Spijbelenquote:
'spijbelen'quote:
Ik kan me echt niemand meer herinneren van mijn klasquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oooo! Gelukkig.Zometeen oud klasgenoot e.d.
![]()
En nu huilen omdat je thuis woontquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
'spijbelen'
Mailtje sturen: "Ja ik voel me niet lekker, kom vandaag niet", en dan gewoon de hele week niet komen.
Nou ja je had in ieder geval een accent.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Serieus hou op hoor![]()
Echt geen Amsterdams accent
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik kan me echt niemand meer herinneren van mijn klas
Van mijn oude klas is er al één moeder van twee kinderenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik kan me echt niemand meer herinneren van mijn klas
pics van stagiairesquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]! Ik een paar. Nu krijg ik telkens stagiaires van dezelfde opleiding. Erg handig, aangezien ik dus alles weet van de stage.
Je zat zeker eerst op de zangvogelweg![]()
Gewoon met dikke 10'en m'n diploma behaald. Had zat HBO kunnen doen, mocht het niet dat je in het bedrijfsleven wat meer leert dan op zo'n pauperschool.quote:
Je geilt op mannelijke stagiaires?quote:
mbo'er die denkt dat hij hoger niveau aankanquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gewoon met dikke 10'en m'n diploma behaald. Had zat HBO kunnen doen, mocht het niet dat je in het bedrijfsleven wat meer leert dan op zo'n pauperschool.
Ervaring is vaak, vooral in deze branche, beter dan opleidingsniveau.
Dat fout noemenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Net in het scrollen de 90's mix gezien en nu luisteren
Zo fout, maar herinneringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |