Ssstquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oke ik beken. Ik stuurde: Geen fotos van Flips hebben. Bleek ie ze zelf niet te hebben. Man man man
[..]
Ik ben helemaal niet groot, appelen loopt de boel de FOKken
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:42 schreef Studiotje het volgende:
Ze denken allemaal kans te maken bij flips maar flips...
Appelen is donkergekleurd dus grote pener, hij is hoteldebotel op je dus jij ook op hem want grote piemel.
Racistquote:
Nooit negerlullen gezien?quote:
Banaaanquote:
Wacht wat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:41 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen. Kreeg daarna wel een foto van iemand van jou
Dat is we vet slim.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]![]()
Ik ga een foto van zo'n kek huisje uitprinten en boven mijn bed hangen, dan weet ik waar ik voor leef
Dat is wel zondequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oke ik beken. Ik stuurde: Geen fotos van Flips hebben. Bleek ie ze zelf niet te hebben. Man man man
ik heb eismeis.rar voor jequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik heb geen DM gestuurd, ik kreeg opeens een bedrag in de DM wat ik "maar even over zou moeten maken voor flips.rar"
Hoe duur was hetquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik heb geen DM gestuurd, ik kreeg opeens een bedrag in de DM wat ik "maar even over zou moeten maken voor flips.rar"
flips wanneer kom je nou weer een keer op skype de vorige keer was echt gezelligquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Banaaan
[..]
Wacht wat.
[..]
Dat is we vet slim.
[..]
Dat is wel zonde
Smooth onder z'n ctrl+vquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/?l(...)cbp=12,86.45,,0,7.98
Herken je deze plekHier was ik zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |