Is het dan niet makkelijker. Om richting Zwolle te gaan. 1ste afrit is vathorst dacht ik en dan naar hoevelaken ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Het is echt grappig
Heel die weg staat vol vrachtwagens, het is 1 baans en er zit een klein stoplichtje ergens in het midden die na een halve vrachtwagen weer een minuut of 3 rood is
Zou ook kunnen, maar zo word het niet aangegeven en ik zie daar ook nooit echt vrachtwagens rijdenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is het dan niet makkelijker. Om richting Zwolle te gaan. 1ste afrit is vathorst dacht ik en dan naar hoevelaken ?
dit geloof nog steeds niet veel van hun meetquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
dit geloof nog steeds niet veel van hun meet
Moet wel heel kort zijn geweestquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
dit geloof nog steeds niet veel van hun meet
Bus 80? Die school zat fucking bij een station.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef Pizzalucht het volgende:
Studio ik zat altijd in bus 80, spannend he?
quote:
Ik moest van Renswoude komen mang, kon ik beter met de bus gaan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bus 80? Die school zat fucking bij een station.
Of..
Flipselquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef Flippiee het volgende:
Oh ja, ik moet nog topics van gisterenavond doorlezen
Oh jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik moest van Renswoude komen mang, kon ik beter met de bus gaan.
Flipsflapsfapselquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef Flippiee het volgende:
Oh ja, ik moet nog topics van gisterenavond doorlezen
Spannendquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh ja
Grote kans dat ik je dus wel eens heb zien lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |