Ja.. ik weet het met die millimeter werkquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mijn oom heeft een tijdje die Apple stores over de hele wereld gebouwd, die gasten van Apple zijn echt helemaal loco jonge, alles moet op de mm perfect
AppleGod
Ken je de Disketteweg?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Amersfoort heeft bijna geen accent, echt. Er zijn wat mensen die half plat utrechts praten maar voor de rest is het gewoon 100% ABN.
Ik praat ook nederlands. Betekent niet dat dit accentloos isquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja echt
Ik praat gewoon Nederlands. Met zo nu en dan twents en dan utrechts
dit. harde gquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:38 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik praat ook nederlands. Betekent niet dat dit accentloos is![]()
Alles is een accent, alleen denkt men dat abn accentloos is
2009-2012.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Shut up. Welke jaren?
* Studiotje ook
Ahh.. ik tot 2011...quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:39 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
2009-2012.
Ik zat eerst op een andere locatie, volgens mij 1 jaar Disketteweg gezeten.
Kan niet Studiotje spijbelde vaakquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef AF_ het volgende:
Plottwist, studio en pizzalucht zaten bij elkaar in de klas
2 van mijn collega's nu zijn oud klasgenoten van daar. 1 heb ik wel eens gezien, andere kan ik mij niet eens herinnerenquote:
Nee, Applicatieontwikkelaarquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ahh.. ik tot 2011...![]()
Je deed toch geen Multimedia / Interactieve vormgeving he?
Hah boefjequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
2 van mijn collega's nu zijn oud klasgenoten van daar. 1 heb ik wel eens gezien, andere kan ik mij niet eens herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |