10 jaar samen, getrouwd, kindje. Verders is alles goed, volgens mij. Dus om iemand dan de deur uit te zetten, gaat mij wat ver.
Ik zeg niet dat je hem buiten de deur moet zetten, ik zeg, juist in zo'n standvaste relatie, dat wederzijds respect een groot goed is en hij jouw wensen/ meningen/ gedachten hierover heeft te respecteren. Als jij er niet achter staat, moet hij het risico niet willen nemen om een wig tussen jullie in te drijven door toch te gaan en naïef te zeggen van "een beetje kijken".
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141867409
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:52 schreef thom_05 het volgende:

[..]

7 miljard mensen lopen rond dus in dat opzicht is het wel goed geweest vind je niet?
Heb je een bron voor je bewering?
Voor welke bewering heb je een bron nodig? :? Het zijn toch algemeen bekende feiten dat de meeste mensen meer dan 1 seksuele partner hebben en dat een deel van de mensen vreemdgaat?

quote:
Ik ben het wel met je eens dat liegen en bedriegen schadelijk is voor je relatie maar als je de drang voelt om met een ander naar bed te gaan dan is er iets mis met je relatie anders heb je daar geen behoefte aan. Maar ja whatever floats your boat.
Dat is dus echt onzin, als je niet jaloers bent heb je niet de behoefte om iemand voor jezelf alleen op te eisen en te beperken. Ik zou eerder zeggen dat er iets mis met je is als je je laat leiden door angst.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_141867551
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:31 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Als ik niet zou willen dat mijn partner daarheen gaat en ze gaat toch, hoeft ze niet meer terug te komen.

Wederzijds respect en vertrouwen voor elkaar is niet aanwezig in die relatie dan.
Daar heb je wel gelijk in, maar ik zou me toch ook niet op die manier laten beperken door iemand zonder een goede reden. Je laat je toch ook niet voorschrijven welke boeken je mag lezen of naar welke film je wel of niet mag gaan? Toegeven aan dit soort onderbuikgevoelens is m.i. een hellend vlak.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_141867738
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in, maar ik zou me toch ook niet op die manier laten beperken door iemand zonder een goede reden. Je laat je toch ook niet voorschrijven welke boeken je mag lezen of naar welke film je wel of niet mag gaan? Toegeven aan dit soort onderbuikgevoelens is m.i. een hellend vlak.
Ik vind met een ander neuken wel van een andere gradatie als welk boek je wil lezen. Daarnaast denk ik dat zoiets ook te onderbouwen is, ook door TS. En dan nog, een NEE in deze van je partner is mijn inziens ook een NEE. Gewoon respect naar elkaar en naar de relatie die je samen deelt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141867802
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:50 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ik vind met een ander neuken wel van een andere gradatie als welk boek je wil lezen. Daarnaast denk ik dat zoiets ook te onderbouwen is, ook door TS. En dan nog, een NEE in deze van je partner is mijn inziens ook een NEE. Gewoon respect naar elkaar en naar de relatie die je samen deelt.
Als ik het goed begrijp wil hij alleen gaan kijken.

( Niet dat ik het er anders wel mee eens ben hoor, maar goed. :P )
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_141867905
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp wil hij alleen gaan kijken.

( Niet dat ik het er anders wel mee eens ben hoor, maar goed. :P )
Dan ken je de showboat niet. Daar ga je niet heen om te kijken, zeker niet met een stel vrienden welke TS niet kent en er waarschijnlijk ervaring in hebben, de partner van TS hebben gevraagd van "Ga een keer gezellig mee, hartstikke leuk, geil en lekker!"

Die komt thuis met meer dan alleen gekeken te hebben..
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')