quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Rare toevoeging idd. Alsof paling hetgeen is waar je voor zou moeten komen..
"OW schat, ze hebben paling! Laten we dan maar snel gaan, voor al dat lekkers op is!"
Ja, want iedereen die naar een parenclub gaat laat zich door anderen doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:31 schreef cpanker het volgende:
[..]
Zal wel minder dan 1% zijn. Denk dat de meeste mannen toch echt walgen bij de gedachte dat hun vrouw/vriendin door andere mannen geneukt wordt.
Echt informatief ben je blijkbaar niet.quote:
Sorry. Ik was aan het werk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:00 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Echt informatief ben je blijkbaar niet.
Maar fijn voor je dat hij aankomend weekend gaat. Blijkbaar heb je er toch niet zoveel moeite mee als je deed voorkomen.
Begrijp je insteek..ik kan er maar beter bij zijn, zeg je.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:44 schreef Myrr het volgende:
Even die site bekeken... Lijkt me nou net tien keer niets, elk thema houdt een gangbang inen die entreeprijzen, dan kan iedereen binnenkomen. Beter fun.
Maargoed, ik zou mee gaan als ik jou was. Je vent gaat geheid (proberen te) palen daar en als hij een beetje lekker is zal dat vast geen probleem worden. Althans, mijn vent wordt doorgaans vrij vaak aangesproken door geile vrouwtjes als we in een club zijn. Niet om je bang te maken, maar ik zeg je gewoon dat je beter mee kunt gaan, om jezelf de hoofdpijn te besparen.
Door mee te gaan voorkom je ook de ruzies achteraf, omdat jij hem dingen gaat verwijten die je niet gecontroleerd kunt hebben omdat je er niet bij was. Dat gaat de hele sfeer tussen jullie ontiegelijk verpesten, voorkom dat door mee te gaan. Het is best leuk ook.
Ja. Dat heb ik idd heel duidelijk gemaakt. Dan is daar het gat van de deur.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:38 schreef Mishu het volgende:
Maak hem wel duidelijk dat het gelijk over is als hij dat vertrouwen beschaamt, ook als je er later achter komt.
1 kind. Niet overdrijvenquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:56 schreef Sosa het volgende:
Leuke vent ben je als je je vrouw en 2 kinderen moedwillig achterlaat om naar een fuckfest te gaan
o nee, dan is het minder ergquote:
Slap excuus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:24 schreef agter het volgende:
[..]
Begrijp je insteek..ik kan er maar beter bij zijn, zeg je.
Klein meisje van 2 ook hier.
Dus los van het feit dat ik er al niet zo'n zin in heb (in dat feest), moeten we haar ook uit laten logeren.
En daar heb ik ook al niet zo'n trek in. Het KDV is net failliet, ze gaat binnenkort naar een andere. Genoeg verandering als je twee bent.
Al met al hebben we er genoeg over gepraat. Hij weet wat ik er eng aan vindt, en zegt niets te willen doen daar, alleen maar kijken. Tja, dan moet ik dat maar vertrouwen.
Je dochtertje kan heus wel een nachtje ergens slapen. Misschien vindt ze het onwennig, het is een kind maar ze is geen stuk antimaterie dat ontploft zodra het ergens mee in aanraking komt en ze zal er ook zeer zeker geen trauma's aan overhouden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:20 schreef agter het volgende:
Ik vind het nog steeds niet leuk. Maar als hij perse wil, kan ik hem niet tegenhouden.
Wat ik wel kan doen?
Praten over grenzen, over onze relatie, verwachtingen over en weer etc.
Dat deden we vanavond ook.
Niet iedere avond, dat zou nogal een overkill zijn. Een gesprek moet soms ook rijpen.
Graag wil hij dat ik mee ga, maar ik heb daar geen trek in.
Jee...Ik voel me eigenlijk meer als een een ouder die zijn puber begeleidt met de vraag "hoe ga je om met drugs en met verboden middelen", dan als een vrouw waarbij haar partner potentieel vreemd zou kunnen gaan...
Ik snap dat ook niet zo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:56 schreef Sosa het volgende:
Leuke vent ben je als je je vrouw en 2 1 kinderen moedwillig achterlaat om naar een fuckfest te gaan
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:33 schreef Pharkus het volgende:
Aangezien TS toch kiest voor de strategie om weg te kijken en hem te laten gaan zonder hem met zijn billen bloot te laten gaan over de onderliggende onvrede die er is, kan ze hem het beste maar met een zo'n leeg mogelijk geweer laten gaan. In ieder geval een ochtendwip en een pijpbeurtje voordat hij de deur uitgaat en maar hopen dat hij weer bij krachten is voor het toetje thuis.
Haha!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet zo.
Ik denk ook het hele wensen dat TS mee zou gaan is denk ik ook voornamelijk zijn eigenbelang. Gewoon TS een beetje aanmoedigen om wat met andere mannen te doen zodat hij zelf zich niet schuldig hoeft te voelen als hij wat bij andere vrouwen doet.
Er heen gaan om gezellig een biertje te doen en een beetje te kijken lijkt me net zoiets als stellig beweren dat je de playboy las vanwege de goede interviews.
Aangezien TS toch kiest voor de strategie om weg te kijken en hem te laten gaan zonder hem met zijn billen bloot te laten gaan over de onderliggende onvrede die er is, kan ze hem het beste maar met een zo'n leeg mogelijk geweer laten gaan. In ieder geval een ochtendwip en een pijpbeurtje voordat hij de deur uitgaat en maar hopen dat hij weer bij krachten is voor het toetje thuis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |