abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juli 2014 @ 09:37:06 #151
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142162284
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:16 schreef Myrr het volgende:

Sorry, maar ik vind het raar, heb je zelf iets te verbergen en maak je het middels deze weg 'goed'? Of ben je gewoon zo onzeker dat je daar niet in je lingerie durft? Ga gewoon mee, dat bespaart je een hele hoop gezeik maar jij kiest liever de lange, moeilijke en energieslurpende weg.
Ik vind het raarder dat hij perse daar naar toe wil ondanks dat hij weet dat zijn vrouw het niet leuk vind.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 11 juli 2014 @ 09:49:06 #152
92279 N.icka
Windforce 11
pi_142162548
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik vind het raarder dat hij perse daar naar toe wil ondanks dat hij weet dat zijn vrouw het niet leuk vind.
Eensch. lekker sociaal van hem naar jou zeg.
pi_142162606
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik vind het raarder dat hij perse daar naar toe wil ondanks dat hij weet dat zijn vrouw het niet leuk vind.
pi_142162753
Ik vind het raar dat je zegt dat je hem niet tegen kunt houden.
Dat kun je wel, je maakt daar afspraken over en wil 1 het niet, dan is het gewoon nee.
Mokkel met stuntstok
  vrijdag 11 juli 2014 @ 10:07:54 #155
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_142163005
Die gast zet lekker zijn huwelijk op het spel zeg :') En dat voor een beetje geilheid. Gan dan vunzige porno kijken ofzo.
pi_142167930
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik vind het raarder dat hij perse daar naar toe wil ondanks dat hij weet dat zijn vrouw het niet leuk vind.
Nou, ja, nu je het zo stelt. Maarrrrrrrr, heeft de TS dat wel hoe goed duidelijk gemaakt?

Al vind ik aan de andere kant wel weer dat als de man van TS een keer naar zoiets wil, gewoon om te kijken, ik dat heel goed kan begrijpen. Je leeft maar 1 keer en in dat leven moet je kunnen doen wat je wil.

Ik vind het dan weer raar als je zoiets je partner probeert te/wil ontnemen, niet? Het is niet zo dat hij van haar vraagt of ze even samen seks gaan hebben met tien man, hij geeft aan dat hij wil kijken. Ik vind dat TS dan of mee moet gaan, of niet moet mopperen. Het is 1 keer dat hij het wil ervaren en dat kan ik heel goed begrijpen.

Je moet mensen hun wensen (tenzij ze echt heel extreem zijn) gewoon niet ontnemen maar juist aanmoedigen. En is een geval als deze, jezelf niet de stress aandoen, maar opofferen voor je partner en samen een leuke avond hebben. Als hij had voorgesteld van Schat we gaan vanavond naar een huis en daar gaat iedereen neuken en wij doen mee, dan snap ik het maar hij wil gewoon kijken.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2014 13:08:28 ]
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:12:44 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142168319
Sorry hoor, maar ik vind dit geen normale "wens" om door te drammen als je partner dat niet wil.
Zoiets wil je beiden of het gebeurt niet, als je dit al in het rijtje "wensen ontnemen" plaatst dan vind ik dat een behoorlijk vertekend beeld van wat wel of niet "normaal" zou moeten zijn.

Als mijn partner het alleen al voor zou stellen zou ik me afvragen of hij wel goed was, en als hij het dan toch door zou drammen door dan maar zonder mij te gaan, dan kan hij ook gelijk wegblijven.

Ik vind een swingersclub zeker niet normaal, en al helemaal geen "wens, om iemand niet te willen ontnemen".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_142170427
Ik vind het raar. Als ik zou merken dat de ander het niet zou willen dan zou ik er al geen zin meer in hebben. Tenzij het echt een grote wens is van mij en dan is het gewoon een kwestie van uitvechten voordat je er heen gaat. Maar zoiets als naar een swingersclub als 'grootste wens' , dat is wel aardig bizar. Er is zat materiaal op internet om te kijken hoe zoiets er aan toe gaat.
pi_142177420
Ik vind het ook raar. Je zit samen in een relatie. Als je het over dit soort dingen niet eens bent, zoek je het samen uit. Je gaat niet gewoon er naar toe.

Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 15:38:33 #160
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_142206480
En, is het meegevallen?
L'Enfer, c'est les autres.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 16:16:56 #161
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_142207458
Ben ook erg benieuwd naar een update van TS :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_142207512
TS is iemand die als ze iets wil weigeren in elkaar word geslagen door haar man Henk.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 22:25:45 #163
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142221746
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:12 schreef Leandra het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dit geen normale "wens" om door te drammen als je partner dat niet wil.
Zoiets wil je beiden of het gebeurt niet, als je dit al in het rijtje "wensen ontnemen" plaatst dan vind ik dat een behoorlijk vertekend beeld van wat wel of niet "normaal" zou moeten zijn.

Als mijn partner het alleen al voor zou stellen zou ik me afvragen of hij wel goed was, en als hij het dan toch door zou drammen door dan maar zonder mij te gaan, dan kan hij ook gelijk wegblijven.

Ik vind een swingersclub zeker niet normaal, en al helemaal geen "wens, om iemand niet te willen ontnemen".
Inderdaad, hier hetzelfde, het zou niet eens in hem opkomen om zoiets te vragen, en zeker niet met een stel vreemden van het internet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 12 juli 2014 @ 22:51:02 #164
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_142223361
Ik heb bij mijn beste vriend gezien hoe goed het voor de relatie met zijn vrouw was toen hij uiting ging geven aan zijn ware driften (heeft een SM fuckbuddy on the side). Ik heb daarom tegen mijn vriend gezegd dat hij het moet zeggen als hij wensen of behoeften heeft. Daar moeten we dan maar over praten, ik wil niet dat hij het inhoudt en het dan uiteindelijk stiekem doet.

Maar als mijn vriend naar een parenclub zou willen zou ik in eerste instantie voorstellen dat hij 3D porno ofzo gaat kijken :')
Maar ik denk dat ik uiteindelijk maar mee zou gaan. Misschien is het wel leuk, kan t me niet voorstellen maar goed. Ik zou echt geen genoegen nemen met 'ik wil gewoon een beetje kijken'. Dat is stap 1 naar vreemdgaan volgens mij. En ik ga ook geen nacht in spanning zitten omdat er allerlei dames met hun boezem naar mijn man aan het zwaaien zijn.

Edit: verder wat Leandra zegt.
Echter, nu zegt de man van TS het eerlijk. Als ik het verboden had, weet ik eigenlijk niet of ik er op zou vertrouwen dat hij het niet stiekem zou doen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Lucky_Strike op 12-07-2014 22:56:05 ]
Spoilers!
pi_142228692
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 22:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb bij mijn beste vriend gezien hoe goed het voor de relatie met zijn vrouw was toen hij uiting ging geven aan zijn ware driften (heeft een SM fuckbuddy on the side). Ik heb daarom tegen mijn vriend gezegd dat hij het moet zeggen als hij wensen of behoeften heeft. Daar moeten we dan maar over praten, ik wil niet dat hij het inhoudt en het dan uiteindelijk stiekem doet.

Maar als mijn vriend naar een parenclub zou willen zou ik in eerste instantie voorstellen dat hij 3D porno ofzo gaat kijken :')
Maar ik denk dat ik uiteindelijk maar mee zou gaan. Misschien is het wel leuk, kan t me niet voorstellen maar goed. Ik zou echt geen genoegen nemen met 'ik wil gewoon een beetje kijken'. Dat is stap 1 naar vreemdgaan volgens mij. En ik ga ook geen nacht in spanning zitten omdat er allerlei dames met hun boezem naar mijn man aan het zwaaien zijn.

Edit: verder wat Leandra zegt.
Echter, nu zegt de man van TS het eerlijk. Als ik het verboden had, weet ik eigenlijk niet of ik er op zou vertrouwen dat hij het niet stiekem zou doen.
Het komt er dus eigenlijk op neer dat je je vriend totaal niet vertrouwt. Fijne basis voor een relatie. :')

Overigens, het gebruik van het woord verboden in deze context. :')2
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 13 juli 2014 @ 00:24:53 #166
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_142229006
Je leest een beetje selectief.

Ik heb het over een hypothetische situatie die iemand anders aanhaalde he ;) Ik vertrouw mijn vriend prima, die gaat echt niet vreemd. Wij verbieden elkaar niets, dat is nog nooit nodig geweest.

Stel dat hij met zo'n wazig kennisen van internet/alleen om te kijken verhaal aan zou komen, zou ik de boel inderdaad niet vertrouwen nee. Maar dat is gelukkig niet aan de orde.
Spoilers!
  zondag 13 juli 2014 @ 00:40:51 #167
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_142229733
Een parenclub is toch bedoeld voor PAREN? :P
  zondag 13 juli 2014 @ 12:27:01 #168
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_142237126
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:40 schreef Mishu het volgende:
Een parenclub is toch bedoeld voor PAREN? :P
Neuken is toch ook paren??
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_142245058
TS is blijkbaar uit huis gezet toen manlief na het voetbal kijken de gangbang thuis ontdekte. :{
  zondag 13 juli 2014 @ 16:44:39 #170
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_142245192
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:40 schreef Mishu het volgende:
Een parenclub is toch bedoeld voor PAREN? :P
Er zijn clubs die niet zo moeilijk doen en clubs die speciale avonden hebben voor mannen alleen. Vrouwen alleen gebeurt niet zo vaak geloof ik.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_142247137
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je leest een beetje selectief.

Ik heb het over een hypothetische situatie die iemand anders aanhaalde he ;) Ik vertrouw mijn vriend prima, die gaat echt niet vreemd. Wij verbieden elkaar niets, dat is nog nooit nodig geweest.

Stel dat hij met zo'n wazig kennisen van internet/alleen om te kijken verhaal aan zou komen, zou ik de boel inderdaad niet vertrouwen nee. Maar dat is gelukkig niet aan de orde.
Wel grappig om 2 dezelfde zaken te zien die logisch uit elkaar voortvloeien maar toch gewoon aangeven dat het eigenlijk juist uiteindelijk nooit helemaal te vertrouwen is.

Het is niet nodig geweest nog, dus logisch dat je elkaar vertrouwt en niet elkaar iets nog verbiedt.
Zin erna hetzelfde: je vertrouwt het omdat iets nog niet is gebeurt.

Dat is ook gewoon vertrouwen uiteindelijk, daarom kan het ook geschaad worden. Maar is juist geen indicatie om te stellen dat iemand niet vreemd zal gaan ofzo. Slechts dat jij denkt dat dat niet zo is. En mensen kunnen flink misleid worden. Zie TS, die twijfelt erover terwijl het zo duidelijk is wat haar beslissing zou moeten zijn. En zij heeft ook het gevoel (of had) dat hij te vertrouwen was e.d.
  zondag 13 juli 2014 @ 17:39:31 #172
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_142247146
Is er nog een update? Hoe vond ie het?
pi_142247176
TS is online geweest maar wil niet meer reageren? Hoe was het, heeft hij nog wat gedaan, of zijn jullie met ruzie uit elkaar?
Mokkel met stuntstok
  zondag 13 juli 2014 @ 22:13:34 #174
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_142260837
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:39 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Wel grappig om 2 dezelfde zaken te zien die logisch uit elkaar voortvloeien maar toch gewoon aangeven dat het eigenlijk juist uiteindelijk nooit helemaal te vertrouwen is.

Het is niet nodig geweest nog, dus logisch dat je elkaar vertrouwt en niet elkaar iets nog verbiedt.
Zin erna hetzelfde: je vertrouwt het omdat iets nog niet is gebeurt.

Dat is ook gewoon vertrouwen uiteindelijk, daarom kan het ook geschaad worden. Maar is juist geen indicatie om te stellen dat iemand niet vreemd zal gaan ofzo. Slechts dat jij denkt dat dat niet zo is. En mensen kunnen flink misleid worden. Zie TS, die twijfelt erover terwijl het zo duidelijk is wat haar beslissing zou moeten zijn. En zij heeft ook het gevoel (of had) dat hij te vertrouwen was e.d.
Dat viel mij tijdens het typen ook al op inderdaad. Ik vind het wel interessant eigenlijk.

Ik ben me er heel goed van bewust dat iedereen kan vreemdgaan. Ik heb in mijn directe omgeving gezien dat het juist heel goed kan gaan wanneer je eerlijk bent over je behoeften. Ik probeer daarom ook mijn vriend het gevoel te geven dat hij eerlijk tegen me kan zijn over nieuwe behoeften. We zien wel of er ooit zo'n gesprek komt ;)

Ik denk wel dat ik er minder nerveus over zou zijn als mijn vriend zou zeggen dat hij anaal vernederd wil worden door een Poetin look-a-like in een tutu dan als hij met een vreemd en onspecifiek verhaal komt over een beetje rond willen kijken in een parenclub met vage kennissen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 13-07-2014 22:23:56 ]
Spoilers!
  zondag 13 juli 2014 @ 22:21:05 #175
217702 Lonaa
Honger!
pi_142261418
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat viel mij tijdens het typen ook al op inderdaad. Ik vind het wel interessant eigenlijk.

Ik ben me er heel goed van bewust dat iedereen kan vreemdgaan. Ik heb in mijn directe omgeving gezien dat het juist heel goed kan gaan wanneer je eerlijk bent over je behoeften. Ik probeer daarom ook mijn vriend het gevoel te geven dat hij eerlijk tegen me kan zijn over nieuwe behoeften. We zien wel of er ooit zo'n gesprek komt ;)

Ik denk wel dat ik er minder nerveus over zou zijn als mijn vriend zou zeggen dat hij anaal vernederd wil worden door een Poetin look-a-like in een tutu dan als hij met een vreemd en onspecifiek verhaal komt over een beetje rond zou willen kijken in een parenclub met vage kennissen.
Top omschrijving. :') ^O^

En ik ben het volledig met je eens. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 13 juli 2014 @ 22:29:41 #176
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_142261972
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat viel mij tijdens het typen ook al op inderdaad. Ik vind het wel interessant eigenlijk.

Ik ben me er heel goed van bewust dat iedereen kan vreemdgaan. Ik heb in mijn directe omgeving gezien dat het juist heel goed kan gaan wanneer je eerlijk bent over je behoeften. Ik probeer daarom ook mijn vriend het gevoel te geven dat hij eerlijk tegen me kan zijn over nieuwe behoeften. We zien wel of er ooit zo'n gesprek komt ;)

Ik denk wel dat ik er minder nerveus over zou zijn als mijn vriend zou zeggen dat hij anaal vernederd wil worden door een Poetin look-a-like in een tutu dan als hij met een vreemd en onspecifiek verhaal komt over een beetje rond willen kijken in een parenclub met vage kennissen.
_O_

Dit ja :')
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_142273865
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:38 schreef Maria2.0 het volgende:
En, is het meegevallen?
Ja, het is erg meegevallen.
Hij vond het leuk om eens te zien, maar het toch niet zijn ding. Er zat een iets ranzigs in, vond ie... (joh). Hoop dat ie genezen is. En ik ga er maar vanuit dat het klopt wat ie zegt.
Make my day!
  maandag 14 juli 2014 @ 09:25:41 #178
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_142273996
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 09:13 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, het is erg meegevallen.
Hij vond het leuk om eens te zien, maar het toch niet zijn ding. Er zat een iets ranzigs in, vond ie... (joh). Hoop dat ie genezen is. En ik ga er maar vanuit dat het klopt wat ie zegt.
Die is goed van bil geweest dus :X
pi_142277635
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:12 schreef Leandra het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dit geen normale "wens" om door te drammen als je partner dat niet wil.
Zoiets wil je beiden of het gebeurt niet, als je dit al in het rijtje "wensen ontnemen" plaatst dan vind ik dat een behoorlijk vertekend beeld van wat wel of niet "normaal" zou moeten zijn.

Als mijn partner het alleen al voor zou stellen zou ik me afvragen of hij wel goed was, en als hij het dan toch door zou drammen door dan maar zonder mij te gaan, dan kan hij ook gelijk wegblijven.

Ik vind een swingersclub zeker niet normaal, en al helemaal geen "wens, om iemand niet te willen ontnemen".
Een parenclub is inderdaad niet de alledaagse gang van zaken, maar je afvragen of iemand wel helemaal goed is als hij er een keer heen wil? :') :')

Nogal bekrompen als je je bedenkt dat 'een paar jaar geleden' iedereen gewoon in het openbaar in de rondte neukte met Jan en Alleman waar kinderen en alles bij waren/in betrokken werden en seks eigenlijk het meest normale is wat je je kunt bedenken. We zijn een ontzettend close minded ras geworden wat dit onderwerp betreft.

Het is niet dat iedereen die naar een club gaat zo lekker gaat lopen swappen en 'Hey wil jij mijn vrouw dan doe ik de jouwe?' High five. Het is er gewoon ontspannen en als je een rondje wil lopen dan doe je dat, wil je dat niet dan doe je dat niet. Je word ook niet aangerand verder.

Wens is wellicht ook groot woord, laten we het een ervaring noemen. Maargoed, als jij iemand getikt vindt omdat hij zoiets voor zou stellen dan ben jij ook inderdaad niet de juiste persoon voor diegene.

Open minded mensen die niet meteen raar denken en oordelen als iets buiten de norm valt _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2014 12:17:48 ]
  maandag 14 juli 2014 @ 12:21:29 #180
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_142277745
In een parenclub is een 'nee' voldoende en dat wordt prima gerespecteerd. Je hoeft ook niks met anderen te doen.
Vroeger hadden ze sleutelfeestjes, tegenwoordig parenclubs :P
L'Enfer, c'est les autres.
pi_142277983
Mensen die zgn open minded zijn en dan zeuren over mensen die dag niet zijn :')
pi_142278016
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:21 schreef Maria2.0 het volgende:
In een parenclub is een 'nee' voldoende en dat wordt prima gerespecteerd. Je hoeft ook niks met anderen te doen.
Vroeger hadden ze sleutelfeestjes, tegenwoordig parenclubs :P
Precies.

Je hoeft überhaupt helemaal geen seks te hebben, zijn zat plekken waar niet gesekst wordt en meestal is het zo gebouwd dat het niet onder je neus wordt geschoven maar je enigszins moeite moet doen om überhaupt iets te kunnen zien gebeuren. Geen idee hoe dat op de showboat zit natuurlijk...

Maargoed, voordat ik voor het eerst ging had ik er ook een heel ander idee over, dat er gewoon overal smerig geneukt werd en er allemaal geile mannetjes tegen je aan zouden rijden en weet ik wat meer. Het is gewoon een club met een DJ, dansvloer, heel veel loungeplekken en een bar en als je actie wilt dan moet je dat boven/achter zoeken.
  maandag 14 juli 2014 @ 12:31:59 #183
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_142278063
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:30 schreef Myrr het volgende:

[..]

Precies.

Je hoeft überhaupt helemaal geen seks te hebben, zijn zat plekken waar niet gesekst wordt en meestal is het zo gebouwd dat het niet onder je neus wordt geschoven maar je enigszins moeite moet doen om überhaupt iets te kunnen zien gebeuren. Geen idee hoe dat op de showboat zit natuurlijk...

Maargoed, voordat ik voor het eerst ging had ik er ook een heel ander idee over, dat er gewoon overal smerig geneukt werd en er allemaal geile mannetjes tegen je aan zouden rijden en weet ik wat meer. Het is gewoon een club met een DJ, dansvloer, heel veel loungeplekken en een bar en als je actie wilt dan moet je dat boven/achter zoeken.
Ja ik dacht ook dat het heel anders zou zijn maar het is allemaal keurig. En als je niks wilt zien dan zie je niks. Ze hebben wel speciale avonden waarbij er overal gevoosd mag worden maar op een doorsnee avond is dat niet toegestaan.
L'Enfer, c'est les autres.
  Forum Admin maandag 14 juli 2014 @ 12:33:05 #184
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_142278092
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:17 schreef Myrr het volgende:

[..]

Een parenclub is inderdaad niet de alledaagse gang van zaken, maar je afvragen of iemand wel helemaal goed is als hij er een keer heen wil? :') :')

Nogal bekrompen als je je bedenkt dat 'een paar jaar geleden' iedereen gewoon in het openbaar in de rondte neukte met Jan en Alleman waar kinderen en alles bij waren/in betrokken werden en seks eigenlijk het meest normale is wat je je kunt bedenken. We zijn een ontzettend close minded ras geworden wat dit onderwerp betreft.

Het is niet dat iedereen die naar een club gaat zo lekker gaat lopen swappen en 'Hey wil jij mijn vrouw dan doe ik de jouwe?' High five. Het is er gewoon ontspannen en als je een rondje wil lopen dan doe je dat, wil je dat niet dan doe je dat niet. Je word ook niet aangerand verder.

Wens is wellicht ook groot woord, laten we het een ervaring noemen. Maargoed, als jij iemand getikt vindt omdat hij zoiets voor zou stellen dan ben jij ook inderdaad niet de juiste persoon voor diegene.

Open minded mensen die niet meteen raar denken en oordelen als iets buiten de norm valt _O_
Als partners ben je toch een team, waarin je een aantal dingen ingekaderd hebt. Als 1 van de twee de kaders wil verruimen dan kan dat natuurlijk tot frictie en een eventuele tussentijdse herevaluatie van het team leiden. Ik ben van mening dat je als je van plan bent buiten de kaders te treden zonder het support van je wederhelft dat je je dan op glad ijs begeeft en je eigen belang prefereert boven het team belang.

Als mensen er samen voor kiezen om een vrijere relatie te hebben, dan moeten ze dat zeker doen, zo lang ze er maar samen achter staan.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_142278097
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:29 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die zgn open minded zijn en dan zeuren over mensen die dag niet zijn :')
Ik zeur niet, ik vind het alleen bekrompen dat je je afvraagt of iemand wel helemaal 100 is als hij zoiets voor zou stellen.

En ook vind het ik het sowieso gewoon bekrompen hoe sneu er over seks in het algemeen gedaan wordt. Als je buurvrouw een naaktfoto stuurt naar iemand en die lekt uit nou Wereld Nieuws maar ondertussen loopt de hele wereld zich af te beren op porno.

De mens wordt volledig aan de riem gehouden wat seksuele vrijheid betreft en als iemand zich los durft te maken nooouuuuuuu dan ben je raar en spoor je niet en wat een del ben je. Niets tegen monogamie overigens want ik ben zo monogaam als maar zijn kan maar de wereld mag best wat meer (geaccepteerd) open en bloot zonder dat daarbij schade wordt aangericht. Maarja... De Gristenen he.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2014 12:37:20 ]
  maandag 14 juli 2014 @ 12:35:19 #186
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_142278144
Tuurlijk ben je een team en hoewel ik mezelf vrij ruimdenkend vind, vind ik ook dat de partner van TS een grens over is gegaan. Ik vind dat je een parenclub samen bezoekt en als je alleen wilt gaan, je partner daar volledig achter moet staan.
Beetje in dezelfde trant als een open relatie. Kies je er beiden voor dan is dat prima, dwingt 1 van beiden het af dan valt het imo gewoon onder vreemdgaan.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_142278243
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:33 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Als partners ben je toch een team, waarin je een aantal dingen ingekaderd hebt. Als 1 van de twee de kaders wil verruimen dan kan dat natuurlijk tot frictie en een eventuele tussentijdse herevaluatie van het team leiden. Ik ben van mening dat je als je van plan bent buiten de kaders te treden zonder het support van je wederhelft dat je je dan op glad ijs begeeft en je eigen belang prefereert boven het team belang.

Als mensen er samen voor kiezen om een vrijere relatie te hebben, dan moeten ze dat zeker doen, zo lang ze er maar samen achter staan.
Ja okay hier ben ik het wel mee eens.

Ik reageer ook vanuit wat ik persoonlijk vind, ik zou zelf denken van nou als je het zo graag wilt dat je zelfs risico's neemt, dan wil je wel heel graag en weet je wat, ik zet mij er overheen en ga gewoon met je mee. Samen slipperen op het gladde ijs, TeamUp!

Zolang er geen harten gebroken worden of grenzen over worden gegaan, prima. Maargoed, anderen hebben de grens blijkbaar een stuk dichter bij zich liggen en weigeren daar overheen te stappen terwijl ik denk van ach 1 avondje en misschien is het wel leuk. Ik verbreed graag m'n horizon wat.. Nou ja eigenlijk vrijwel alles betreft wat niet illegaal/onhygiënisch is. Het is alleen maar leuk om zoveel mogelijk gedaan te hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2014 12:41:36 ]
  Forum Admin maandag 14 juli 2014 @ 12:48:48 #188
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_142278531
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:39 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja okay hier ben ik het wel mee eens.

Ik reageer ook vanuit wat ik persoonlijk vind, ik zou zelf denken van nou als je het zo graag wilt dat je zelfs risico's neemt, dan wil je wel heel graag en weet je wat, ik zet mij er overheen en ga gewoon met je mee. Samen slipperen op het gladde ijs, TeamUp!

Zolang er geen harten gebroken worden of grenzen over worden gegaan, prima. Maargoed, anderen hebben de grens blijkbaar een stuk dichter bij zich liggen en weigeren daar overheen te stappen terwijl ik denk van ach 1 avondje en misschien is het wel leuk. Ik verbreed graag m'n horizon wat.. Nou ja eigenlijk vrijwel alles betreft wat niet illegaal/onhygiënisch is. Het is alleen maar leuk om zoveel mogelijk gedaan te hebben.
Ik neem aan dat je op basis van die 'eisen' ook deels je partner geselecteerd hebt of het deel laat uitmaken van je partnerselectie.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 14 juli 2014 @ 12:51:07 #189
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_142278600
Voor mij persoonlijk kwam dat pas later. Ik dacht er niet zo over na. Toen het ter sprake kwam pas en toen kwam ik tot de conclusie dat ik minder waarde hecht aan monogamie of iets in die trant dan ik dacht. Soms groeit het ook binnen een relatie, denk ik.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_142278624
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:48 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je op basis van die 'eisen' ook deels je partner geselecteerd hebt of het deel laat uitmaken van je partnerselectie.
We zijn er gaandeweg achter gekomen dat we gewoon heel goed bij elkaar passen op (ook) dit gebied. *;

Het parenclub gebeuren kwam nadat we in ons blootje in de tuin van de wellness lagen en het jammer vonden dat we niet gewoon mochten vozen met elkaar in de buitenlucht. :') (Al was ik wel al vroeger eens een keer op een 'normale/niet-neuken' avond in een club geweest met een zooi vrienden omdat een bekende van hun daar draaide die avond.

En ja, mocht ik een nieuw iemand tegen komen dan probeer ik wel te peilen hoe 'vrij/ruimdenkend' diegene is. Ik wil niet eindigen met iemand die nooit iets nieuws wil proberen, daar zou ik diep ongelukkig van worden. Hij hoeft ook niet perse echt naar de parenclub te willen, als hij maar wel wat spannender is dan slaapkamerseks en hetzelfde is op andere gebieden (qua eten/vakantiebestemming/opvoeding/hobby).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2014 12:57:44 ]
pi_142279437
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:33 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik zeur niet, ik vind het alleen bekrompen dat je je afvraagt of iemand wel helemaal 100 is als hij zoiets voor zou stellen.

En ook vind het ik het sowieso gewoon bekrompen hoe sneu er over seks in het algemeen gedaan wordt. Als je buurvrouw een naaktfoto stuurt naar iemand en die lekt uit nou Wereld Nieuws maar ondertussen loopt de hele wereld zich af te beren op porno.

De mens wordt volledig aan de riem gehouden wat seksuele vrijheid betreft en als iemand zich los durft te maken nooouuuuuuu dan ben je raar en spoor je niet en wat een del ben je. Niets tegen monogamie overigens want ik ben zo monogaam als maar zijn kan maar de wereld mag best wat meer (geaccepteerd) open en bloot zonder dat daarbij schade wordt aangericht. Maarja... De Gristenen he.
Je hebt rekening te houden met anderen. Daarom neuk je dus maar op n showboot en niet op t strand. Wat fatsoen mag wel.
pi_142279545
Nou ja goed afgelopen dus.
pi_142279557
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 13:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je hebt rekening te houden met anderen. Daarom neuk je dus maar op n showboot en niet op t strand. Wat fatsoen mag wel.
Joh, ik zeg toch nergens dat we maar weer naar openbaar neuken moeten? Zelfs voor mij is dat even een stap te ver.
  maandag 14 juli 2014 @ 13:24:01 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142279700
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:17 schreef Myrr het volgende:

[..]

Een parenclub is inderdaad niet de alledaagse gang van zaken, maar je afvragen of iemand wel helemaal goed is als hij er een keer heen wil? :') :')

Nogal bekrompen als je je bedenkt dat 'een paar jaar geleden' iedereen gewoon in het openbaar in de rondte neukte met Jan en Alleman waar kinderen en alles bij waren/in betrokken werden en seks eigenlijk het meest normale is wat je je kunt bedenken. We zijn een ontzettend close minded ras geworden wat dit onderwerp betreft.

Het is niet dat iedereen die naar een club gaat zo lekker gaat lopen swappen en 'Hey wil jij mijn vrouw dan doe ik de jouwe?' High five. Het is er gewoon ontspannen en als je een rondje wil lopen dan doe je dat, wil je dat niet dan doe je dat niet. Je word ook niet aangerand verder.

Wens is wellicht ook groot woord, laten we het een ervaring noemen. Maargoed, als jij iemand getikt vindt omdat hij zoiets voor zou stellen dan ben jij ook inderdaad niet de juiste persoon voor diegene.

Open minded mensen die niet meteen raar denken en oordelen als iets buiten de norm valt _O_
Ik ken mijn partner en ik weet hoe hij in elkaar steekt, ik weet ook op basis van wat voor normen en waarden wij onze relatie zijn begonnen en waarom we zijn getrouwd, en seks met een ander valt daar niet onder, zoenen met een ander valt bij ons al onder de categorie "not done".

Dat jij daar anders over denkt en dat jij jouw relaties anders uitkiest moet je zelf weten, maar ik stel uitsluitend dat ik me af zou vragen of mijn partner wel helemaal goed zou zijn als hij dat zou voorstellen, en ik weet zeker dat hij zich dat andersom ook zou afvragen.
Het is niet iets wat binnen onze relatie past, en dat weten we allebei.

En wat men "een paar jaar geleden" allemaal volgens jouw idee deed weet ik niet, maar ik ben in 47 jaar nooit toeschouwer van een vrijpartij geweest, noch heb ik ooit toeschouwers bij mijn vrijpartijen gehad, dus wellicht hebben we een ander idee van "een paar jaar geleden", maar het kan ook zijn dat we er andere normen en waarden op nahouden.

En daar is niets mis mee, maar op het moment dat mijn echtgenoot zo'n voorstel zou doen, dan is er duidelijk wel iets mis.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_142280662
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 13:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ken mijn partner en ik weet hoe hij in elkaar steekt, ik weet ook op basis van wat voor normen en waarden wij onze relatie zijn begonnen en waarom we zijn getrouwd, en seks met een ander valt daar niet onder, zoenen met een ander valt bij ons al onder de categorie "not done".

Dat jij daar anders over denkt en dat jij jouw relaties anders uitkiest moet je zelf weten, maar ik stel uitsluitend dat ik me af zou vragen of mijn partner wel helemaal goed zou zijn als hij dat zou voorstellen, en ik weet zeker dat hij zich dat andersom ook zou afvragen.
Het is niet iets wat binnen onze relatie past, en dat weten we allebei.

En wat men "een paar jaar geleden" allemaal volgens jouw idee deed weet ik niet, maar ik ben in 47 jaar nooit toeschouwer van een vrijpartij geweest, noch heb ik ooit toeschouwers bij mijn vrijpartijen gehad, dus wellicht hebben we een ander idee van "een paar jaar geleden", maar het kan ook zijn dat we er andere normen en waarden op nahouden.

En daar is niets mis mee, maar op het moment dat mijn echtgenoot zo'n voorstel zou doen, dan is er duidelijk wel iets mis.
Ik geloof dat ik zojuist heb gezegd dat ik monogaam ben en ik en mijn vriend enkel exclusief met elkaar gaan. Nog nooit seks met anderen gehad en dat zie ik in de nabije toekomst ook niet gebeuren. Ik ben overigens biseksueel maar heb geen seks met vrouwen omdat ik enkel en alleen behoefte heb aan mijn vriend. Hij weet dat, dus heeft het nooit over of we eens een trio gaan doen ofzo.

Jouw beeld van een parenclub is dat iedereen het met elkaar ligt te doen, heb je eigenlijk wel gelezen wat ik getypt heb?

Wat ons vooral trekt is het taboeloze in zo'n club, en het kijken naar (want kijken mag) mooie mensen in mooie lingerie die van elkaar genieten. Niet zo'n gespeeld filmpje als op internet maar the real deal. Het grootste gedeelte van de avond zijn we overigens aan het chillen gewoon beneden, drankjes doen en rondkijken.

De eerste keer was uit nieuwsgierigheid, spannend en kinky. We waren een beetje samen onze seksualiteit aan het aftasten omdat we voor elkaar toch een vrij "braaf'' bestaan hebben gehad en na wat hihihihaho gesprekjes besloten om het gewoon te doen. We waren en zijn niet uit op orgies en partnerruil. Als hij seks met een ander zou hebben, of ook maar zou zoenen met een andere meid, dan zou dat mij ontzettend kwetsen en andersom ook. Dus wat dat betreft zijn wij hetzelfde als jij en je man. Misschien moet je van je vooroordeel afkomen dat iedereen daarheen gaat om hun vrouw geneukt te zien worden door andere mannen want de meerderheid daar zijn stellen die alleen seks hebben met elkaar maar in een andere omgeving dan de slaapkamer.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2014 13:47:25 ]
  maandag 14 juli 2014 @ 13:47:22 #196
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_142280783
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 13:44 schreef Myrr het volgende:
Misschien moet je van je vooroordeel afkomen dat iedereen daarheen gaat om hun vrouw geneukt te zien worden door andere mannen want de meerderheid daar zijn stellen die alleen seks hebben met elkaar maar in een andere omgeving dan de slaapkamer.
Wat een onzin, dan boek je een hotelkamer of doet het in de keuken/garage/toilet van een restaurant.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_142280931
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 13:47 schreef flipsen het volgende:

[..]

Wat een onzin, dan boek je een hotelkamer of doet het in de keuken/garage/toilet van een restaurant.
Je baseert dit op? Niet te geloven dat ik dit uit moet leggen; om seks te hebben tussen andere seksende mensen en een interactie met elkaar te hebben zonder elkaar te neuken. ^O^ Al zitten er natuurlijk altijd bij die naar je toekomen om te vragen of hun vriendin mijn vriend mag pijpen of iets. :') eh nee.

Zo vind ik het wel leuk als ik handjes vasthou/een beetje streel met een andere dame die ligt te genieten van haar vent, zonder dat we seks met elkaar hebben/ik aan intieme delen zit/uberhaupt praten. 't is nooit meer dan een beetje oogcontact tussendoor (want de meeste aandacht gaat altijd nog naar mijn eigen vriend) en armen aanraken/hand vasthouden.

Gewoon spannende en opwindende dingen. Seks in een wc van een restaurant... :') Nog ff.

Zo, genoeg info, weg hier weer.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2014 13:52:17 ]
  maandag 14 juli 2014 @ 14:04:28 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142281568
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 13:44 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik zojuist heb gezegd dat ik monogaam ben en ik en mijn vriend enkel exclusief met elkaar gaan. Nog nooit seks met anderen gehad en dat zie ik in de nabije toekomst ook niet gebeuren. Ik ben overigens biseksueel maar heb geen seks met vrouwen omdat ik enkel en alleen behoefte heb aan mijn vriend. Hij weet dat, dus heeft het nooit over of we eens een trio gaan doen ofzo.

Jouw beeld van een parenclub is dat iedereen het met elkaar ligt te doen, heb je eigenlijk wel gelezen wat ik getypt heb?

Wat ons vooral trekt is het taboeloze in zo'n club, en het kijken naar (want kijken mag) mooie mensen in mooie lingerie die van elkaar genieten. Niet zo'n gespeeld filmpje als op internet maar the real deal. Het grootste gedeelte van de avond zijn we overigens aan het chillen gewoon beneden, drankjes doen en rondkijken.

De eerste keer was uit nieuwsgierigheid, spannend en kinky. We waren een beetje samen onze seksualiteit aan het aftasten omdat we voor elkaar toch een vrij "braaf'' bestaan hebben gehad en na wat hihihihaho gesprekjes besloten om het gewoon te doen. We waren en zijn niet uit op orgies en partnerruil. Als hij seks met een ander zou hebben, of ook maar zou zoenen met een andere meid, dan zou dat mij ontzettend kwetsen en andersom ook. Dus wat dat betreft zijn wij hetzelfde als jij en je man. Misschien moet je van je vooroordeel afkomen dat iedereen daarheen gaat om hun vrouw geneukt te zien worden door andere mannen want de meerderheid daar zijn stellen die alleen seks hebben met elkaar maar in een andere omgeving dan de slaapkamer.
Voor iemand die een ander vraagt of zij wel gelezen heeft doe je een hoop foute aannames....

Op een of andere manier heb jij kennelijk het idee dat ik geen goed beeld van zo'n club zou hebben, en dat allemaal op basis van het feit dat ik me af zou vragen of mijn man wel helemaal goed is als hij dat zou voorstellen.

Het een heeft niets met het ander te maken, maar kennelijk wil dat er bij jou niet in.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')