Dit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als je het snapt wel, dan is het zelfs een van de leukere vakken
Dit kan ik dan nietquote:
Stelling van pythagoras wiskunde noemenquote:
Afstand + tijd terug rekenen naar gemiddelde snelheid per uurquote:
Maar VWO niveau was veel met Grafische Rekenmachine, en met primitieve, afgeleide en sinusoiden had je niet bijster veel aan hoofdrekenenquote:
Dat is nieteens wiskunde te noemen manquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Afstand + tijd terug rekenen naar gemiddelde snelheid per uur
Maar even serieus. Je gebruikt die troep bijna nooitquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar VWO niveau was veel met Grafische Rekenmachine, en met primitieve, afgeleide en sinusoiden had je niet bijster veel aan hoofdrekenen
Niet zo haten jij hequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat is nieteens wiskunde te noemen man
Precies, al had ik op havo alleen kansrekenenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar VWO niveau was veel met Grafische Rekenmachine, en met primitieve, afgeleide en sinusoiden had je niet bijster veel aan hoofdrekenen
Neequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maar even serieus. Je gebruikt die troep bijna nooit
Ik had WiB.. Op de uni wel in 2 maanden heel vwo aan kansberekenen gehad, en viel wel mee, makkelijker dan ik dacht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Precies, al had ik op havo alleen kansrekenen
Bij mij pas nogquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:49 schreef Studiotje het volgende:
Net zoals ze zeggen, als je je diploma krijgt. Deze moet je altijd bewaren, ze vragen er om bij een sollicitatie
Nog nooit gehad G.
Als je het trucje doorhebtquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik had WiB.. Op de uni wel in 2 maanden heel vwo aan kansberekenen gehad, en viel wel mee, makkelijker dan ik dacht.
Ja oke..quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
NeeWel soms in combinatie met economische therorien of berekeningen. Maar dan opstellen aan de hand van tekst/vraagstukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |