Ik vind het raarder dat hij perse daar naar toe wil ondanks dat hij weet dat zijn vrouw het niet leuk vind.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:16 schreef Myrr het volgende:
Sorry, maar ik vind het raar, heb je zelf iets te verbergen en maak je het middels deze weg 'goed'? Of ben je gewoon zo onzeker dat je daar niet in je lingerie durft? Ga gewoon mee, dat bespaart je een hele hoop gezeik maar jij kiest liever de lange, moeilijke en energieslurpende weg.
Eensch. lekker sociaal van hem naar jou zeg.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind het raarder dat hij perse daar naar toe wil ondanks dat hij weet dat zijn vrouw het niet leuk vind.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind het raarder dat hij perse daar naar toe wil ondanks dat hij weet dat zijn vrouw het niet leuk vind.
Nou, ja, nu je het zo stelt. Maarrrrrrrr, heeft de TS dat wel hoe goed duidelijk gemaakt?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind het raarder dat hij perse daar naar toe wil ondanks dat hij weet dat zijn vrouw het niet leuk vind.
Inderdaad, hier hetzelfde, het zou niet eens in hem opkomen om zoiets te vragen, en zeker niet met een stel vreemden van het internet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:12 schreef Leandra het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dit geen normale "wens" om door te drammen als je partner dat niet wil.
Zoiets wil je beiden of het gebeurt niet, als je dit al in het rijtje "wensen ontnemen" plaatst dan vind ik dat een behoorlijk vertekend beeld van wat wel of niet "normaal" zou moeten zijn.
Als mijn partner het alleen al voor zou stellen zou ik me afvragen of hij wel goed was, en als hij het dan toch door zou drammen door dan maar zonder mij te gaan, dan kan hij ook gelijk wegblijven.
Ik vind een swingersclub zeker niet normaal, en al helemaal geen "wens, om iemand niet te willen ontnemen".
Het komt er dus eigenlijk op neer dat je je vriend totaal niet vertrouwt. Fijne basis voor een relatie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb bij mijn beste vriend gezien hoe goed het voor de relatie met zijn vrouw was toen hij uiting ging geven aan zijn ware driften (heeft een SM fuckbuddy on the side). Ik heb daarom tegen mijn vriend gezegd dat hij het moet zeggen als hij wensen of behoeften heeft. Daar moeten we dan maar over praten, ik wil niet dat hij het inhoudt en het dan uiteindelijk stiekem doet.
Maar als mijn vriend naar een parenclub zou willen zou ik in eerste instantie voorstellen dat hij 3D porno ofzo gaat kijken![]()
Maar ik denk dat ik uiteindelijk maar mee zou gaan. Misschien is het wel leuk, kan t me niet voorstellen maar goed. Ik zou echt geen genoegen nemen met 'ik wil gewoon een beetje kijken'. Dat is stap 1 naar vreemdgaan volgens mij. En ik ga ook geen nacht in spanning zitten omdat er allerlei dames met hun boezem naar mijn man aan het zwaaien zijn.
Edit: verder wat Leandra zegt.
Echter, nu zegt de man van TS het eerlijk. Als ik het verboden had, weet ik eigenlijk niet of ik er op zou vertrouwen dat hij het niet stiekem zou doen.
Er zijn clubs die niet zo moeilijk doen en clubs die speciale avonden hebben voor mannen alleen. Vrouwen alleen gebeurt niet zo vaak geloof ik.quote:
Wel grappig om 2 dezelfde zaken te zien die logisch uit elkaar voortvloeien maar toch gewoon aangeven dat het eigenlijk juist uiteindelijk nooit helemaal te vertrouwen is.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je leest een beetje selectief.
Ik heb het over een hypothetische situatie die iemand anders aanhaalde heIk vertrouw mijn vriend prima, die gaat echt niet vreemd. Wij verbieden elkaar niets, dat is nog nooit nodig geweest.
Stel dat hij met zo'n wazig kennisen van internet/alleen om te kijken verhaal aan zou komen, zou ik de boel inderdaad niet vertrouwen nee. Maar dat is gelukkig niet aan de orde.
Dat viel mij tijdens het typen ook al op inderdaad. Ik vind het wel interessant eigenlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:39 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Wel grappig om 2 dezelfde zaken te zien die logisch uit elkaar voortvloeien maar toch gewoon aangeven dat het eigenlijk juist uiteindelijk nooit helemaal te vertrouwen is.
Het is niet nodig geweest nog, dus logisch dat je elkaar vertrouwt en niet elkaar iets nog verbiedt.
Zin erna hetzelfde: je vertrouwt het omdat iets nog niet is gebeurt.
Dat is ook gewoon vertrouwen uiteindelijk, daarom kan het ook geschaad worden. Maar is juist geen indicatie om te stellen dat iemand niet vreemd zal gaan ofzo. Slechts dat jij denkt dat dat niet zo is. En mensen kunnen flink misleid worden. Zie TS, die twijfelt erover terwijl het zo duidelijk is wat haar beslissing zou moeten zijn. En zij heeft ook het gevoel (of had) dat hij te vertrouwen was e.d.
Top omschrijving.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat viel mij tijdens het typen ook al op inderdaad. Ik vind het wel interessant eigenlijk.
Ik ben me er heel goed van bewust dat iedereen kan vreemdgaan. Ik heb in mijn directe omgeving gezien dat het juist heel goed kan gaan wanneer je eerlijk bent over je behoeften. Ik probeer daarom ook mijn vriend het gevoel te geven dat hij eerlijk tegen me kan zijn over nieuwe behoeften. We zien wel of er ooit zo'n gesprek komt
Ik denk wel dat ik er minder nerveus over zou zijn als mijn vriend zou zeggen dat hij anaal vernederd wil worden door een Poetin look-a-like in een tutu dan als hij met een vreemd en onspecifiek verhaal komt over een beetje rond zou willen kijken in een parenclub met vage kennissen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat viel mij tijdens het typen ook al op inderdaad. Ik vind het wel interessant eigenlijk.
Ik ben me er heel goed van bewust dat iedereen kan vreemdgaan. Ik heb in mijn directe omgeving gezien dat het juist heel goed kan gaan wanneer je eerlijk bent over je behoeften. Ik probeer daarom ook mijn vriend het gevoel te geven dat hij eerlijk tegen me kan zijn over nieuwe behoeften. We zien wel of er ooit zo'n gesprek komt
Ik denk wel dat ik er minder nerveus over zou zijn als mijn vriend zou zeggen dat hij anaal vernederd wil worden door een Poetin look-a-like in een tutu dan als hij met een vreemd en onspecifiek verhaal komt over een beetje rond willen kijken in een parenclub met vage kennissen.
Ja, het is erg meegevallen.quote:
Die is goed van bil geweest dusquote:Op maandag 14 juli 2014 09:13 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, het is erg meegevallen.
Hij vond het leuk om eens te zien, maar het toch niet zijn ding. Er zat een iets ranzigs in, vond ie... (joh). Hoop dat ie genezen is. En ik ga er maar vanuit dat het klopt wat ie zegt.
Een parenclub is inderdaad niet de alledaagse gang van zaken, maar je afvragen of iemand wel helemaal goed is als hij er een keer heen wil?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:12 schreef Leandra het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dit geen normale "wens" om door te drammen als je partner dat niet wil.
Zoiets wil je beiden of het gebeurt niet, als je dit al in het rijtje "wensen ontnemen" plaatst dan vind ik dat een behoorlijk vertekend beeld van wat wel of niet "normaal" zou moeten zijn.
Als mijn partner het alleen al voor zou stellen zou ik me afvragen of hij wel goed was, en als hij het dan toch door zou drammen door dan maar zonder mij te gaan, dan kan hij ook gelijk wegblijven.
Ik vind een swingersclub zeker niet normaal, en al helemaal geen "wens, om iemand niet te willen ontnemen".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |