abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin donderdag 3 juli 2014 @ 08:02:24 #31
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_141842505
quote:
6s.gif Op donderdag 3 juli 2014 08:01 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Als hetero man mag mijn muts altijd vriendinnen meenemen.
Mag ze ook met vriendinnen naar de Showboat voor een feestje zonder jou? ;)
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_141842512
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 08:02 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Mag ze ook met vriendinnen naar de Showboat voor een feestje zonder jou? ;)
Neuh, dat gaat niet gebeuren.
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:43:20 #33
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141843765
Nee, ik zou niet blij zijn als mijn vriend zonder mij naar een swingerscafe gaat, je gaat daar toch voor een bepaald doel naar toe lijkt me.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_141844496
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:43 schreef snakelady het volgende:
Nee, ik zou niet blij zijn als mijn vriend zonder mij naar een swingerscafe gaat, je gaat daar toch voor een bepaald doel naar toe lijkt me.
Ja, Nederland speelt tegen Costa Rica.
pi_141844617
Weet je vriend ook dat er bij de Showboat voornamelijk uitgewoonde opgewarmde lijken komen, ik woon er heel dichtbij en man man man wat een gedrochten komen daar...

Gaat je vriend er heen om in het rond te knallen of iets anders? Lijkt me dat hij wel wat meer info heeft gegeven?
  donderdag 3 juli 2014 @ 10:33:08 #36
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141844807
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:18 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Ja, Nederland speelt tegen Costa Rica.
Naar een swingercafe gaan waar je nog nooit eerder bent geweest om voetbal te gaan kijken met vage vrienden?
Sounds legit...
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_141844836
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:33 schreef snakelady het volgende:

[..]

Naar een swingercafe gaan waar je nog nooit eerder bent geweest om voetbal te gaan kijken met vage vrienden?
Sounds legit...
Hebben ze daar wel groot scherm?
pi_141844998
quote:
5s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:34 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Hebben ze daar wel groot scherm?
Ja dus _O-

http://showboat.nl/eu/dashboard/index.php?lang=nl

Groot scherm, buffet, DJ Ruud, niks aan de hand man. Lekker laten gaan.
pi_141846395
Het is ook niet zo dat ik het letterlijk verbied. Maar hij vroeg of ik er akkoord mee ben dat hij daar heen gaat, met wat kennissen...waaronder een stel.
Het is dus aan mij om ja of nee te zeggen.

Ik zelf mag ook wel mee (dat wil hij zelfs graag), maar ik heb niet zo'n trek in dat gedoe. Voel me daar niet op mn gemakt, heb er geen zin in.
Make my day!
  donderdag 3 juli 2014 @ 11:37:59 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141846561
Mag hij met andere vozen? / Wat zou je ervan vinden als hij dat doet?
  donderdag 3 juli 2014 @ 11:52:26 #41
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_141846910
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:41 schreef VMSDKR het volgende:

Groot scherm, buffet, DJ Ruud, niks aan de hand man. Lekker laten gaan.
Zou wat zijn, belt TS haar vriend op om te checken of alles goed gaat, hoort ze op de achtergrond alleen maar dingen als:

- PENETREREN!!!
- OH OP DE PAAL!!
- WAT EEN BALLLLLL!!!
- JEZUS WAT EEN LUL IS DAT!!!
- DOE ER WAT AAN! HIJ WORDT VAN ACHTEREN GEPAKT!!

TS helemaal over de zeik. Hij zit gewoon voetbal te kijken. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_141847024
Laat hem gewoon voetbal kijken
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_141847146
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:41 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Ja dus _O-

http://showboat.nl/eu/dashboard/index.php?lang=nl

Groot scherm, buffet, DJ Ruud, niks aan de hand man. Lekker laten gaan.
Zouden ze in de rust zappen naar Veronica, of komt er een live showtje? :')
pi_141847179
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 11:57 schreef Aiciu het volgende:
Laat hem gewoon voetbal kijken
In de parenclub :')
pi_141847204
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 11:57 schreef Aiciu het volgende:
Laat hem gewoon voetbal kijken
Grapje? :P
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_141848151
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe veel mensen eigenlijk swingen. Qua percentages.
5% bijvoorbeeld?

Op Fok! lijkt het wel alsof iedereen aan het swingen is met de topics die hierover geopend zijn.

Ik voel me er echt een grefogristen van de SGP door deze topics. _O-
Ik meen dat het een 10% is die "swinger" is, maar als je alle open relatie's(in de verschillende gradatie's) erbij pakt kom je wel wat hoger uit.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141848246
Voor de ts, als je het niet erg vindt dat hij seks met een ander heeft moet je hem lekker laten gaan, heb je daar wel een probleem mee dan zou ik het niet toelaten.

Het is een parenclub, het is een vrij actieve parenclub zelf, die ook gericht is op mannen die daar zonder partner komen, dus daar komen aardig wat vrouwen die graag een hoop mannen hebben. Als je daar als stel seks hebt zonder de boel te barricaderen zitten de andere mannen bijkans bij je op schoot.

Laat ik het simpel zeggen, je man wil daar niet heen om het lekkere bier.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141848285
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:13 schreef agter het volgende:
Mijn man wil naar de Showboat in Zaandam. Met vrienden die ik niet ken. Zonder mij.
Zouden jullie hem laten gaan, of het verbieden?
waarom zou ik jouw man verbieden daarheen te gaan? hij doet verder maar, dat gaat mij niks aan.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:59:33 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141850856
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 11:32 schreef agter het volgende:
Het is ook niet zo dat ik het letterlijk verbied. Maar hij vroeg of ik er akkoord mee ben dat hij daar heen gaat, met wat kennissen...waaronder een stel.
Het is dus aan mij om ja of nee te zeggen.

Ik zelf mag ook wel mee (dat wil hij zelfs graag), maar ik heb niet zo'n trek in dat gedoe. Voel me daar niet op mn gemakt, heb er geen zin in.
Dan had je de OP wel wat duidelijker mogen schrijven, daarin wek je de suggestie dat hij juist niet wil dat je meegaat.

Overigens doet dat verder niets aan mijn mening over de situatie af, zulke dingen kunnen wat mij betreft alleen maar als je er beiden geen probleem mee hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_141850959
quote:
5s.gif Op donderdag 3 juli 2014 11:37 schreef Cue_ het volgende:
Mag hij met andere vozen? / Wat zou je ervan vinden als hij dat doet?
Dat is not done. En dat heb ik ook nog even duidelijk gezegd gisteravond.
Make my day!
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:04:19 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141850994
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:02 schreef agter het volgende:

[..]

Dat is not done. En dat heb ik ook nog even duidelijk gezegd gisteravond.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:39 schreef erodome het volgende:
Voor de ts, als je het niet erg vindt dat hij seks met een ander heeft moet je hem lekker laten gaan, heb je daar wel een probleem mee dan zou ik het niet toelaten.

Het is een parenclub, het is een vrij actieve parenclub zelf, die ook gericht is op mannen die daar zonder partner komen, dus daar komen aardig wat vrouwen die graag een hoop mannen hebben. Als je daar als stel seks hebt zonder de boel te barricaderen zitten de andere mannen bijkans bij je op schoot.

Laat ik het simpel zeggen, je man wil daar niet heen om het lekkere bier.
Succes ^O^
pi_141850999
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan had je de OP wel wat duidelijker mogen schrijven, daarin wek je de suggestie dat hij juist niet wil dat je meegaat.

Overigens doet dat verder niets aan mijn mening over de situatie af, zulke dingen kunnen wat mij betreft alleen maar als je er beiden geen probleem mee hebt.
Duidelijk.
Ik zal vanavond rustig mijn standpunt over tafel brengen. :)
Make my day!
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:10:58 #53
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_141851190
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:02 schreef agter het volgende:

[..]

Dat is not done. En dat heb ik ook nog even duidelijk gezegd gisteravond.
We hebben het hier over je man? Waarmee je getrouwd bent enzo?
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:12:25 #54
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141851241
Wat heeft ie gezegd dan? Waarom wil hij er precies heen?
pi_141852028
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:10 schreef amaranta het volgende:

[..]

We hebben het hier over je man? Waarmee je getrouwd bent enzo?
Yep.
Make my day!
pi_141852035
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:12 schreef Cue_ het volgende:
Wat heeft ie gezegd dan? Waarom wil hij er precies heen?
"Gewoon eens kijken"
Make my day!
pi_141852072
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:31 schreef agter het volgende:

[..]

"Gewoon eens kijken"
:')
pi_141852175
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:32 schreef Deshain het volgende:

[..]

:')
Idd.

Heb vandaag ook even moeten opzoeken wat dat precies voor uitgaansgelegenheid is. Kende het wel van naam, maar niet de ins en outs.
Make my day!
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:38:09 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141852257
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:35 schreef agter het volgende:

[..]

Idd.

Heb vandaag ook even moeten opzoeken wat dat precies voor uitgaansgelegenheid is. Kende het wel van naam, maar niet de ins en outs.
Dat is zo ongeveer hun core business.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:53:17 #60
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141852871
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:39 schreef erodome het volgende:
Laat ik het simpel zeggen, je man wil daar niet heen om het lekkere bier.
Welk merk bier hebben ze daar dan?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')