Is het dan niet makkelijker. Om richting Zwolle te gaan. 1ste afrit is vathorst dacht ik en dan naar hoevelaken ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Het is echt grappig
Heel die weg staat vol vrachtwagens, het is 1 baans en er zit een klein stoplichtje ergens in het midden die na een halve vrachtwagen weer een minuut of 3 rood is
Zou ook kunnen, maar zo word het niet aangegeven en ik zie daar ook nooit echt vrachtwagens rijdenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is het dan niet makkelijker. Om richting Zwolle te gaan. 1ste afrit is vathorst dacht ik en dan naar hoevelaken ?
dit geloof nog steeds niet veel van hun meetquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
dit geloof nog steeds niet veel van hun meet
Moet wel heel kort zijn geweestquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
dit geloof nog steeds niet veel van hun meet
Bus 80? Die school zat fucking bij een station.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef Pizzalucht het volgende:
Studio ik zat altijd in bus 80, spannend he?
quote:
Ik moest van Renswoude komen mang, kon ik beter met de bus gaan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bus 80? Die school zat fucking bij een station.
Of..
Flipselquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef Flippiee het volgende:
Oh ja, ik moet nog topics van gisterenavond doorlezen
Oh jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik moest van Renswoude komen mang, kon ik beter met de bus gaan.
Flipsflapsfapselquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef Flippiee het volgende:
Spannendquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh ja
Grote kans dat ik je dus wel eens heb zien lopen
Waaromquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef Flippiee het volgende:
"Centraal"?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:22 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Spannend
Moest pas nog werken op de Arnhemseweg. Viel me weer op hoe papuper dat station nou is
Haaaaaaaaaiquote:
Ben benieuwd naar mansj en appeltjes meet. Tenzij je mij een prachtige samenvatting kan geven, en vervolgens een andere bezigheid verzint tegen mijn verveling.quote:
Ja centraalquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
"Centraal"?
Ja.. dat mogen ze wel eens weer opknappen
nee 300quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
k
hoeveel posts heb je al vandaag? 1000?
Nu mobielquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Was jij niet
HET IS NU VOLWASSENENTIJD![]()
![]()
Hoi AF_
Appelen is een negerquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haaaaaaaaai
Ik heb echt niet het gevoel dat het vandaag woensdag isEn geen voetbal vandaag vind ik ook verwarrend
[..]
Ben benieuwd naar mansj en appeltjes meet. Tenzij je mij een prachtige samenvatting kan geven, en vervolgens een andere bezigheid verzint tegen mijn verveling.
Meet van Appelen en Mansj:quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haaaaaaaaai
Ik heb echt niet het gevoel dat het vandaag woensdag isEn geen voetbal vandaag vind ik ook verwarrend
[..]
Ben benieuwd naar mansj en appeltjes meet. Tenzij je mij een prachtige samenvatting kan geven, en vervolgens een andere bezigheid verzint tegen mijn verveling.
Welke dag is het dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haaaaaaaaai
[..]
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:24 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja centraalNiet dat het heel lelijk is ofzo, maar het is gewoon pauper, totaal geen sfeer ook.
Iedereen loopt er ook rond alsof ze bijna dood zijn.
Half arubaans heb ik vernomen, is dat neger?quote:
Hmmm, lastig, lastig. Dat maakt het voor ons, het publiek, niet bepaald makkelijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Meet van Appelen en Mansj:
We kunnen noch bevestigen noch ontkennen dat dit wel heeft plaatsgevonden. Ze doen er erg vaag over.
Maandag of zoquote:
Appelen is een enigszins verlegen, anderen noemen het autistische ( oke dat is een geintje appelbaas), halfbloed jongeman met een licht Limburgs accentquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat hij arisch ras was. Blond blauwe ogen en peter heettequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Half arubaans heb ik vernomen, is dat neger?
[..]
Hmmm, lastig, lastig. Dat maakt het voor ons, het publiek, niet bepaald makkelijk
[..]
Maandag of zo
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Appelen is een enigszins verlegen, anderen noemen het autistische ( oke dat is een geintje appelbaas), halfbloed jongeman met een licht Limburgs accent
Verder ben ik bijna van een paar meter hoog muurtje gevallen, dat had echt verkeerd af kunnen lopen bedacht ik me achteraf
Gewoon bom op gooien. Met die pauperbushaltes, die mogen wel naar de andere kant.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
JaKom er amper. Maar het mag wel wat levendiger worden gemaakt. Heel dat plein is na de laatste verbouwing gewoon niks meer aan gedaan.
Maandag?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Half arubaans heb ik vernomen, is dat neger?
[..]
Hmmm, lastig, lastig. Dat maakt het voor ons, het publiek, niet bepaald makkelijk
[..]
Maandag of zo
We weten elkaars naam nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat hij arisch ras was. Blond blauwe ogen en peter heette
Blijkt het Mo te zijn met een kraagje waz met jouquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat hij arisch ras was. Blond blauwe ogen en peter heette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |