abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2014 @ 22:29:41 #176
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_142261972
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat viel mij tijdens het typen ook al op inderdaad. Ik vind het wel interessant eigenlijk.

Ik ben me er heel goed van bewust dat iedereen kan vreemdgaan. Ik heb in mijn directe omgeving gezien dat het juist heel goed kan gaan wanneer je eerlijk bent over je behoeften. Ik probeer daarom ook mijn vriend het gevoel te geven dat hij eerlijk tegen me kan zijn over nieuwe behoeften. We zien wel of er ooit zo'n gesprek komt ;)

Ik denk wel dat ik er minder nerveus over zou zijn als mijn vriend zou zeggen dat hij anaal vernederd wil worden door een Poetin look-a-like in een tutu dan als hij met een vreemd en onspecifiek verhaal komt over een beetje rond willen kijken in een parenclub met vage kennissen.
_O_

Dit ja :')
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_142273865
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:38 schreef Maria2.0 het volgende:
En, is het meegevallen?
Ja, het is erg meegevallen.
Hij vond het leuk om eens te zien, maar het toch niet zijn ding. Er zat een iets ranzigs in, vond ie... (joh). Hoop dat ie genezen is. En ik ga er maar vanuit dat het klopt wat ie zegt.
Make my day!
  maandag 14 juli 2014 @ 09:25:41 #178
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_142273996
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 09:13 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, het is erg meegevallen.
Hij vond het leuk om eens te zien, maar het toch niet zijn ding. Er zat een iets ranzigs in, vond ie... (joh). Hoop dat ie genezen is. En ik ga er maar vanuit dat het klopt wat ie zegt.
Die is goed van bil geweest dus :X
pi_142277635
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:12 schreef Leandra het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dit geen normale "wens" om door te drammen als je partner dat niet wil.
Zoiets wil je beiden of het gebeurt niet, als je dit al in het rijtje "wensen ontnemen" plaatst dan vind ik dat een behoorlijk vertekend beeld van wat wel of niet "normaal" zou moeten zijn.

Als mijn partner het alleen al voor zou stellen zou ik me afvragen of hij wel goed was, en als hij het dan toch door zou drammen door dan maar zonder mij te gaan, dan kan hij ook gelijk wegblijven.

Ik vind een swingersclub zeker niet normaal, en al helemaal geen "wens, om iemand niet te willen ontnemen".
Een parenclub is inderdaad niet de alledaagse gang van zaken, maar je afvragen of iemand wel helemaal goed is als hij er een keer heen wil? :') :')

Nogal bekrompen als je je bedenkt dat 'een paar jaar geleden' iedereen gewoon in het openbaar in de rondte neukte met Jan en Alleman waar kinderen en alles bij waren/in betrokken werden en seks eigenlijk het meest normale is wat je je kunt bedenken. We zijn een ontzettend close minded ras geworden wat dit onderwerp betreft.

Het is niet dat iedereen die naar een club gaat zo lekker gaat lopen swappen en 'Hey wil jij mijn vrouw dan doe ik de jouwe?' High five. Het is er gewoon ontspannen en als je een rondje wil lopen dan doe je dat, wil je dat niet dan doe je dat niet. Je word ook niet aangerand verder.

Wens is wellicht ook groot woord, laten we het een ervaring noemen. Maargoed, als jij iemand getikt vindt omdat hij zoiets voor zou stellen dan ben jij ook inderdaad niet de juiste persoon voor diegene.

Open minded mensen die niet meteen raar denken en oordelen als iets buiten de norm valt _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2014 12:17:48 ]
  maandag 14 juli 2014 @ 12:21:29 #180
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_142277745
In een parenclub is een 'nee' voldoende en dat wordt prima gerespecteerd. Je hoeft ook niks met anderen te doen.
Vroeger hadden ze sleutelfeestjes, tegenwoordig parenclubs :P
L'Enfer, c'est les autres.
pi_142277983
Mensen die zgn open minded zijn en dan zeuren over mensen die dag niet zijn :')
pi_142278016
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:21 schreef Maria2.0 het volgende:
In een parenclub is een 'nee' voldoende en dat wordt prima gerespecteerd. Je hoeft ook niks met anderen te doen.
Vroeger hadden ze sleutelfeestjes, tegenwoordig parenclubs :P
Precies.

Je hoeft überhaupt helemaal geen seks te hebben, zijn zat plekken waar niet gesekst wordt en meestal is het zo gebouwd dat het niet onder je neus wordt geschoven maar je enigszins moeite moet doen om überhaupt iets te kunnen zien gebeuren. Geen idee hoe dat op de showboat zit natuurlijk...

Maargoed, voordat ik voor het eerst ging had ik er ook een heel ander idee over, dat er gewoon overal smerig geneukt werd en er allemaal geile mannetjes tegen je aan zouden rijden en weet ik wat meer. Het is gewoon een club met een DJ, dansvloer, heel veel loungeplekken en een bar en als je actie wilt dan moet je dat boven/achter zoeken.
  maandag 14 juli 2014 @ 12:31:59 #183
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_142278063
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:30 schreef Myrr het volgende:

[..]

Precies.

Je hoeft überhaupt helemaal geen seks te hebben, zijn zat plekken waar niet gesekst wordt en meestal is het zo gebouwd dat het niet onder je neus wordt geschoven maar je enigszins moeite moet doen om überhaupt iets te kunnen zien gebeuren. Geen idee hoe dat op de showboat zit natuurlijk...

Maargoed, voordat ik voor het eerst ging had ik er ook een heel ander idee over, dat er gewoon overal smerig geneukt werd en er allemaal geile mannetjes tegen je aan zouden rijden en weet ik wat meer. Het is gewoon een club met een DJ, dansvloer, heel veel loungeplekken en een bar en als je actie wilt dan moet je dat boven/achter zoeken.
Ja ik dacht ook dat het heel anders zou zijn maar het is allemaal keurig. En als je niks wilt zien dan zie je niks. Ze hebben wel speciale avonden waarbij er overal gevoosd mag worden maar op een doorsnee avond is dat niet toegestaan.
L'Enfer, c'est les autres.
  Forum Admin maandag 14 juli 2014 @ 12:33:05 #184
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_142278092
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:17 schreef Myrr het volgende:

[..]

Een parenclub is inderdaad niet de alledaagse gang van zaken, maar je afvragen of iemand wel helemaal goed is als hij er een keer heen wil? :') :')

Nogal bekrompen als je je bedenkt dat 'een paar jaar geleden' iedereen gewoon in het openbaar in de rondte neukte met Jan en Alleman waar kinderen en alles bij waren/in betrokken werden en seks eigenlijk het meest normale is wat je je kunt bedenken. We zijn een ontzettend close minded ras geworden wat dit onderwerp betreft.

Het is niet dat iedereen die naar een club gaat zo lekker gaat lopen swappen en 'Hey wil jij mijn vrouw dan doe ik de jouwe?' High five. Het is er gewoon ontspannen en als je een rondje wil lopen dan doe je dat, wil je dat niet dan doe je dat niet. Je word ook niet aangerand verder.

Wens is wellicht ook groot woord, laten we het een ervaring noemen. Maargoed, als jij iemand getikt vindt omdat hij zoiets voor zou stellen dan ben jij ook inderdaad niet de juiste persoon voor diegene.

Open minded mensen die niet meteen raar denken en oordelen als iets buiten de norm valt _O_
Als partners ben je toch een team, waarin je een aantal dingen ingekaderd hebt. Als 1 van de twee de kaders wil verruimen dan kan dat natuurlijk tot frictie en een eventuele tussentijdse herevaluatie van het team leiden. Ik ben van mening dat je als je van plan bent buiten de kaders te treden zonder het support van je wederhelft dat je je dan op glad ijs begeeft en je eigen belang prefereert boven het team belang.

Als mensen er samen voor kiezen om een vrijere relatie te hebben, dan moeten ze dat zeker doen, zo lang ze er maar samen achter staan.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_142278097
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:29 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die zgn open minded zijn en dan zeuren over mensen die dag niet zijn :')
Ik zeur niet, ik vind het alleen bekrompen dat je je afvraagt of iemand wel helemaal 100 is als hij zoiets voor zou stellen.

En ook vind het ik het sowieso gewoon bekrompen hoe sneu er over seks in het algemeen gedaan wordt. Als je buurvrouw een naaktfoto stuurt naar iemand en die lekt uit nou Wereld Nieuws maar ondertussen loopt de hele wereld zich af te beren op porno.

De mens wordt volledig aan de riem gehouden wat seksuele vrijheid betreft en als iemand zich los durft te maken nooouuuuuuu dan ben je raar en spoor je niet en wat een del ben je. Niets tegen monogamie overigens want ik ben zo monogaam als maar zijn kan maar de wereld mag best wat meer (geaccepteerd) open en bloot zonder dat daarbij schade wordt aangericht. Maarja... De Gristenen he.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2014 12:37:20 ]
  maandag 14 juli 2014 @ 12:35:19 #186
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_142278144
Tuurlijk ben je een team en hoewel ik mezelf vrij ruimdenkend vind, vind ik ook dat de partner van TS een grens over is gegaan. Ik vind dat je een parenclub samen bezoekt en als je alleen wilt gaan, je partner daar volledig achter moet staan.
Beetje in dezelfde trant als een open relatie. Kies je er beiden voor dan is dat prima, dwingt 1 van beiden het af dan valt het imo gewoon onder vreemdgaan.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_142278243
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:33 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Als partners ben je toch een team, waarin je een aantal dingen ingekaderd hebt. Als 1 van de twee de kaders wil verruimen dan kan dat natuurlijk tot frictie en een eventuele tussentijdse herevaluatie van het team leiden. Ik ben van mening dat je als je van plan bent buiten de kaders te treden zonder het support van je wederhelft dat je je dan op glad ijs begeeft en je eigen belang prefereert boven het team belang.

Als mensen er samen voor kiezen om een vrijere relatie te hebben, dan moeten ze dat zeker doen, zo lang ze er maar samen achter staan.
Ja okay hier ben ik het wel mee eens.

Ik reageer ook vanuit wat ik persoonlijk vind, ik zou zelf denken van nou als je het zo graag wilt dat je zelfs risico's neemt, dan wil je wel heel graag en weet je wat, ik zet mij er overheen en ga gewoon met je mee. Samen slipperen op het gladde ijs, TeamUp!

Zolang er geen harten gebroken worden of grenzen over worden gegaan, prima. Maargoed, anderen hebben de grens blijkbaar een stuk dichter bij zich liggen en weigeren daar overheen te stappen terwijl ik denk van ach 1 avondje en misschien is het wel leuk. Ik verbreed graag m'n horizon wat.. Nou ja eigenlijk vrijwel alles betreft wat niet illegaal/onhygiënisch is. Het is alleen maar leuk om zoveel mogelijk gedaan te hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2014 12:41:36 ]
  Forum Admin maandag 14 juli 2014 @ 12:48:48 #188
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_142278531
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:39 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja okay hier ben ik het wel mee eens.

Ik reageer ook vanuit wat ik persoonlijk vind, ik zou zelf denken van nou als je het zo graag wilt dat je zelfs risico's neemt, dan wil je wel heel graag en weet je wat, ik zet mij er overheen en ga gewoon met je mee. Samen slipperen op het gladde ijs, TeamUp!

Zolang er geen harten gebroken worden of grenzen over worden gegaan, prima. Maargoed, anderen hebben de grens blijkbaar een stuk dichter bij zich liggen en weigeren daar overheen te stappen terwijl ik denk van ach 1 avondje en misschien is het wel leuk. Ik verbreed graag m'n horizon wat.. Nou ja eigenlijk vrijwel alles betreft wat niet illegaal/onhygiënisch is. Het is alleen maar leuk om zoveel mogelijk gedaan te hebben.
Ik neem aan dat je op basis van die 'eisen' ook deels je partner geselecteerd hebt of het deel laat uitmaken van je partnerselectie.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 14 juli 2014 @ 12:51:07 #189
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_142278600
Voor mij persoonlijk kwam dat pas later. Ik dacht er niet zo over na. Toen het ter sprake kwam pas en toen kwam ik tot de conclusie dat ik minder waarde hecht aan monogamie of iets in die trant dan ik dacht. Soms groeit het ook binnen een relatie, denk ik.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_142278624
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:48 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je op basis van die 'eisen' ook deels je partner geselecteerd hebt of het deel laat uitmaken van je partnerselectie.
We zijn er gaandeweg achter gekomen dat we gewoon heel goed bij elkaar passen op (ook) dit gebied. *;

Het parenclub gebeuren kwam nadat we in ons blootje in de tuin van de wellness lagen en het jammer vonden dat we niet gewoon mochten vozen met elkaar in de buitenlucht. :') (Al was ik wel al vroeger eens een keer op een 'normale/niet-neuken' avond in een club geweest met een zooi vrienden omdat een bekende van hun daar draaide die avond.

En ja, mocht ik een nieuw iemand tegen komen dan probeer ik wel te peilen hoe 'vrij/ruimdenkend' diegene is. Ik wil niet eindigen met iemand die nooit iets nieuws wil proberen, daar zou ik diep ongelukkig van worden. Hij hoeft ook niet perse echt naar de parenclub te willen, als hij maar wel wat spannender is dan slaapkamerseks en hetzelfde is op andere gebieden (qua eten/vakantiebestemming/opvoeding/hobby).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2014 12:57:44 ]
pi_142279437
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:33 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik zeur niet, ik vind het alleen bekrompen dat je je afvraagt of iemand wel helemaal 100 is als hij zoiets voor zou stellen.

En ook vind het ik het sowieso gewoon bekrompen hoe sneu er over seks in het algemeen gedaan wordt. Als je buurvrouw een naaktfoto stuurt naar iemand en die lekt uit nou Wereld Nieuws maar ondertussen loopt de hele wereld zich af te beren op porno.

De mens wordt volledig aan de riem gehouden wat seksuele vrijheid betreft en als iemand zich los durft te maken nooouuuuuuu dan ben je raar en spoor je niet en wat een del ben je. Niets tegen monogamie overigens want ik ben zo monogaam als maar zijn kan maar de wereld mag best wat meer (geaccepteerd) open en bloot zonder dat daarbij schade wordt aangericht. Maarja... De Gristenen he.
Je hebt rekening te houden met anderen. Daarom neuk je dus maar op n showboot en niet op t strand. Wat fatsoen mag wel.
pi_142279545
Nou ja goed afgelopen dus.
pi_142279557
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 13:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je hebt rekening te houden met anderen. Daarom neuk je dus maar op n showboot en niet op t strand. Wat fatsoen mag wel.
Joh, ik zeg toch nergens dat we maar weer naar openbaar neuken moeten? Zelfs voor mij is dat even een stap te ver.
  maandag 14 juli 2014 @ 13:24:01 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142279700
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:17 schreef Myrr het volgende:

[..]

Een parenclub is inderdaad niet de alledaagse gang van zaken, maar je afvragen of iemand wel helemaal goed is als hij er een keer heen wil? :') :')

Nogal bekrompen als je je bedenkt dat 'een paar jaar geleden' iedereen gewoon in het openbaar in de rondte neukte met Jan en Alleman waar kinderen en alles bij waren/in betrokken werden en seks eigenlijk het meest normale is wat je je kunt bedenken. We zijn een ontzettend close minded ras geworden wat dit onderwerp betreft.

Het is niet dat iedereen die naar een club gaat zo lekker gaat lopen swappen en 'Hey wil jij mijn vrouw dan doe ik de jouwe?' High five. Het is er gewoon ontspannen en als je een rondje wil lopen dan doe je dat, wil je dat niet dan doe je dat niet. Je word ook niet aangerand verder.

Wens is wellicht ook groot woord, laten we het een ervaring noemen. Maargoed, als jij iemand getikt vindt omdat hij zoiets voor zou stellen dan ben jij ook inderdaad niet de juiste persoon voor diegene.

Open minded mensen die niet meteen raar denken en oordelen als iets buiten de norm valt _O_
Ik ken mijn partner en ik weet hoe hij in elkaar steekt, ik weet ook op basis van wat voor normen en waarden wij onze relatie zijn begonnen en waarom we zijn getrouwd, en seks met een ander valt daar niet onder, zoenen met een ander valt bij ons al onder de categorie "not done".

Dat jij daar anders over denkt en dat jij jouw relaties anders uitkiest moet je zelf weten, maar ik stel uitsluitend dat ik me af zou vragen of mijn partner wel helemaal goed zou zijn als hij dat zou voorstellen, en ik weet zeker dat hij zich dat andersom ook zou afvragen.
Het is niet iets wat binnen onze relatie past, en dat weten we allebei.

En wat men "een paar jaar geleden" allemaal volgens jouw idee deed weet ik niet, maar ik ben in 47 jaar nooit toeschouwer van een vrijpartij geweest, noch heb ik ooit toeschouwers bij mijn vrijpartijen gehad, dus wellicht hebben we een ander idee van "een paar jaar geleden", maar het kan ook zijn dat we er andere normen en waarden op nahouden.

En daar is niets mis mee, maar op het moment dat mijn echtgenoot zo'n voorstel zou doen, dan is er duidelijk wel iets mis.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_142280662
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 13:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ken mijn partner en ik weet hoe hij in elkaar steekt, ik weet ook op basis van wat voor normen en waarden wij onze relatie zijn begonnen en waarom we zijn getrouwd, en seks met een ander valt daar niet onder, zoenen met een ander valt bij ons al onder de categorie "not done".

Dat jij daar anders over denkt en dat jij jouw relaties anders uitkiest moet je zelf weten, maar ik stel uitsluitend dat ik me af zou vragen of mijn partner wel helemaal goed zou zijn als hij dat zou voorstellen, en ik weet zeker dat hij zich dat andersom ook zou afvragen.
Het is niet iets wat binnen onze relatie past, en dat weten we allebei.

En wat men "een paar jaar geleden" allemaal volgens jouw idee deed weet ik niet, maar ik ben in 47 jaar nooit toeschouwer van een vrijpartij geweest, noch heb ik ooit toeschouwers bij mijn vrijpartijen gehad, dus wellicht hebben we een ander idee van "een paar jaar geleden", maar het kan ook zijn dat we er andere normen en waarden op nahouden.

En daar is niets mis mee, maar op het moment dat mijn echtgenoot zo'n voorstel zou doen, dan is er duidelijk wel iets mis.
Ik geloof dat ik zojuist heb gezegd dat ik monogaam ben en ik en mijn vriend enkel exclusief met elkaar gaan. Nog nooit seks met anderen gehad en dat zie ik in de nabije toekomst ook niet gebeuren. Ik ben overigens biseksueel maar heb geen seks met vrouwen omdat ik enkel en alleen behoefte heb aan mijn vriend. Hij weet dat, dus heeft het nooit over of we eens een trio gaan doen ofzo.

Jouw beeld van een parenclub is dat iedereen het met elkaar ligt te doen, heb je eigenlijk wel gelezen wat ik getypt heb?

Wat ons vooral trekt is het taboeloze in zo'n club, en het kijken naar (want kijken mag) mooie mensen in mooie lingerie die van elkaar genieten. Niet zo'n gespeeld filmpje als op internet maar the real deal. Het grootste gedeelte van de avond zijn we overigens aan het chillen gewoon beneden, drankjes doen en rondkijken.

De eerste keer was uit nieuwsgierigheid, spannend en kinky. We waren een beetje samen onze seksualiteit aan het aftasten omdat we voor elkaar toch een vrij "braaf'' bestaan hebben gehad en na wat hihihihaho gesprekjes besloten om het gewoon te doen. We waren en zijn niet uit op orgies en partnerruil. Als hij seks met een ander zou hebben, of ook maar zou zoenen met een andere meid, dan zou dat mij ontzettend kwetsen en andersom ook. Dus wat dat betreft zijn wij hetzelfde als jij en je man. Misschien moet je van je vooroordeel afkomen dat iedereen daarheen gaat om hun vrouw geneukt te zien worden door andere mannen want de meerderheid daar zijn stellen die alleen seks hebben met elkaar maar in een andere omgeving dan de slaapkamer.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2014 13:47:25 ]
  maandag 14 juli 2014 @ 13:47:22 #196
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_142280783
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 13:44 schreef Myrr het volgende:
Misschien moet je van je vooroordeel afkomen dat iedereen daarheen gaat om hun vrouw geneukt te zien worden door andere mannen want de meerderheid daar zijn stellen die alleen seks hebben met elkaar maar in een andere omgeving dan de slaapkamer.
Wat een onzin, dan boek je een hotelkamer of doet het in de keuken/garage/toilet van een restaurant.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_142280931
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 13:47 schreef flipsen het volgende:

[..]

Wat een onzin, dan boek je een hotelkamer of doet het in de keuken/garage/toilet van een restaurant.
Je baseert dit op? Niet te geloven dat ik dit uit moet leggen; om seks te hebben tussen andere seksende mensen en een interactie met elkaar te hebben zonder elkaar te neuken. ^O^ Al zitten er natuurlijk altijd bij die naar je toekomen om te vragen of hun vriendin mijn vriend mag pijpen of iets. :') eh nee.

Zo vind ik het wel leuk als ik handjes vasthou/een beetje streel met een andere dame die ligt te genieten van haar vent, zonder dat we seks met elkaar hebben/ik aan intieme delen zit/uberhaupt praten. 't is nooit meer dan een beetje oogcontact tussendoor (want de meeste aandacht gaat altijd nog naar mijn eigen vriend) en armen aanraken/hand vasthouden.

Gewoon spannende en opwindende dingen. Seks in een wc van een restaurant... :') Nog ff.

Zo, genoeg info, weg hier weer.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2014 13:52:17 ]
  maandag 14 juli 2014 @ 14:04:28 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142281568
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 13:44 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik zojuist heb gezegd dat ik monogaam ben en ik en mijn vriend enkel exclusief met elkaar gaan. Nog nooit seks met anderen gehad en dat zie ik in de nabije toekomst ook niet gebeuren. Ik ben overigens biseksueel maar heb geen seks met vrouwen omdat ik enkel en alleen behoefte heb aan mijn vriend. Hij weet dat, dus heeft het nooit over of we eens een trio gaan doen ofzo.

Jouw beeld van een parenclub is dat iedereen het met elkaar ligt te doen, heb je eigenlijk wel gelezen wat ik getypt heb?

Wat ons vooral trekt is het taboeloze in zo'n club, en het kijken naar (want kijken mag) mooie mensen in mooie lingerie die van elkaar genieten. Niet zo'n gespeeld filmpje als op internet maar the real deal. Het grootste gedeelte van de avond zijn we overigens aan het chillen gewoon beneden, drankjes doen en rondkijken.

De eerste keer was uit nieuwsgierigheid, spannend en kinky. We waren een beetje samen onze seksualiteit aan het aftasten omdat we voor elkaar toch een vrij "braaf'' bestaan hebben gehad en na wat hihihihaho gesprekjes besloten om het gewoon te doen. We waren en zijn niet uit op orgies en partnerruil. Als hij seks met een ander zou hebben, of ook maar zou zoenen met een andere meid, dan zou dat mij ontzettend kwetsen en andersom ook. Dus wat dat betreft zijn wij hetzelfde als jij en je man. Misschien moet je van je vooroordeel afkomen dat iedereen daarheen gaat om hun vrouw geneukt te zien worden door andere mannen want de meerderheid daar zijn stellen die alleen seks hebben met elkaar maar in een andere omgeving dan de slaapkamer.
Voor iemand die een ander vraagt of zij wel gelezen heeft doe je een hoop foute aannames....

Op een of andere manier heb jij kennelijk het idee dat ik geen goed beeld van zo'n club zou hebben, en dat allemaal op basis van het feit dat ik me af zou vragen of mijn man wel helemaal goed is als hij dat zou voorstellen.

Het een heeft niets met het ander te maken, maar kennelijk wil dat er bij jou niet in.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')