5 euroquote:
> Doe maar in de DM. Ik heb ook nog een [ikweetnietmeerhoezeheet].rar ergens, maar daar heb ik ooit een ban voor gehad dus die ga ik niet meer rondsturenquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
shit ik vind alleen 40 en 45 cent in mijn portemonnee
ik heb naaktfoto's van yvonne, sorry yvonne, maar je bent geen trekvoerquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:46 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
5 euro
[..]
> Doe maar in de DM. Ik heb ook nog een [ikweetnietmeerhoezeheet].rar ergens, maar daar heb ik ooit een ban voor gehad dus die ga ik niet meer rondsturen
Eenschquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]
ik heb naaktfoto's van yvonne, sorry yvonne, maar je bent geen trekvoer
Dadelijk sherlockt ze en heb je (weerquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]
ik heb naaktfoto's van yvonne, sorry yvonne, maar je bent geen trekvoer
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dadelijk sherlockt ze en heb je (weer) een ban hehe
ik kreeg ze doorgestuurd, kan ik wat aan doen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh en had er zondagavond een. Groetjes.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Euuuhquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
flips wanneer kom je nou weer een keer op skype de vorige keer was echt gezellig
Neequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/?l(...)cbp=12,86.45,,0,7.98
Herken je deze plekHier was ik zaterdag
Whutquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh en had er zondagavond een. Groetjes.
Foto van je gezienquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Banaaan
[..]
Wacht wat.
[..]
Dat is we vet slim.
[..]
Dat is wel zonde
Ja, ik zei goal in het voetbal topic toen er geen goal was en wist niet dat het mocht dus mod heeft min unbanned omdat ik het niet wist en nu ben ik poesliefquote:
Jij in VBLquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja, ik zei goal in het voetbal topic toen er geen goal was en wist niet dat het mocht dus mod heeft min unbanned omdat ik het niet wist en nu ben ik poeslief
Ja belgie gisteravond, wat een match.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ook goed. Heb je wel WK gekeken eigenlijk?
Heul niet (hoop ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja belgie gisteravond, wat een match.
Zaterdag natuurlijk Nederland gaan zien afgaan
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja belgie gisteravond, wat een match.
Zaterdag natuurlijk Nederland gaan zien afgaan
Ja zeker, ik ben twee keer in Venlo geweest. Ik vond het best schattig.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk ooit al eens in het mooie Zuiden geweest?
Wacht, ik had geen vlaggetje op mijn wangen dus leugens.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Foto van je gezienmet nederlandse vlaggetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |