Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!!
• Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: FMT
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een keurmerk van Rob!
SPOILER: Afstand van de slowchatters tot de berckt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fipo? Daar heeft AF_ een échte TVSC banner voor gemaakt! En hier weer verder:
Alberto klust graag wat bij.
Wat zou Koos vinden van deze ABS-test van ons aller WcPot?!
En de milieuvervuiling niet te vergeten. Man man man dat dit kan in Nederland.
En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt
SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
TV Slowchat Meet
Datum: 27 juli Waar: Centrale plaats, Utrecht of Amersfoort Wat: Gewoon beetje stelen beetje zuipen en dan van 19:30 tot 22:30 SBS6
Op woensdag 2 juli 2014 22:49 schreef Studiotje het volgende: Net zoals ze zeggen, als je je diploma krijgt. Deze moet je altijd bewaren, ze vragen er om bij een sollicitatie
Op woensdag 2 juli 2014 22:49 schreef Studiotje het volgende: Net zoals ze zeggen, als je je diploma krijgt. Deze moet je altijd bewaren, ze vragen er om bij een sollicitatie
Nog nooit gehad G.
dit
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Alsof jij een schakeldiagram moet tekenen waarbij een relais moet aangesloten worden op een bepaalde manier en je moet berekenen wat voor weerstanden je nodig zou moeten hebben die er voor zorgen dat je relais niet overbelast word
Op woensdag 2 juli 2014 22:55 schreef WcPot het volgende: Toen ik weg Föhnde van de meet met Studiotje naar Raalte C1000. was mijn gemiddelde snelheid 75,85 km/h heb ik net even uitgerekend
Op woensdag 2 juli 2014 22:55 schreef WcPot het volgende: Toen ik weg Föhnde van de meet met Studiotje naar Raalte C1000. was mijn gemiddelde snelheid 75,85 km/h heb ik net even uitgerekend
Er zitten 4 blauwe en 2 rode knikkers in een vaas. Els pakt elke keer een knikker en stopt deze daarna weer terug. Hoe groot is de kans dat Els de volgorde blauw blauw rood pakt?
Alsof jij een schakeldiagram moet tekenen waarbij een relais moet aangesloten worden op een bepaalde manier en je moet berekenen wat voor weerstanden je nodig zou moeten hebben die er voor zorgen dat je relais niet overbelast word
Er zitten 4 blauwe en 2 rode knikkers in een vaas. Els pakt elke keer een knikker en stopt deze daarna weer terug. Hoe groot is de kans dat Els de volgorde blauw blauw rood pakt?
50%; ze pakt blauw blauw rood, OF ze pakt het niet.
Ook daar heb je in de toekomst niet heel veel aan
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Dan weet je het wel weer kan je elke dag weer achteraan sluiten
Afslag hoevenlaken bestaat ook niet meer daar. Als je op de A1 vanuit Amsterdam komt, moet je de A28 op, richting Utrecht. Volgende afslag er af. Door een bouwput van een nieuw industrieterrein en dan de A1 onderdoor (bij de oude afrit, die nu dicht is) en dan ben je in Hoevenlaken
Afslag hoevenlaken bestaat ook niet meer daar. Als je op de A1 vanuit Amsterdam komt, moet je de A28 op, richting Utrecht. Volgende afslag er af. Door een bouwput van een nieuw industrieterrein en dan de A1 onderdoor (bij de oude afrit, die nu dicht is) en dan ben je in Hoevenlaken
Heel dat stuk staat nu elke dag vast
Heel die weg staat vol vrachtwagens, het is 1 baans en er zit een klein stoplichtje ergens in het midden die na een halve vrachtwagen weer een minuut of 3 rood is
Heel die weg staat vol vrachtwagens, het is 1 baans en er zit een klein stoplichtje ergens in het midden die na een halve vrachtwagen weer een minuut of 3 rood is
Is het dan niet makkelijker. Om richting Zwolle te gaan. 1ste afrit is vathorst dacht ik en dan naar hoevelaken ?
Ben benieuwd naar mansj en appeltjes meet. Tenzij je mij een prachtige samenvatting kan geven, en vervolgens een andere bezigheid verzint tegen mijn verveling.
Ik heb echt niet het gevoel dat het vandaag woensdag is En geen voetbal vandaag vind ik ook verwarrend
[..]
Ben benieuwd naar mansj en appeltjes meet. Tenzij je mij een prachtige samenvatting kan geven, en vervolgens een andere bezigheid verzint tegen mijn verveling.
Ik heb echt niet het gevoel dat het vandaag woensdag is En geen voetbal vandaag vind ik ook verwarrend
[..]
Meet van Appelen en Mansj:
We kunnen noch bevestigen noch ontkennen dat dit wel heeft plaatsgevonden. Ze doen er erg vaag over.
[..]
Appelen is een enigszins verlegen, anderen noemen het autistische ( oke dat is een geintje appelbaas), halfbloed jongeman met een licht Limburgs accent
Verder ben ik bijna van een paar meter hoog muurtje gevallen, dat had echt verkeerd af kunnen lopen bedacht ik me achteraf
Appelen is een enigszins verlegen, anderen noemen het autistische ( oke dat is een geintje appelbaas), halfbloed jongeman met een licht Limburgs accent
Verder ben ik bijna van een paar meter hoog muurtje gevallen, dat had echt verkeerd af kunnen lopen bedacht ik me achteraf
Geen eens een fototje als bewijs
Wanneer kom je de Amersfoortse berg / Utrechtse Heuvelrug beklimmen?
Nah, groot gedeelte van NL kent Amersfoort wel van horen zeggen, ze rijden er wel langs heen of gaan er met de trein doorheen. Maar uitstappen, ho maar. Dus of het echt bestaat, weten ze niet.
Nah, groot gedeelte van NL kent Amersfoort wel van horen zeggen, ze rijden er wel langs heen of gaan er met de trein doorheen. Maar uitstappen, ho maar. Dus of het echt bestaat, weten ze niet.
Op woensdag 2 juli 2014 23:44 schreef Pizzalucht het volgende: Ik heb geen DM gestuurd, ik kreeg opeens een bedrag in de DM wat ik "maar even over zou moeten maken voor flips.rar"
Op woensdag 2 juli 2014 23:44 schreef Pizzalucht het volgende: Ik heb geen DM gestuurd, ik kreeg opeens een bedrag in de DM wat ik "maar even over zou moeten maken voor flips.rar"
> Doe maar in de DM. Ik heb ook nog een [ikweetnietmeerhoezeheet].rar ergens, maar daar heb ik ooit een ban voor gehad dus die ga ik niet meer rondsturen
> Doe maar in de DM. Ik heb ook nog een [ikweetnietmeerhoezeheet].rar ergens, maar daar heb ik ooit een ban voor gehad dus die ga ik niet meer rondsturen
ik heb naaktfoto's van yvonne, sorry yvonne, maar je bent geen trekvoer
Ja, ik zei goal in het voetbal topic toen er geen goal was en wist niet dat het mocht dus mod heeft min unbanned omdat ik het niet wist en nu ben ik poeslief
Ja, ik zei goal in het voetbal topic toen er geen goal was en wist niet dat het mocht dus mod heeft min unbanned omdat ik het niet wist en nu ben ik poeslief
Ik werd trouwens gisteren door iemand toegevoegd op FB, ik herkende haar niet (en ze had haar echte naam niet ingevuld), maar we hadden veel dezelfde vrienden dus maar geaccepteerd.
Toen zag ik opeens meer foto's en bleek het een meisje te zijn waar ik echt een schijthekel aan had en waar ik altijd ruzie mee had (vmbo struggles).
Moet ik haar nu weer verwijderen of zal ik haar een kans geven?
Op woensdag 2 juli 2014 23:52 schreef Pizzalucht het volgende: Ik werd trouwens gisteren door iemand toegevoegd op FB, ik herkende haar niet (en ze had haar echte naam niet ingevuld), maar we hadden veel dezelfde vrienden dus maar geaccepteerd.
Toen zag ik opeens meer foto's en bleek het een meisje te zijn waar ik echt een schijthekel aan had en waar ik altijd ruzie mee had (vmbo struggles).
Op woensdag 2 juli 2014 23:52 schreef Pizzalucht het volgende: Ik werd trouwens gisteren door iemand toegevoegd op FB, ik herkende haar niet (en ze had haar echte naam niet ingevuld), maar we hadden veel dezelfde vrienden dus maar geaccepteerd.
Doe eensch een link
Uitschelden voor hoer, opteffen, neuk heel de buurt, je bent lelijk en dan verwijderen en je goed voelen en dan gaan anderen zitten van wat doe je nu en dan zeg je dat ze je mentaal heeft verkracht door je toe te voegen op facebook en dat je nu beschadigd bent voor de rest van je leven. Begrijpen ze wel en alles is weer back to normal, gaat het toch uit met je skattie dan gewoon weer toevoegen op facebook en zeggen dat je in een mentale stoornis periode zat en dat je niet wist wat je zei en dan kun je met haar skatties worden en kindjes maken het einde.
Uitschelden voor hoer, opteffen, neuk heel de buurt, je bent lelijk en dan verwijderen en je goed voelen en dan gaan anderen zitten van wat doe je nu en dan zeg je dat ze je mentaal heeft verkracht door je toe te voegen op facebook en dat je nu beschadigd bent voor de rest van je leven. Begrijpen ze wel en alles is weer back to normal, gaat het toch uit met je skattie dan gewoon weer toevoegen op facebook en zeggen dat je in een mentale stoornis periode zat en dat je niet wist wat je zei en dan kun je met haar skatties worden en kindjes maken het einde.