abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141850999
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan had je de OP wel wat duidelijker mogen schrijven, daarin wek je de suggestie dat hij juist niet wil dat je meegaat.

Overigens doet dat verder niets aan mijn mening over de situatie af, zulke dingen kunnen wat mij betreft alleen maar als je er beiden geen probleem mee hebt.
Duidelijk.
Ik zal vanavond rustig mijn standpunt over tafel brengen. :)
Make my day!
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:10:58 #53
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_141851190
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:02 schreef agter het volgende:

[..]

Dat is not done. En dat heb ik ook nog even duidelijk gezegd gisteravond.
We hebben het hier over je man? Waarmee je getrouwd bent enzo?
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:12:25 #54
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141851241
Wat heeft ie gezegd dan? Waarom wil hij er precies heen?
pi_141852028
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:10 schreef amaranta het volgende:

[..]

We hebben het hier over je man? Waarmee je getrouwd bent enzo?
Yep.
Make my day!
pi_141852035
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:12 schreef Cue_ het volgende:
Wat heeft ie gezegd dan? Waarom wil hij er precies heen?
"Gewoon eens kijken"
Make my day!
pi_141852072
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:31 schreef agter het volgende:

[..]

"Gewoon eens kijken"
:')
pi_141852175
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:32 schreef Deshain het volgende:

[..]

:')
Idd.

Heb vandaag ook even moeten opzoeken wat dat precies voor uitgaansgelegenheid is. Kende het wel van naam, maar niet de ins en outs.
Make my day!
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:38:09 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141852257
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:35 schreef agter het volgende:

[..]

Idd.

Heb vandaag ook even moeten opzoeken wat dat precies voor uitgaansgelegenheid is. Kende het wel van naam, maar niet de ins en outs.
Dat is zo ongeveer hun core business.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:53:17 #60
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141852871
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:39 schreef erodome het volgende:
Laat ik het simpel zeggen, je man wil daar niet heen om het lekkere bier.
Welk merk bier hebben ze daar dan?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_141853326
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:17 schreef Partypoeper het volgende:
Je hebt niks te verbieden.

Je zou wel kunnen aangeven dat jij het niet zo fijn zou vinden.
Als je getrouwd bent dan mag je over dit soort dingen toch wel iets meer zeggen dan dat je het niet zo fijn zou vinden?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_141853853
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:07 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Als je getrouwd bent dan mag je over dit soort dingen toch wel iets meer zeggen dan dat je het niet zo fijn zou vinden?
Hij vroeg heel netjes of het mocht. :)
Ik heb nog geen ja of nee gezegd.

Maar ik ga vanavond eerst eens doorvragen wat hij daar nu zoekt. Denk het al wel te weten, nu ik alles zo gelezen heb.
Heb het liever niet. Ik ga niet staan juichen. Maar uiteindelijk moet ie het zelf maar beslissen.
Make my day!
pi_141854109
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:53 schreef Bart het volgende:

[..]

Welk merk bier hebben ze daar dan?
Geen idee, ik lust geen bier.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141854117
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:21 schreef agter het volgende:

[..]

Hij vroeg heel netjes of het mocht. :)
Ik heb nog geen ja of nee gezegd.

Maar ik ga vanavond eerst eens doorvragen wat hij daar nu zoekt. Denk het al wel te weten, nu ik alles zo gelezen heb.
Heb het liever niet. Ik ga niet staan juichen. Maar uiteindelijk moet ie het zelf maar beslissen.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Als mijn vriendin naar (ik noem eens wat) de Chippendales wil, prima, veel plezier. Maar naar een parenclub? Nee. Gewoon nee. Echt niet. :N
  donderdag 3 juli 2014 @ 15:33:31 #65
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_141854247
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:32 schreef lDDQD het volgende:
Terwijl hij met anderen in bed ligt, ben ik beschikbaar voor jouw genot.
:')

(de achterliggende gedachte van IDDQD klopt denk ik wel...)
pi_141854370
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:30 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Als mijn vriendin naar (ik noem eens wat) de Chippendales wil, prima, veel plezier. Maar naar een parenclub? Nee. Gewoon nee. Echt niet. :N
Die grens vind ik meer dan normaal. Strippers(m/v) is alleen om te kijken, daar zit een fikse afstand tussen. Een parenclub is er om erotisch uit te gaan, van die sfeer tot letterlijke seks. Het is vrij normaal om op zo'n plek aangesproken te worden voor seks, verleid te worden en dat soort zaken, dat is toch wel een stevige stap verder. Zeker showboat dat is geen club waar de regel kijken doe je met je oogjes, niet met je handjes geld.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 3 juli 2014 @ 15:52:23 #67
361899 thom_05
Ondertitel
pi_141854765
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 03:22 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Of iets normaal/gebruikelijk is zegt niets over de wenselijkheid ervan, of de noodzakelijkheid. Mensen moeten lekker doen wat ze niet laten kunnen, maar het zou wel beter zijn als meer mensen over jaloezie heengroeiden en niet krampachtig iemand anders zouden willen bezitten, want dat is een ongezonde manier om met elkaar om te gaan.

[..]

Dat iets zich op een bepaalde manier ontwikkeld heeft wil niet per sé zeggen dat het ooit goed is geweest, laat staan dat het nu nog goed is.

De meeste mensen zijn trouwens niet monogaam maar seriëel monogaam. Daarvan gaat ook nog eens een aanzienlijk deel vreemd. Liegen en bedriegen is, in tegenstelling tot elkaar vrij laten, zeer schadelijk voor je relatie.
7 miljard mensen lopen rond dus in dat opzicht is het wel goed geweest vind je niet?
Heb je een bron voor je bewering?
Ik ben het wel met je eens dat liegen en bedriegen schadelijk is voor je relatie maar als je de drang voelt om met een ander naar bed te gaan dan is er iets mis met je relatie anders heb je daar geen behoefte aan. Maar ja whatever floats your boat.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_141855120
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:52 schreef thom_05 het volgende:

[..]

7 miljard mensen lopen rond dus in dat opzicht is het wel goed geweest vind je niet?
Heb je een bron voor je bewering?
Ik ben het wel met je eens dat liegen en bedriegen schadelijk is voor je relatie maar als je de drang voelt om met een ander naar bed te gaan dan is er iets mis met je relatie anders heb je daar geen behoefte aan. Maar ja whatever floats your boat.
Echt, gewoon alweer een dan is er iets mis met je relatie????

Waarom die veroordeling over mensen die het anders invullen als dat jij zou willen? Ik zeg toch ook niet dat jij niet weet wat liefde is omdat je zo jaloers vasthoudt aan je partner, dat ik zoveel verder ben als jij omdat ik die lage emotie heb overwonnen?

Dat is net zulke baarlijke onzin namelijk. Hou eens op met voor anderen denken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:08:00 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141855225
Ik denk wel dat er iets mis is als jij de gevoelens van je partner op dat vlak niet kunt respecteren, en dus toch buiten de deur gaat rotzooien terwijl je partner daar problemen mee heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_141855387
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:08 schreef Leandra het volgende:
Ik denk wel dat er iets mis is als jij de gevoelens van je partner op dat vlak niet kunt respecteren, en dus toch buiten de deur gaat rotzooien terwijl je partner daar problemen mee heeft.
Daar ben ik het wel mee eens, maar dan komt dat liegen en bedriegen erbij en dat was niet waar heiden op doelde en waar thom op reageerde.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:03:30 #71
361899 thom_05
Ondertitel
pi_141856940
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:04 schreef erodome het volgende:

[..]

Echt, gewoon alweer een dan is er iets mis met je relatie????

Waarom die veroordeling over mensen die het anders invullen als dat jij zou willen? Ik zeg toch ook niet dat jij niet weet wat liefde is omdat je zo jaloers vasthoudt aan je partner, dat ik zoveel verder ben als jij omdat ik die lage emotie heb overwonnen?

Dat is net zulke baarlijke onzin namelijk. Hou eens op met voor anderen denken.
Zoals ik al aangaf whatever floats your boat. Normaal is het niet. Je kan roepen wat je wil maar volgens de huidige normen hoort zo'n gedrag er niet bij.
Je beticht mij van vooroordelen maar eigenlijk ben jij diegene die dat doet met je jaloezie aanduiden als 'lage' emotie.
Vanuit de evolutioneel oogpunt is het wel zo dat jaloezie een eigenschap is die het succes van je eigen genen verzekert en dus ook het sterkste soort wat weer ten goede komt van het menselijke ras. Laat ik maar niet beginnen over ziektes. En ik heb het nog steeds over het puur biologische oogpunt. Ik weet dat tegenwoordig condooms worden gemaakt.
Hoe dan ook voor mijn part hou je elke week een gang bang. Boeit mij niet. Echt niet. Ik zou het niet kunnen en dat verwacht ik ook van mijn partner.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
  Forum Admin donderdag 3 juli 2014 @ 17:21:59 #72
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_141857575
Wel jammer dat we nu zijn avondje uit verpest hebben.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Eindredactie Games donderdag 3 juli 2014 @ 17:26:45 #73
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_141857757
Wat zijn FOK!ers toch jaloers. Kan iemand wippen, cockblocken ze hem massaal.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:27:21 #74
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141857781
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:23 schreef Deshain het volgende:
Weet je vriend ook dat er bij de Showboat voornamelijk uitgewoonde opgewarmde lijken komen, ik woon er heel dichtbij en man man man wat een gedrochten komen daar...

Gaat je vriend er heen om in het rond te knallen of iets anders? Lijkt me dat hij wel wat meer info heeft gegeven?
Cool. Waar woon je dan?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141858232
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:03 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf whatever floats your boat. Normaal is het niet. Je kan roepen wat je wil maar volgens de huidige normen hoort zo'n gedrag er niet bij.
Je beticht mij van vooroordelen maar eigenlijk ben jij diegene die dat doet met je jaloezie aanduiden als 'lage' emotie.
Vanuit de evolutioneel oogpunt is het wel zo dat jaloezie een eigenschap is die het succes van je eigen genen verzekert en dus ook het sterkste soort wat weer ten goede komt van het menselijke ras. Laat ik maar niet beginnen over ziektes. En ik heb het nog steeds over het puur biologische oogpunt. Ik weet dat tegenwoordig condooms worden gemaakt.
Hoe dan ook voor mijn part hou je elke week een gang bang. Boeit mij niet. Echt niet. Ik zou het niet kunnen en dat verwacht ik ook van mijn partner.
Ik zeg dat dat een onzinredenering is, net als de jouwe, dus nee, daarin zit geen vooroordeel van mij.

De hele rest van je betoog rammelt aan alle kanten, maar dat wist je al eventjes, heb dus geen zin om het te herhalen voor de zoveelste keer want je blijft toch volhouden dat jouw manier het grote pad der waarheid is en mensen die er anders over denken eigenlijk een beetje raar, onnatuurlijk en vooral slecht zijn, die kunnen geen fijne relatie's hebben. De arme zielen die niet weten wat liefde is zoals jij dat wel weet zeg!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141858524
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:27 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Cool. Waar woon je dan?
Voor jou aan de andere kant van de Zaan :)
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:50:38 #77
361899 thom_05
Ondertitel
pi_141858558
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik zeg dat dat een onzinredenering is, net als de jouwe, dus nee, daarin zit geen vooroordeel van mij.

De hele rest van je betoog rammelt aan alle kanten, maar dat wist je al eventjes, heb dus geen zin om het te herhalen voor de zoveelste keer want je blijft toch volhouden dat jouw manier het grote pad der waarheid is en mensen die er anders over denken eigenlijk een beetje raar, onnatuurlijk en vooral slecht zijn, die kunnen geen fijne relatie's hebben. De arme zielen die niet weten wat liefde is zoals jij dat wel weet zeg!
Nou jawel als je beweert dat jaloezie een lag emotie is en je blij bent dat je verlicht bent en dat niet hebt is dat zacht gezegd neerkijkend gedrag.
Ik beweer niet wat goed en slecht is. Ik ben blij dat ik niet zo verlicht ben en dat werkt voor mij. Je bent anders en dat werkt voor je ook. Leuk voor je.
Ik beweer alleen dat vanuit de biologische oogpunt is jaloezie heel goed te verklaren maar daar maak je een te persoonlijk punt van waardoor discuteren inderdaad onmogelijk is zonder in herhaling te vallen.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:51:00 #78
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141858584
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:49 schreef Deshain het volgende:

[..]

Voor jou aan de andere kant van de Zaan :)
heb ik ooit verteld waar ik woon of staat dat in kanovinnie.rar?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141858639
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Nou jawel als je beweert dat jaloezie een lag emotie is en je blij bent dat je verlicht bent en dat niet hebt is dat zacht gezegd neerkijkend gedrag.
Ik beweer niet wat goed en slecht is. Ik ben blij dat ik niet zo verlicht ben en dat werkt voor mij. Je bent anders en dat werkt voor je ook. Leuk voor je.
Ik beweer alleen dat vanuit de biologische oogpunt is jaloezie heel goed te verklaren maar daar maak je een te persoonlijk punt van waardoor discuteren inderdaad onmogelijk is zonder in herhaling te vallen.
Ik zeg dat dat een onzinredenering is, ik zet het dus neer als een tegengesteld vb van een onzinredenering, ik zeg nergens, maar dan ook nergens dat ik iets in die trant ook echt vind.
Bedoel dus te zeggen dat dat soort dingen zeggen nergens op slaat, dat dat niet waar is.

Vanuit biologisch oogpunt is al het gedrag makkelijk te verklaren, lijkt me een open deur intrappen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141858647
Neem zelf eens een kijkje als een eerlijk oordeel wil vellen . Ik zou er zelf nog niet dood gevonden willen worden .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:02:55 #81
361899 thom_05
Ondertitel
pi_141859001
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik zeg dat dat een onzinredenering is, ik zet het dus neer als een tegengesteld vb van een onzinredenering, ik zeg nergens, maar dan ook nergens dat ik iets in die trant ook echt vind.
Bedoel dus te zeggen dat dat soort dingen zeggen nergens op slaat, dat dat niet waar is.

Vanuit biologisch oogpunt is al het gedrag makkelijk te verklaren, lijkt me een open deur intrappen.
Nou excuses je hebt gelijk in. Ik las het te snel. Maar zoals ik aangaf persoonlijk zou ik het niet kunnen. Als dat je ding is prima. Ik beweerde dus dat het biologisch gezien niet zo handig is om zo'n levensstijl op na te houden.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_141859227
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:02 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Nou excuses je hebt gelijk in. Ik las het te snel. Maar zoals ik aangaf persoonlijk zou ik het niet kunnen. Als dat je ding is prima. Ik beweerde dus dat het biologisch gezien niet zo handig is om zo'n levensstijl op na te houden.
Maar waar komt die behoefte vandaan om als je hier niets mee hebt in zo'n topic te komen om even te melden dan mensen die dit willen geen goede relatie hebben? En om even te melden dat het biologisch niet zo handig is(terwijl je best weet dat er evenveel argumenten te geven zijn die zeggen dat het wel handig is)?

Waar komt die behoefte vandaan om dat toch maar even te zeggen, want in wat je zegt zit een hele stevige veroordeling, je praat daarna ten spijt over doe waar je zin in hebt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141859776
Showboat is Zaandijk niet Zaandam ...
(Was vroeger voordat het parenclub werd een leuke tent)

Kan je hem vragen waarom die er heenwil of het gewoon echt nieuwsgierigheid is (ken mensen die eigenlijk gewoon heen willen om te keer zien hoe het is) of echt zoiets is van ik wil naar parenavonden en voluit meedoen ....
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:49:30 #84
361899 thom_05
Ondertitel
pi_141860353
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar waar komt die behoefte vandaan om als je hier niets mee hebt in zo'n topic te komen om even te melden dan mensen die dit willen geen goede relatie hebben? En om even te melden dat het biologisch niet zo handig is(terwijl je best weet dat er evenveel argumenten te geven zijn die zeggen dat het wel handig is)?

Waar komt die behoefte vandaan om dat toch maar even te zeggen, want in wat je zegt zit een hele stevige veroordeling, je praat daarna ten spijt over doe waar je zin in hebt.
Mijn reactie was op het volgende:

' Of iets normaal/gebruikelijk is zegt niets over de wenselijkheid ervan, of de noodzakelijkheid. Mensen moeten lekker doen wat ze niet laten kunnen, maar het zou wel beter zijn als meer mensen over jaloezie heengroeiden en niet krampachtig iemand anders zouden willen bezitten, want dat is een ongezonde manier om met elkaar om te gaan'

Hier suggereert de beste man dat het beter is om over jaloezie heen te groeien waarop ik dus commentaar gaf dat het niet zo is.
In mijn ogen moet er iets heel erg mis zijn met mijn relatie wil ik met anderen naar bed willen gaan of überhaupt eraan denken. Maar zoals ik al aangaf iedereen is vrij om te doen wat hij of zij zelf wil zolang je niemand schade toebrengt.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_141861309
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:31 schreef agter het volgende:

[..]

"Gewoon eens kijken"
:D

Da's een mooie ja. Die onthoud ik. "Gewoon ff kijken hoe het is, maak je geen zorgen" :')
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141861494
Ik ben er niet blij mee. Maar hij wil graag daarheen. Hij wil weten/zien wat er gebeurt.
Make my day!
  Redactie Games donderdag 3 juli 2014 @ 19:26:17 #87
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141861639
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoeveel procent van de stellen dan, want als een van de twee niet meedoet is het geen swingen...
Cause it takes two to tango *O*
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_141861805
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:21 schreef agter het volgende:
Ik ben er niet blij mee. Maar hij wil graag daarheen. Hij wil weten/zien wat er gebeurt.
Als ik niet zou willen dat mijn partner daarheen gaat en ze gaat toch, hoeft ze niet meer terug te komen.

Wederzijds respect en vertrouwen voor elkaar is niet aanwezig in die relatie dan.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141861876
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:28 schreef formerjellybean het volgende:
Showboat is Zaandijk niet Zaandam ...
(Was vroeger voordat het parenclub werd een leuke tent)

Kan je hem vragen waarom die er heenwil of het gewoon echt nieuwsgierigheid is (ken mensen die eigenlijk gewoon heen willen om te keer zien hoe het is) of echt zoiets is van ik wil naar parenavonden en voluit meedoen ....
Alsof hij, als hij daar met vrienden en zonder vrouw is, om enkel even te ' kijken' , z'n lul in z'n broek houdt :D
Mokkel met stuntstok
pi_141861888
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:21 schreef agter het volgende:
Ik ben er niet blij mee. Maar hij wil graag daarheen. Hij wil weten/zien wat er gebeurt.
Wat denkt hij dan te zien wat zo belangrijk is om een keer mee te maken dat hij geen rekening met jou hierin wil houden?

Mensen die seks hebben? Laat hem een amateurpornootje zien, heeft hij alles gezien, hoeft hij er niet meer heen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141861926
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

heb ik ooit verteld waar ik woon of staat dat in kanovinnie.rar?
Olifantengeheugen ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Deshain op 03-07-2014 20:22:45 ]
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:50:41 #92
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141862519
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:21 schreef agter het volgende:
Ik ben er niet blij mee. Maar hij wil graag daarheen. Hij wil weten/zien wat er gebeurt.
Ehm, mensen hebben daar seks, hij heeft nog nooit een porno gekeken?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_141866585
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:31 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Als ik niet zou willen dat mijn partner daarheen gaat en ze gaat toch, hoeft ze niet meer terug te komen.

Wederzijds respect en vertrouwen voor elkaar is niet aanwezig in die relatie dan.
Tja, we zijn inmiddels al 10 jaar samen, getrouwd, kindje. Verders is alles goed, volgens mij. Dus om iemand dan de deur uit te zetten, gaat mij wat ver.
Make my day!
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:29:34 #94
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141866652
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:27 schreef agter het volgende:

[..]

Tja, we zijn inmiddels al 10 jaar samen, getrouwd, kindje. Verders is alles goed, volgens mij. Dus om iemand dan de deur uit te zetten, gaat mij wat ver.
Maar je begrijpt dat als hij daar naar toe gaat de kans best groot is dat hij seks gaat hebben met een ander?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_141866729
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:27 schreef agter het volgende:

[..]

Tja, we zijn inmiddels al 10 jaar samen, getrouwd, kindje. Verders is alles goed, volgens mij. Dus om iemand dan de deur uit te zetten, gaat mij wat ver.
Ik zeg niet dat je hem buiten de deur moet zetten, ik zeg, juist in zo'n standvaste relatie, dat wederzijds respect een groot goed is en hij jouw wensen/ meningen/ gedachten hierover heeft te respecteren. Als jij er niet achter staat, moet hij het risico niet willen nemen om een wig tussen jullie in te drijven door toch te gaan en naïef te zeggen van "een beetje kijken".
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141867409
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:52 schreef thom_05 het volgende:

[..]

7 miljard mensen lopen rond dus in dat opzicht is het wel goed geweest vind je niet?
Heb je een bron voor je bewering?
Voor welke bewering heb je een bron nodig? :? Het zijn toch algemeen bekende feiten dat de meeste mensen meer dan 1 seksuele partner hebben en dat een deel van de mensen vreemdgaat?

quote:
Ik ben het wel met je eens dat liegen en bedriegen schadelijk is voor je relatie maar als je de drang voelt om met een ander naar bed te gaan dan is er iets mis met je relatie anders heb je daar geen behoefte aan. Maar ja whatever floats your boat.
Dat is dus echt onzin, als je niet jaloers bent heb je niet de behoefte om iemand voor jezelf alleen op te eisen en te beperken. Ik zou eerder zeggen dat er iets mis met je is als je je laat leiden door angst.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_141867551
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:31 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Als ik niet zou willen dat mijn partner daarheen gaat en ze gaat toch, hoeft ze niet meer terug te komen.

Wederzijds respect en vertrouwen voor elkaar is niet aanwezig in die relatie dan.
Daar heb je wel gelijk in, maar ik zou me toch ook niet op die manier laten beperken door iemand zonder een goede reden. Je laat je toch ook niet voorschrijven welke boeken je mag lezen of naar welke film je wel of niet mag gaan? Toegeven aan dit soort onderbuikgevoelens is m.i. een hellend vlak.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_141867738
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in, maar ik zou me toch ook niet op die manier laten beperken door iemand zonder een goede reden. Je laat je toch ook niet voorschrijven welke boeken je mag lezen of naar welke film je wel of niet mag gaan? Toegeven aan dit soort onderbuikgevoelens is m.i. een hellend vlak.
Ik vind met een ander neuken wel van een andere gradatie als welk boek je wil lezen. Daarnaast denk ik dat zoiets ook te onderbouwen is, ook door TS. En dan nog, een NEE in deze van je partner is mijn inziens ook een NEE. Gewoon respect naar elkaar en naar de relatie die je samen deelt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141867802
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:50 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ik vind met een ander neuken wel van een andere gradatie als welk boek je wil lezen. Daarnaast denk ik dat zoiets ook te onderbouwen is, ook door TS. En dan nog, een NEE in deze van je partner is mijn inziens ook een NEE. Gewoon respect naar elkaar en naar de relatie die je samen deelt.
Als ik het goed begrijp wil hij alleen gaan kijken.

( Niet dat ik het er anders wel mee eens ben hoor, maar goed. :P )
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_141867905
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp wil hij alleen gaan kijken.

( Niet dat ik het er anders wel mee eens ben hoor, maar goed. :P )
Dan ken je de showboat niet. Daar ga je niet heen om te kijken, zeker niet met een stel vrienden welke TS niet kent en er waarschijnlijk ervaring in hebben, de partner van TS hebben gevraagd van "Ga een keer gezellig mee, hartstikke leuk, geil en lekker!"

Die komt thuis met meer dan alleen gekeken te hebben..
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141868155
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:27 schreef agter het volgende:

[..]

Tja, we zijn inmiddels al 10 jaar samen, getrouwd, kindje. Verders is alles goed, volgens mij. Dus om iemand dan de deur uit te zetten, gaat mij wat ver.
Slimme vent als hij dat op het spel wilt zetten :')
pi_141872413
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Dan ken je de showboat niet. Daar ga je niet heen om te kijken, zeker niet met een stel vrienden welke TS niet kent en er waarschijnlijk ervaring in hebben, de partner van TS hebben gevraagd van "Ga een keer gezellig mee, hartstikke leuk, geil en lekker!"

Die komt thuis met meer dan alleen gekeken te hebben..
Is dat 100% zeker?
Hij zegt nergens aan te komen, en alleen te willen kijken wat het is...
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')