ditquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:49 schreef Studiotje het volgende:
Net zoals ze zeggen, als je je diploma krijgt. Deze moet je altijd bewaren, ze vragen er om bij een sollicitatie
Nog nooit gehad G.
U delen door I is R tochquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja oke..
* Studiotje duikelt maar eens binnenkort zijn electroshit boeken uit de kast, berekenen welke relais en weerstanden je nodig hebt voor een schakeling
Dat waren berekeningen
Serieus?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:50 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Bij mij pas nogMaar toen werd ik gedetacheerd.
Manquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja oke..
* Studiotje duikelt maar eens binnenkort zijn electroshit boeken uit de kast, berekenen welke relais en weerstanden je nodig hebt voor een schakeling
Dat waren berekeningen
Ja, snap ook niet echt waaromquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Serieus?
Damn.. ik heb ze wel. Maar beide, na ontvangst, nooit hoeven showen aan ook maar iemand. Zal ook wel het soort bedrijf liggen
Je gebruikt het ook nooit. Maar ik weet het ook even niet meer hoe die in elkaar steekt verderquote:
Ook een baan na je stagequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, snap ook niet echt waarom
Bij mijn huidige baan ook nooit hoeven laten zien, maar daar werk ik al sinds mijn stage dus dat is logisch
Primitiveren krijg je toch pas in 5VWO?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:54 schreef appelen het volgende:
jezus die meuk wat jullie hier posten heb ik al gehad
nee die dingen die wc en studio postenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Primitiveren krijg je toch pas in 5VWO?
Alsof jij een schakeldiagram moet tekenen waarbij een relais moet aangesloten worden op een bepaalde manier en je moet berekenen wat voor weerstanden je nodig zou moeten hebben die er voor zorgen dat je relais niet overbelast wordquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:54 schreef appelen het volgende:
jezus die meuk wat jullie hier posten heb ik al gehad
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:55 schreef WcPot het volgende:
Toen ik weg Föhnde van de meet met Studiotje naar Raalte C1000. was mijn gemiddelde snelheid 75,85 km/h heb ik net even uitgerekend
Er zitten 4 blauwe en 2 rode knikkers in een vaas. Els pakt elke keer een knikker en stopt deze daarna weer terug. Hoe groot is de kans dat Els de volgorde blauw blauw rood pakt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:55 schreef WcPot het volgende:
Toen ik weg Föhnde van de meet met Studiotje naar Raalte C1000. was mijn gemiddelde snelheid 75,85 km/h heb ik net even uitgerekend
dat had je nog niet gepostquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:56 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Alsof jij een schakeldiagram moet tekenen waarbij een relais moet aangesloten worden op een bepaalde manier en je moet berekenen wat voor weerstanden je nodig zou moeten hebben die er voor zorgen dat je relais niet overbelast word
Mensen die geen 220 door hun fikken hebben gehad
50%; ze pakt blauw blauw rood, OF ze pakt het niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:56 schreef AF_ het volgende:
[..]
Er zitten 4 blauwe en 2 rode knikkers in een vaas. Els pakt elke keer een knikker en stopt deze daarna weer terug. Hoe groot is de kans dat Els de volgorde blauw blauw rood pakt?
Ook daar heb je in de toekomst niet heel veel aanquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:56 schreef AF_ het volgende:
[..]
Er zitten 4 blauwe en 2 rode knikkers in een vaas. Els pakt elke keer een knikker en stopt deze daarna weer terug. Hoe groot is de kans dat Els de volgorde blauw blauw rood pakt?
schakeldiagram wel al gehadquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zoiets ging het net wel over.
Maar ja. Ieder zijn ding he![]()
heul niet. de kans op een blauwe knikker is 4/6 en rood is 2/6quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
50%; ze pakt blauw blauw rood, OF ze pakt het niet.
Nee. ALLES is 50%; het is wel zo of het is niet zo.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:58 schreef AF_ het volgende:
[..]
heul niet. de kans op een blauwe knikker is 4/6 en rood is 2/6
4/6 X 4/6 X 2/6 = uitkomst
Natuurkunde. Mijn leraar was een baasquote:
Dit dacht ik ook totdat dit opeens in mijn opleiding terugkwam alleen dan opleidinggerelateerdquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef Starm het volgende:
[..]
Ook daar heb je in de toekomst niet heel veel aan
Nee mijn wiskunde leraar vertelde me ditquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee. ALLES is 50%; het is wel zo of het is niet zo.
Heb daar mn wiskunde leraar mee liggen kloten, die bleef daar serieus op in gaan
plakotim = platkoptim?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef WcPot het volgende:
Hebben jullie nog zin in een platkop filmpje
Die middag had ik daar nog ruim 20 minuten in de file gestaanquote:
Zuurquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Die middag had ik daar nog ruim 20 minuten in de file gestaan
Dan weet je het wel weer kan je elke dag weer achteraan sluitenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zuur
Eind dit jaar gaat ze A1 daar verbreden van 2 naar 3 baans.Knooppunt moest ook totaal verbouwd worden, maar dat is geschrapt door de bezuinigingen
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan weet je het wel weer kan je elke dag weer achteraan sluiten
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Afslag hoevenlaken bestaat ook niet meer daar. Als je op de A1 vanuit Amsterdam komt, moet je de A28 op, richting Utrecht. Volgende afslag er af. Door een bouwput van een nieuw industrieterrein en dan de A1 onderdoor (bij de oude afrit, die nu dicht is) en dan ben je in Hoevenlaken
Heel dat stuk staat nu elke dag vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |